menu

ثبت آگهی رایگان

لذت آرامش در خانه هوشمند

لذت-آرامش-در-خانه-هوشمند

امروزه و با گسترش شهرنشینی، شهروندان با پدیده های نامطلوب بی شماری مواجه هستند. آلودگی هوا، ترافیک، استرس، آلودگی صوتی و ... عواملی هستند که شهروندان کلان شهرها هر روز با آن دست و پنجه نرم می کنند. نتیجه اینکه با تنی خسته و ذهنی آزرده به خانه که مأمن و محل آرامش است، می رسند.

به گزارش پیام ساختمان، حال خانه ای سرد و تاریک و خاموش، که نه تنها مایه ی امنیت و آرامش خاطر نیست، بلکه بار روانی منفی دیگری به تن و ذهن خسته می افزاید، در انتظار آنهاست.

در حال حاضر دیگر تصور وارد شدن به یک منزل مدرن و رویایی آن هم تنها با فشردن یک کلید یا ارسال یک پیام کوتاه، رویایی دور از دسترس نیست. شما می توانید با کمک تجهیزات جدید خانه هوشمند و سیستم های مخابراتی و موبایل و اینترنت، قبل از رسیدن به خانه یک نوشیدنی داغ آماده کرده، موسیقی دلخواه خود را اجرا، نور محیط را به حالت مناسب برای استراحت برده و یا حتی وان حمام را آماده کنید. حال شما به پشت در رسیده اید کافی است در را باز کرده نوشیدنی خود را برداشته و یک حمام داغ بگیرید و آماده آمدن میهمانان شوید.

قابلیتهای خانه هوشمند به همین موارد خلاصه نشده، بلکه می توان به کنترل مسائل امنیتی، کنترل آیفون تصویری متصل به تلفن همراه، کنترل دوربین های مدار بسته، کنترل سیستم آبیاری باغ و ویلا از راه دور، کنترل موتورخانه و ... اشاره کرد. علاوه بر این، مهمترین مزیت این سیستمها تا 30٪ صرفه جویی در مصرف انرژی است که با توجه به گران شدن تعرفه ی انرژی در کشورمان ایران، مجهز کردن خانه ها به سیستمهای هوشمند قدم بزرگی در کاهش هزینه ها و صرفه جویی در مصرف انرژی خواهد بود.

خانه ای جادویی با اشیای هوشمند!

امروزه شهروندان با گسترش شهر و شهر نشینی با پدیده های نامطلوب بی شماری مواجه هستند که هنگام خروج از منزل شروع به آزار ناخودآگاه آنان میکند. آلودگی هوا، ترافیک، انواع استرس روزانه از کار و کوچه و خیابان تا مترو و تاکسی و در نهایت آلودگی صوتی عواملی هستند که روحشان را می نوردند و در پایان این داستان هر روزه جز تنی خسته و ذهنی آزرده به پشت درب خانه نمی رسد. بله خانه محل آرامش و اطمینان، تنها محل گریز این ذهن و جسم خسته از هیاهوی روزانه تنها محل استراحت واقعی در محیطی دلچسب. یک دوش آبگرم به همراه موسیقی دلنشین یک نوشیدنی گوارا با نور ملایم محیط و خوابی خوش پذیرای یک روز سخت است.

تصور کنید میهمانان در راه هستند شما برای خرید از منزل خارج می شوید در بین راه بیاد می آورید که شعله غذا را کم نکرده اید و بطور قطع غذا سوخته و امشب میهمانان گرسنه می مانند ولی جای نگرانی نیست، با تکنولوژی غذایتان را از راه دور کنترل کنید! با ارسال یک پیام کوتاه یا با استفاده از اینترنت شعله را کم کرده سیستم تهویه مطبوع منزل را روی دمای مناسب قرار می دهید.

مدتی است در ترافیک سنگین گیر افتاده اید میهمانان رسیده اند و پشت در منتظر شما هستند، کافی است از طریق تلفن همراه خود سناریوی میهمان را که قبلا ایجاد کرده بودید اجرا کنید تاکرکره ها نیمه باز و نور محیط آماده و موسیقی ملایم اجرا شود و کتری برقی روشن گردد حال در را باز می کنیم بفرمایید.

از پس میزبانی به خوبی بر آمده اید میهمانان رفته اند باید زودتر بخوابید زیرا فردا مسافرید.در اتاق خواب، میان خواب و بیداری بیاد می آورید که درب آپارتمان خود را نبسته اید و چراغ ها را خاموش نکرده اید تبلت در کنار شماست اپلیکیشن خانه هوشمند خود را اجرا کرده در را ببندید و چراغ ها را خاموش کنید شب بخیر.

تکنولوژی در خدمت زندگی ایده آل!

در راه سفر به آپارتمان هوشمند تان فکر می کنید چقدر کارها آسان و لذت بخش شده برای راحتی خیالتان با موبایل یک برسی نهایی انجام می دهید ، سنسور نور و دما فعال برای آتش سوزی، سنسور حرکت فعال برای جلوگیری از دزدی، شیر اصلی گاز بسته، کرکره ها بسته همه چیز مطلوب است سفر خوش.

انتهای خبر/پیام ساختمان

چاپ شده در هفته نامه پیام ساختمان شماره 339

فهرست مطالب شماره 339

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×