menu

ثبت آگهی رایگان

سیستم اعلام سرقت هوشمند

یکی دیگر از محصولات هوشمند سازی ساختمان که کاربرد فراوان دارد دزدگیر هوشمند هست که نیاز ساکنین به امنیت مالی و جانی را در ساختمان هوشمند تأمین می کند.

به گزارش پیام ساختمان، از مهم ترین امکانات سیستم دزدگیر هوشمند می توان به تلفیق شدن این سیستم با دیگر دستگاه های هوشمند موجود در ساختمان اشاره نمود که امنیت به سزایی را به ساختمان هوشمند می بخشد.

در سیستم اعلام سرقت هوشمند می توان چندین منطقه (zone) تعریف نمود و هر منطقه را به صورت جداگانه کنترل و مدیریت نمود و در صورت ورود سارق به ساختمان می توان به راحتی محل حضورش در ساختمان هوشمند را تشخیص داد.

سیستم امنیتی هوشمند قابلیت تعریف و تنظیم به شکل های مختلف با توجه به نظر کارفرما و نوع کاربری ساختمان دارد.

به عنوان مثال: در یک خانه هوشمند می توان 3 نوع دزدگیر با مضمون های:

1- تنها در منزل

2- خواب

3- مسافرت

تعریف نمود که در هر مدل برنامه ریزی خاص خودش تعریف می شود و بسته به نیاز در هر زمان همان مدل را فعال می کنید. در سناریوی تنها در منزل فقط مگنت های جلوی درب ورودی و پنجره یا اتاق های خاص فعال می شود و زمانی کاربرد دارد که به عنوان مثال خانم خانه در منزل تنها هست.

در سناریوی خواب فقط سنسورهای مربوط به درب ورودی فعال می شود و دیگر سنسورها غیرفعال می باشند و در سناریوی مسافرت تمامی سنسورها فعال شده و سیستم دزدگیر هوشمند به صورت کامل فعال می گردد.

امکانات دزدگیر هوشمند

1- دارای سناریوی شبیه ساز حضور

2- امکان تلفیق با دیگر تجهیزات هوشمند

3- ارسال پیامک (اس ام اس) به صورت هوشمند

4- اجرای سیستم صوت هوشمند با پیغام ضبط شده کارفرما مخصوص ورود غیرمجاز

5- امکان تعریف زون های مختلف و کنترل و مدیریت هر زون به صورت مجزا

سناریوی شبیه ساز حضور

در دزدگیر هوشمند می توان سناریویی تعریف نمود که پس از خروج ساکنین از منزل با فشردن تنها یک کلید، این سناریو فعال شده و به صورت کاملاً هوشمند دستگاه های هوشمند ساختمان را در زمان های خاص فعال یا غیرفعال کند تا کسی به عدم حضور ساکنین پی نبرد.

به عنوان مثال: با فعال کردن سناریوی شبیه ساز حضور می توان کلیه دستگاه های هوشمند ساختمان را اعم از سیستم روشنایی هوشمند، پرده هوشمند، سیستم صوتی و تصویری هوشمند و… را در ساعات مختلفی از شبانه روز فعال و یا غیرفعال نمود تا هیچ شخصی به نبودن ساکنین در ساختمان شک نکند

انتهای خبر/پیام ساختمان

چاپ شده در هفته نامه پیام ساختمان شماره 333

فهرست مطالب شماره 333

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×