menu

ثبت آگهی رایگان

نسل جدید اتصالات 5 لایه جوشی کایرپایپ

نسل-جدید-اتصالات-5-لایه-جوشی-کایرپایپ

شرکت لوله سبز چابهار از سال 1374جزء اولین تولید کنندگان لوله و اتصالات پلی پروپیلن در کشور بوده و همچنین از سال 1394 با تلاش های بسیار واحد تحقیق و توسعه این شرکت توانسته است محصول جدیدی را اختراع و در مدت کوتاهی روانه بازار بین اللملی صنعت ساختمان و تاسیسات نماید.

لوله-سبز-چابهار

این محصول موفق گردید تمامی مشکلات صنعت تاسیسات را درانشعابات سرمایش و گرمایش مرتفع سازد. اتصالات لوله های 5 لایه کایرپایپ در برابر شوک های حرارتی و تنش های هیدرواستاتیک سیستم های لوله کشی ضریب ایمنی بسیار بالایی را در آن ایجاد نموده است و به نوعی ساده تر نشتی و تعمیرات را از صنعت تاسیسات حذف نموده است .

مجموعه کایرپایپ ، لوله واتصالات 5 لایه جوشی را با مواد Polyethylene of Raised Temperature (PERT) نوع دوم، طراحی و تولید نموده است که قابلیت تحمل حرارتی بسیار بالایی را درآن ایجاد نموده است. استفاده از سیستم های لوله کشی 5 لایه به دلیل تحمل دما و فشار بالای کاربری امروزه سهم بزرگی را از صنعت تاسیسات ساختمان داراست. اتصالات مجموعه کایر پایپ بدلیل استفاده از مواد ترموپلاستیک در برابر تنش های محیطی از قبیل حرارت بسیار مقاوم بوده و ضرایب سختی و مدول طراحی و تعریف شده محصولات همواره پایدار خواهد بود. لذا تغییر خواص فیزیکی و مکانیکی مواد اولیه که می تواند موجب اختلال درسیستم لو له کشی گردد در مجموعه کایر پایپ کاملا ً مرتفع گردیده است. استانداردهای داخلی ISIRI 12753وISO 21003 بین المللی شرایط فشاری و دمای کاربری سیستم های لوله کشی 5 لایه را همراه با آزمون های مرتبط با آن بیان نموده است و محصولات مجموعه کایر پایپ مطابق با این استاندارها طراحی و تولید شده است.

تنش های حرارتی و دینامیکی سیستمهای گرمایشی و سرمایشی که در یک سیستم لوله کشی که به روش تک لوله ای اجرا می شود . می تواند درگذر زمان موجب بروز اختلال در آب بندی اتصالات لوله های پنج لایه گردد که این معضل بدلیل تفاوت در متریال مورد استفاده در اتصالات ولوله های پنج لایه باشد که با تفاوت در ضریب انبساط و انقباض درساختار مواد ایجاد می شود . پیرشدگی و یا افت خواص فیزیکی و مکانیکی اورینگ های لاستیکی آب بندی نیز می تواند از عوامل بروز نشتی درسیستم های آب رسانی و سرمایشی و گرمایشی می باشد .

مجموعه کایرپایپ با یکسان سازی مواد اولیه لوله و اتصالات پنج لایه نسل جدیدی از سیستم های لوله کشی را طراحی و تولید نموده است که با حذف اورینگ های لاستیکی آب بند و یکپارچه سازی مواد اولیه اتصالات و لوله های پنج لایه مجموعه ای کاملاً همخوان ویکنواخت را با ضرایب خواص فیزیکی و مکانیکی یکسان به بازار عرضه نموده است تا بااستفاده از مواد ترموپلاستیک PERT نوع دوم از عوامل محیطی و عوامل فشاری شبکه لوله کشی را به حداقل رسانیده و مجموعه ای با ضریب ایمنی بالا را به مهندسین و صنعت ساختمان عرضه نماید، همواره افزایش کیفیت و هزینه های تولید درتقابل با یکدیگر هستند . وبا شعار کیفیت هزینه را افزایش می دهد شناخته می شود اما خلاقیت درکنار دانش فنی درمجموعه کایر پایپ محصولی را معرفی نمود که علاوه بر افزایش قابل ملاحظه ای کیفیت سیستمهای لوله کشی هزینه های اجرا و قیمت محصولات را به طور قابل ملاحظه ای کاهش داد .

استفاده از دستگاههای فیوژن مرسوم به جای دستگاه های پرسی پر هزینه و استفاده از مواد پیشرفته ترموپلاستیک PERT به جای آلیاژ گرانقیمت برنج هزینه های اجرای سیستم لوله کشی و تاسیسات را تا محدوده 50 درصد کاهش داد.

لوله-سبز-چابهار کایر لوله لوله-و-اتصالات

انتهای خبر/پیام ساختمان

چاپ شده در هفته نامه پیام ساختمان شماره 345

فهرست مطالب شماره 345

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

دیدگاه خوانندگان :

داداش جان هرکی دوست داری خودتو بزار جای ما ببین اگه تونستی ی قیمت روز پیدا کنی وجدانی امتحان کن آنقدر مردم و نذارید سرکار درست نیست از ایرانی بودنتون فاصله نگیرید بسمت عربها


×