menu

ثبت آگهی رایگان

لوله پنج لایه جوشی همراه با اتصالات تک لایه

لوله های 5 لایه جوشی a.s یک محصول جدید با کاربردهای مختلف از قبیل استفاده در سیستمهای حرارتی ، شوفاژ و آب آشامیدنی گرم و سرد است .این لوله با استفاده از تکنولوژی منحصر به فردی تولید شده و مزایای لوله های پلیمری و فلزی را بصورت یکجا و تلفیقی داراست.

لایه داخلی از پلی اتیلن و مشبک شده (PERT ) و لایه میانی از آلومینیوم و لایه خارجی نیز از مواد PPR تشکیل می گردد. همزمان با تشکیل لایه داخلی ، آلومینیوم به وسیله چسب مخصوص (AL-PERT )به این لایه چسبانده می شود. و دقیقاً همزمان با تشکیل لایه خارجی این روند مجدداً با چسب مخصوص دیگری (PPR-AL ) انجام میگیرد. مواد PERT که لایه داخلی a.s را تشکیل می دهد با ویژگیهای ترکیبی ساختاری و کاربردهای بهداشتی ، مقاومت بالا در برابر خورندگی و دارا بودن سطح صاف و صیقلی سبب جلوگیری از انباشته شدن رسوبات می شود.

و بنا بر این ویژگی ، آب یا سیالات دیگر به راحتی در میان این لایه حرکت میکنند.

لایه آلومینیوم که بر لایه داخلی در سر تا سر لوله منطبق می گردد ، نه تنها باعث جلوگیری از نفوذ اکسیژن می شود بلکه حالت لوله را زمانی که در معرض انبساط طولی و خمش قرار می گیرد حفظ می کند و نیاز به بسیاری از اتصالات را مرتفع می سازد .

سطح خارجی لوله a.s ترکیبی از PPR میباشد که لوله را در برابر خورندگی و ضربه های ناشی از عوامل خارجی به خوبی عایق کرده و امکان جوش با اتصالات PPR را ایجاد می کند.

همانطور که قبلاً ذکر گردید چسب مخصوص با تکنیکی متفاوت به منظور یکپارچه کردن لایه های داخلی ، میانی و خارجی لوله a.s در میان این سه لایه قرار گرفته و باعث عملکرد بسیار خوب لایه های داخلی و خارجی با لایه میانی آلومینیوم میشود.

دلیل انتخاب مواد PPR به عنوان لایه خارجی و مواد PERT به عنوان لایه داخلی این است که لایه خارجی از خورندگی و زنگ زدگی قسمت فلزی لوله (آلومینیوم) در برابر اثرات مواد ساختمانی مانند آهک و گچ و ... جلوگیری میکند و آنرا در مقابل ضربه مقاوم می سازد.

همچنین سطح صیقلی لایه داخلی PERT از هرگونه افت فشار و تشکیل رسوبات جلوگیری می کند.

لوله a.s خصوصیات انتقال حرارتی بسیار خوب از خود نشان می دهد. بنابراین گرمای موجود در سیستمهای حرارتی آب گرم را به خوبی در خود ذخیره می کند و باعث جلوگیری از اتلاف حرارت می شود.

لایه داخلی (پلی اتیلن مشبک) با تمام استانداردهای اجباری مربوط به سلامتی و بهداشت آب آشامیدنی و مایعات خوراکی مطابقت دارد. قابل ذکر است که لوله فوق (پنج لایه شاخه ای ) حدود 40 درصد ارزانتر از لوله پنج لایه حلقه ای می باشد .

#لوله_و_اتصالات

گفت و گو با مجتمع تولیدی-صنعتی a.s

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×