menu

ثبت آگهی رایگان

صدر استون، قفل بازار کانادا را گشود

صدر-استون-قفل-بازار-کانادا-را-گشود

مدیر عامل شرکت صدر استون از صادرات انواع سنگ دکوراتیو تولید شده در این واحد تولیدی به کشور کانادا خبر داد.

امید صدری در گفتگو با خبرنگارپیام ساختمان در حاشیه هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان گفت: واحد تولیدی صدر استون در سال 1383 تاسیس شد و دو سال بعد فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: در طول 12 سال فعالیت این واحد تولیدی، توانسته ایم محصولاتمان را کاملا مطابق سلایق و علایق مشتری تولید کنیم به گونه ای که امروز نزدیک به 70 درصد از بازار داخلی در اختیار محصولات صدر استون است.

صدری با بیان اینکه صدر استون سالیانه 600 هزار متر مربع انواع سنگ های دکوراتیو تولید و روانه بازار می کند، اظهار داشت: چیزی حدود 100 هزار متر مربع از این محصولات به بازار کشورهای افغانستان و عراق صادر می شود و این در حالی است که سال گذشته برای نخستین بار توانستیم محصولاتمان را به کشور کانادا هم صادر کنیم.

وی با اشاره به اینکه شرکت صدر استون اولین و بزرگترین تولید کننده سنگهای دکوراتیو در ایران است، تصریح کرد: چنانچه دولت با سهل کردن راههای صادرات از تولید کنندگان وطنی حمایت کند، خواهیم توانست میزان تولید و به طبع آن صادرات را افزایش دهیم.

وی با تاکید بر اینکه تنها راه نجات اقتصاد ایران از رکود و توسعه نیافتگی ، تولید صادرات محور است، گفت: یکی از موانع توسعه تولید و صادرات در کشور مشکلات زیادی است که از سوی تامین اجتماعی و نیز اداره مالیات از طریق اعمال مالیات های مختلف بر تولید تحمیل می شود.

وی همچنین به مواد اولیه مورد نیاز برای تهیه و تولید انواع سنگهای دکوراتیو اشاره کرد و اظهار داشت: بخشی از مواد اولیه تولید سنگ های دکوراتیو مثل رنگ، از آلمان وارد می شود که به دلیل محدودیت های خارجی، در تامین آنها با مشکل روبرو هستیم .

به گفته صدری، باوجود تغییر قیمت مواد اولیه تولید سنگهای دکوراتیو، شرکت صدر استون طی سه سال گذشته نرخ محصولات خود را هیچ تغییری نداده است.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×