menu

ثبت آگهی رایگان

کلاس آموزشی هوشمندسازی

شهر : تهران

دوره آموزش هوشمندسازی ساختمان
با توجه به سرعت رشد تکنولوژی و روند فزاینده به خدمت گرفتن فناوری های نو در جهت افزایش سطح کیفی زندگی بشر، هوشمند سازی ساختمان یکی از زمینه هایی است که در سراسر دنیا در دهه اخیر مورد توجه ویژه ای قرار گرفته است. به تبع آن تولید کنندگان زیادی در این راستا در حال فعالیت هستند و فعالان صنعت ساختمان به خصوص تکنسین های برقکار ساختمان ، مهندسین ، پیمانکاران ، دانشجویان و دست اندرکاران بخش تاسیسات مکانیکی، برقی و الکترونیکی، امنیتی و نظارتی و... در ساختمان نیازمند ایجاد آمادگی در جهت پاسخ به این نیاز فراگیر در کشور عزیزمان میباشند.
"ساختمان هوشمند پیام نقره ای" با توجه به این نیاز اقدام به برگزاری کلاس های کاملا کاربردی زیر نظر اساتید با تجربه اجرای پروژه های متنوع در زمینه اتوماسیون خانگی و صنعتی نموده است. این دوره کاملا عملی و با هدف ایجاد آمادگی به پاسخگویی به نیاز بازار و توانایی کسب درآمد پس از پایان دوره برای شرکت کنندگان به شکل تئوری و عملی طراحی شده است.
به طوریکه شرکت کنندگان پس از پایان دوره قادر به ارایه مشاوره و اخذ سفارش ، طراحی بهینه و تهیه پیشنهاد فنی و اجرا خواهند بود. مضاف بر این که بعد پایان دوره از پشتیبانی تیم فنی شرکت و اساتید برخوردار خواهند بود. علاوه بر این با توجه به پتانسیل عزیزان ،امکان ارائه نمایندگی و حتی استخدام شرکت کنندگان نیز فراهم میباشد.

#هوشمندسازی_ساختمان_و_BMS

گفت و گو با ساختمان هوشمند پیام نقره ای

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×