menu

ثبت آگهی رایگان

سنگ-اسلبکو

نمای کامپوزیت

قیمت : 1,800,000 ريال

مزایای سنگ اسلبکو ایناب

این سنگ با داشتن تمام مزایای سنگ های طبیعی و مصنوعی موجود در بازارهای ایران مزیت های برتری نیز داراست که پیش بینی می شود به زودی سهم بالایی از نمای ساختمان را به خود اختصاص دهد.

♦ امکان ایجاد طرح های مشبک و خاص
خاصیت معماری به روز بودن و متناسب بودن با شرایط زمانی و مکانی و صلیقه ای معماران و کارفرمایان است. یکی از مزیتهای سنگ اسلبکو ایناب امکان ایجاد طرح های مشبک و برجسته است که هیچ گونه محدودیتی در ایجاد طرح وجود ندارد. این ویژگی بسیار منحصر به فرد می باشد.

♦ مقاومت در برابر ضربه و شکست:

یکی از معایت سنگ های طبیعی و مصنوعی موجود در بازار شکنندگی و مقاومت پایین آن در برابر ضربه می باشد که در اجراهای نمای مشبک و اجراهای نمای خشک بسیار خطر آفرین می باشد.
سنگ اسلبکو ایناب مقاومت بالایی در برابر ضربه داشته و در صورت شکستن حالت خود را از دست نداده و از هم نمی پاشدکه این نیز یکی از مزیتهای منحصر به فرد این محصول می باشد.

♦نصب ایمن و سریع:

امروزه سرعت ساخت و ساز و اهمیت زمان باعث شده کارفرمایان و معماران از محصولاتی که نصب آن زمان بر باشد استقبال نکنند. سنگ اسلبکو ایناب بر خلاف سنگ های طبیعی و سنگ های مصنوعی موجود در بازار بدون ملات نصب می شود که این امر باعث می شود هم سرعت اجرا فوق العاده بالا بوده و هم از نظر ایمنی در برابر زلزله بسیار مقاوم باشد.

♦سبک سازی ساختمان:

سبک سازی ساختمان از اهمیت زیادی برخوردار است.سنگ اسلبکو ایناب به دلیل نصب خشک از ملات استفاده نمی شود که این امر باعث می شود وزن نما تا یک پنجم کاهش پیدا کند.

♦مقاومت فوق العاده در برابر زلزله:

در وقوع زلزله سقوط یک سنگ می تواند جان یک انسان را بگیر و یا خساراتی جبران ناپذیر وارد نماید.سنگ اسلبکو ایناب مجهز به اسکوپ های مخصوص می باشد که با بافت داخلی خود پیوند داشته و نصب آن با یراق آلات فلزی بوده که مقاومت فوق العاده بالایی در برابر زلزله دارد.

♦ مقاومت فوق العاده در برابر یخبندن و شرایط سخت جوی:

کشور ما چهار فصل می باشد که برخی مناطق دماهای خیلی پایینی را تجربه می کنند.سنگ اسلبکو ایناب با وجود مواد پلیمری و نانویی در بافت مولکولیآن و جذب آب کمتر از سه درصد مقاومت بالایی در برابر یخبندان و شرایط سخت جوی دارد.
♦ ماندگاری بالای رنگ:

در سنگ اسلبکو ایناب هیچ گونه لایه رنگی استفاده نشده بلکه رنگ آن در بافت مولکولی آن ایجاد شده که در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید و حتی سایش نیز مقاوم می باشد.

♦ تنوع در رنگ و نقش:

یکی از مشکلات سنگ های طبیعی نبود تنوع در رنگ بوده که معماران نمی توانستند رویاهای خودشان را تجلی بخشند. در تولید سنگ های اسلبکو ایناب هیچ گونه محدودیتی در رنگ وجود ندارد.
♦نامحدود بودن در اندازه و شکل:

گروه ایناب آمادگی دارد برای هر پروژه با توجه به نیاز آن سنگی با طرح و اندازه مورد نیاز تولید و عرضه نماید.

#سنگ_ساختمانی

گفت و گو با

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×