menu

ثبت آگهی رایگان

بهترین پکیج دیواری در ایران؟

بهترین-پکیج-دیواری-در-ایران

نشریه پیام ساختمان در نظر دارد در هر شماره به معرفی و مقایسه کالاهای ایرانی مرتبط با صنعت ساختمان بپردازد تا با برشمردن مزایا و ویژگی های این محصولات، امکان بررسی و انتخاب مناسب و مطلوب را برای مخاطبان خود فراهم آورد. بنابراین با کارشناسان فنی و فروش برندهای مطرح و نام آشنا به گفتگو پرداخته ایم تا در راستای حمایت از تولید ملی، ضمن افزایش اطلاعات و آگاهی در زمینه کالاهای مختلف، مشوقی برای خرید و استفاده از محصولات ایرانی باشیم.

امروزه با توجه به کوچک شدن واحدهای مسکونی، تمایل به خرید پکیج های دیواری بیشتر شده است . در حال حاضر بیش از 50 برند مختلف پکیج دیواری در بازار تاسیسات کشور وجود دارد. از این میان، دو برند بوتان و ایران رادیاتور پرفروش ترین برند پکیج دیواری بوده و به تازگی جدیدترین مدل تولیدی خود در این بخش را برای متراژهای زیر 200 متر به بازار عرضه کرده اند

برای شناخت بیشتر این محصول گفتگوی خبرنگار پیام ساختمان با کارشناسان فنی دو شرکت را بخوانید تا با نقاط قوت و ضعف هر کدام از دستگاه ها آشنا شوید و بتوانید انتخاب برتر و مناسب از بین این دو برند معتبر داشته باشید.

حبیبی کارشناس فنی گروه صنعتی بوتان در گفتگو با خبرنگار پیام ساختمان گفت: پکیچ شوفاژ دیواری پارما محصول شرکت بوتان از اول مهر ماه به بازار کشورعرضه شده که توان حرارتی آن 24 کیلو وات است.

این پکیج که از راندمان حرارتی بالایی برخوردار است، بر اساس دانش فنی روز و با استفاده از قطعات استاندارد اروپایی تولید شده است.این مدل دارای دو مبدل حرارتی گرمایش و آب گرمکن مصرفی است و می تواند گزینه مناسبی برای واحدهای مسکونی زیر 210 متر مربع باشد.

فناوری توربولاتور رسوب گیر املاح آب

کارشناس فنی شرکت بوتان در خصوص مشخصات فنی پارمای 24 گفت: این مدل فناوری توربولاتور دارد که دستگاه را در مورد رسوب املاح آب مقاوم می کند. حبیبی افزود: تفاوتی که این محصول با نمونه های مشابه آن در بازار کشور دارد این است که هیدرولیک ست آن پلیمری است و در مقابل رسوب بسیار مقاوم است، معمولا هیدرولیک ست های پکیج های مشابه از جنس فلز است که عمر و دوام دستگاه را پایین می آورد.پارمای 24 همانند دیگر تولیدات بوتان هم نشان کیفیت CE اروپا وهم نشان استاندارد ملی ایران را دارد.

تخفیف ویژه پاییزی و فروش آنلاین

حبیبی قیمت هر دستگاه پکیج پارمای 24 را یک میلیون و 495 هزار تومان اعلام کرد و گفت: قیمت واقعی محصول یک میلیون و 600 هزار تومان است ولی به دلیل فروش ویژه پاییزی، این کالا با تخفیف عرضه شده است . وی ادامه داد: گارانتی پکیج شوفاژ دیواری 24 ماه است و نسبت به مشابه ترک، ایتالیایی و آلمانی آن از قیمت پایین تر و نیز کیفیت یکسان برخوردار است. وی در مورد ارائه خدمات پس از فروش شرکت بوتان نیز گفت: از سال 1393 شرکت بوتان سیستم فروش آنلاین با نام سفا(سیستم فروش آنلاین) را برای محصولاتش راه اندازی کرده است. به گفته حبیبی سامانه صفا این امکان را ایجاد کرده است که محصولات این شرکت با قیمت یکسان در سراسر ایران عرضه شود.فروش محصولات بوتان از طریق نمایندگی های رسمی شرکت بوتان انجام می شود و درواقع فاکتوری که در فروشگاه صادر می شود از طرف گروه صنعتی بوتان است، بنابراین به عنوان ضمانت نامه محصولات به شمار می آید. وی افزود: در سراسر کشور 2 هزار نمایندگی فروش وجود دارد با مشاوره و ارائه خدمات 24 ساعته که از طریق تلفن 51011 انجام می شود.وی تاکید کرد: محصولات بوتان از طریق نمایندگی و فروشگاههای غیر رسمی و متفرقه عرضه نمی شود. به گفته حبیبی شرکت بوتان از همکاری 6 هزار نصاب، سرویس کار و سرویس یار مجرب بهره مند است که باعث شده در کمتر از 24 ساعت خدمات درخواست شده را با شیوه مطلوب به مشتریان ارائه دهد.

ارائه خدمات پس از فروش ایران رادیاتور به تمام نقاط کشور

کارشناس فنی شرکت ایران رادیاتور با بیان اینکه این شرکت برای متراژهای بالا مثل 120 متر پکیج شوفاژ دیواری L24 FF را به بازار عرضه کرده است ، این پکیج ظرفیت حرارتی 24 هزار کیلو کالری را دارد وحداکثر دمای آب گرم آن 85 درجه است .همچنین حداکثر دمای آب گرم مصرفی آن 60 درجه است و تاکنون هیچ پکیجی با دمای 61 به بازار عرضه نشده است.با اشاره به اینکه حداقل آب سرد ورودی آن نیم بار و حداکثر آب سرد مصرفی 10 بار است، اظهار داشت: حداقل دبی آب گرم مصرفی (شدت جریان آب گرم مصرفی ) 2 لیتر در دقیقه و حداکثر 11.4 لیتر بر دقیقه است. این محصول قابلیت نصب با دودکش سایز 6 ، 10 و همچنین دودکش دو جداره را دارد. و این مدل که مجهز به شیر اطمینان است از گارانتی دو ساله برخوردار است.

افتخاری ، تعداد مبدل های به کار رفته در این مدل را دو مبدل بیان کرد و اظهار داشت: پکیج شوفاز دیواری 24 مجهز به فن است و از آنجایی که محفظه اطرافش بسته تر از پکیج های دیگر است به این خاطر کم صدا و کم لرزش است. ضریب حرارتی این مدل نسبت به مصرف گازش بیشتر است و قیمت آن هم با توجه به تخفیف اعمال شده یک میلیون و 750 هزار تومان است. وی افزود: شرکت ایران رادیاتور به تمام نقاط کشور به جز برخی شهرهای مرزی به طور بی وقفه و مرتب خدمات پس از فروش ارائه می کند، البته به این شهرها هم خدمات پس از فروش با سرعت کمتر به مشتریان عرضه می شود.

درباره پکیج بیشتر بدانیم:

انتخاب بهترین پکیج دیواری

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

دیدگاه خوانندگان :

بوتان الان خیلی اشغال شده اشغالتر از تاچی و ایساتیس

سلام تو پیج های ایرانی پکیج های ایران رادیاتور خداییش حرف ندارن

من تازه ایران رادیاتور خریدم انشاا که خوب باشه خیلی ازش تعریف میکنن

من تازه ایران رادیاتور خریدم انشاا که خوب باشه خیلی ازش تعریف میکنن

باسلام پکیج 32000 دیجیتالی صفحه لمسی هم داره


×