menu

ثبت آگهی رایگان

لوله و اتصالات تک لایه

شرکت a.s با مدیریت آقای غلامرضا خواجه اولین و بزرگترین تولید کننده لوله و اتصالات پلی پروپیلن ( تک لایه سبز و سفید ) در ایران می باشد ، در زیر چند مزایای این نوع لوله خدمتتان ارسال می گردد :

عدم رسوب گیری: سطح داخلی لوله های پلی پروپیلن a.s صیقلی بوده و اجازه جسبیدن رسوب و املاح آب را به بدنه خود نمی دهد. از طرفی ساختار ملکولی این ماده به گونه ای عمل می کند که اجازه جاخوش کردن رسوب ها و مواد مزاحم را در مجاری لوله نمی دهد.

عدم پوسیدگی از داخل و خارج : مقاومت شیمایی طبیعی پلیمرها از جمله پلی پروپیلن a.s بسیار بالاست و این ماده در طول زمان پوسیده نشده و مقاومت بدنه خود را حفظ می کند. این ماده به طور طبیعی بسیار کند پوسیده می شود به گونه ای که عمر لوله از عمر یک ساختمان بیشتر است. به این معنی که عمر ساختمان به سر رسیده ولی هنوز لوله ها قابل استفاده هستند.

عدم فرسایش : لوله های پلی پروپیلن a.s در مقابل جریان آب ، دمای تعریف شده آب آشامیدنی ، فشار آب و ضربه های ناشی از جریان سیال مقاوم بوده و فرسایش نمی پذیرد. البته فرسایش مواد یک فرآیند طبیعی است که هیچ عنصر مادی نمی تواند از آن مصون بماند. اما جریان فرسایش و سابیده شدن پلیمرها به قدری کند صورت می گیرد که این موضوع عملا تاثیر منفی بر لوله برجای نمی گذارد.

پایداری شیمیایی طبیعی: لوله های پلیمری a.s دارای پایداری شیمیایی مناسبی هستند به گونه ای که در شرایط محیط طبیعی ساختار شیمیایی خود را حفظ کرده و زنجیره بدنه آنها از هم نمی پاشد. از طرفی ساختار این زنجیره به گونه ای است که در مقابل بسیاری از مواد خورنده شیمیایی مثل بعضی از اسید ها و بازها پایدار بوده و می توان از این لوله ها برای انتقال آنها استفاده کرد . مجموعه تولیدی صنعتی a.s

#تجهیزات_آب_و_فاضلاب

گفت و گو با مجتمع تولیدی-صنعتی a.s

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×