menu

ثبت آگهی رایگان

کایر پایپ: تحولی جدید در صنعت لوله و اتصالات 5 لایه

کایر-پایپ-تحولی-جدید-در-صنعت-لوله-و-اتصالات-5-لایه

کایرپایپ چیست؟

تحولی جدید در صنعت لوله و اتصالات 5 لایه را کایر پایپ گویند.

از خصوصیات و مزیت های برتر کایرپایپ در مقایسه با محصول مشابه توضیح دهید؟

اولاً باید بگویم اتصالات پنج لایه کایرپایپ محصول مشابهی ندارد، به این دلیل که ما در مکانیزم تولید، تحولی ایجاد و محصولی انحصاری تولید کردیم.

ثانیا قبل از اینکه از مزیت های برتر کایر پایپ بگویم جا دارد که توضیحی در رابطه با تولید اتصالات کایر پایپ بدهم. اتفاقی که در لوله کشی ها می افتاد و نقصی که در لوله کشی وجود داشت، من و همکارانم را مصمم کرد یک محصولی تولید کنیم که عاری از این نقص باشد و این نقص، نشتی آب در اتصالاتی که در لوله کشی ها استفاده میشد، بود.

این اتصالات به دلیل نداشتن ضریب انبساط و انقباض یکسان بین لوله و اتصال و داشتن اورینگ آب بندی روی اتصال باعث نشتی میشد که خب بالطبع زمانش مشخص نبود. ممکن بود 6 ماه،5 سال یا 10 سال باشد، به هرحال این اتفاق ، رخ میداد مخصوصا در سیستم فنکوئل. درنتیجه این نقص باعث شد با تحقیق و استفاده از تکنولوژی، اتصالاتی که فاقد اورینگ آبندی و متریال یا جنس آن از جنس لوله (PE-RT) باشد، تولید کنیم. که وقتی این اتصالات با جوش پلاستیک به لوله وصل میشوند،نشتی آب صفر میشود به دلیل اینکه لوله و اتصال ضریب انبساط و انقباض یکسان دارند.

درباره میزان کیفیت و استانداردهای محصول کایرپایپ توضیحات لازم را بدهید؟

لوله و اتصالات پنج لایه کایرپایپ آزمون ها و استانداردهای داخلی و بین المللی زیادی را به دست آورده از جمله آزمون ها، آزمون EN12293 می باشد،این آزمون 2500 ساعت 5000 سیکلی ست که باید هر 30 دقیقه یکبار آب سرد و گرم در مدار لوله کشی عبور کند تا لوله و اتصالات به نشتی نیفتد که خداروشکر کایرپایپ این آزمون و پاس کرده است و میتوانیم به صراحت بگوییم کمتر محصولی هست که توانسته این آزمون را پاس کند.

کایرپایپ توانسته گواهینامه استاندارد ، گواهینامه مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی ،گواهینامه بهداشتی از وزارت بهداشت و CE اتحادیه اروپا را به دست آورد.

لوله و اتصالات پنج لایه کایرپایپ در کجا استفاده می شود و مهندسین تاسیسات چرا باید از کایرپایپ در تاسیسات ساختمان استفاده کنند؟

لوله و اتصالات پنج لایه کایرپایپ درلوله کشی سیستم های آب سرد و گرم و سیستم های لوله کشی سرمایشی و گرمایشی ساختمان استفاده می شود و مهندسین به دلیل بالا بودن ضریب آب بندی لوله و اتصالات پنج لایه کایرپایپ و عدم نشتی در کوتاه مدت و بلند مدت به دلیل حذف ارینگ و استفاده از جوش پلاستیک و ایجاد سیستم لوله کشی یکپارچه و مقاوم که تحمل 95 درجه دما و 10 بار فشار را برای کاربری بالای 50 سال بدون نیاز به هیچ تعمیری می توانند مورد انتخاب قرار بدهند

آیا همنوع خارجی محصول کایرپایپ در خارج از ایران وجود دارد؟ و اینکه آیا کایرپایپ به خارج از ایران صادر می شود؟

خیر. کایر پایپ به دلیل اینکه طرح، ایده و ساخت محصول کاملا ایرانی بوده، ثبت اختراع شده،علاوه بر اینکه نمونه خارجی ندارد، هیچ مجموعه ای نمی تواند مشابه آن را تولید کند و تمام تکنولوژی ساخت لوله و اتصالات پنج لایه کایر پایپ انحصاری می باشد. همین امر موجب شده تا صادرات موفقی هم به کشورهای آسیای میانه داشته ایم.

در خصوص خدمات پس از فروش محصول کایرپایپ و میزان گارانتی این محصول توضیح دهید؟

در واقع وظیفه و کار اصلی شرکت کایرپایپ بعد از فروش آغاز می شود به این معنی که در طی مراحل اجرای لوله کشی ساختمان و تست های نهایی بابت آب بندی، کارشناسان شرکت کایرپایپ در پروژه ها حضور دارند، نظارت می کنند، راهنمایی های لازم را ارائه می دهند و مشاوره های دقیقی به مجریان عزیز برای اجرای کار می دهند.

در انتها پس از اجرای کامل پروژه و موفقیت آمیز بودن تست های نهایی، ضمانت نامه ای (بیمه نامه) با پوشش 30 میلیون تومان برای هر واحد به مدت 10 سال توسط شرکت کایرپایپ صادر می شود.

پس همانطور که اول بحث عرض کردم، تحولی جدید در صنعت لوله و اتصلات پنج لایه را کایر پایپ گویند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به سایت کایرپایپ به نشانی زیر مراجعه کنند. www.kayerpipe.com

و یا با شماره تلفن 88728281 تماس حاصل فرمایید.

انتهای خبر/پیام ساختمان

چاپ شده در هفته نامه پیام ساختمان شماره 355

فهرست مطالب شماره 355

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×