menu

ثبت آگهی رایگان

رابیتس

رابیتس

انواع رابیتس
رابیتس سبک
رابیتس سنگین
ضخامت ورق رابیتس
قیمت رابیتس
مفتول رابیتس بند
سقف کاذب
ابعاد رابیتس
مشخصات رابیتس
رابیتس 9ستون
رابیتس 11 ستون
رابیتس 13 ستون
رابیتس به ورق های فولادی مشبکی گفته می شود که از ورق های گالوانیزه ی گرم مختلفی تولید شده است. علاوه بر این، با بهره گیری از مفتول های گالوانیزه رابیتس بندی به شکل یک لایه به شبکه ی فرعی اتصال پیدا می کند. این محصول اصولا از کشش عرضی و پرس کردن ورق های تهیه و تولید می شود و پس از گذراندن مرحله ی برش آماده ی مصرف می گردد.
استفاده از رابیتس به طور معمول برای ساخت سقف های کاذب، گچ کاری و گچ بری ها، پوشش دادن تیرآهن و آرماتور، پوشش دادن بتن سیمانی، ترمیم و بازسازی ترک های ساختمانی و کارهای ترمیمی دیگر، دکوراسیون و … می باشد. استفاده کردن از شبکه ی رابیتس به منظور پیوستگی کامل سطح دیوار ها و همچنین به وجود آمدن یک بستر مناسب برای نصب کردن اجزای تأسیسات برقی و همینطور مکانیکی و نهایتا انجام انواع رنگ کاری های سیمانی و گچی ، گاها پیشنهاد و اجرا می شود. شبکه ی این محصول موجب به هم پیوستن دیوار ها شده و از هر نوع ترک خوردگی و جدا شدن آن در کار جلوگیری می کند.
تولید این محصول در ابعاد 240*60 سانتی متر انجام شده و سپس عرضه می شود. پوشاندن این محصول مساحتی بالغ بر 44/1 متر را در بر می گیرد که با توجه به تلورانس این میزان معمولاً 4/1 متر را دربرمی گیرد و با تقسیم متراژ کار بر عدد یاد شده، تعداد این محصول مورد احتیاج را حاصل می کند.

#انواع_سقف_کاذب

گفت و گو با فولاد صنعت البرز

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×