menu

ثبت آگهی رایگان

مجید یزدانی، فعال بزرگ بازار سنگ:

آماده تهاتر سنگ با انبوه سازان هستم

آماده-تهاتر-سنگ-با-انبوه-سازان-هستم

مجید یزدانی یکی از فعالین بزرگ و خوشنام بازار سنگ تهران است. وی که از 16 سالگی درزمینه عرضه سنگ فعال بوده، امروز بعد از گذشت 28سال تبدیل به کارشناس و مشاور فروشی برای تمام سازندگان و مشتریانی شده که به او مراجعه می کنند.

وی در حال حاضر در مجتمع سنگ یزدانی (شامل بیست غرفه در انتهای بازار سنگ فاطمیه واقع در خیابان فداییان اسلام) مشغول فعالیت است و به مشتریان خود، در خصوص اینکه چه سنگی را با شرایط پرداختی بخرند، مشاوره می دهد.

یزدانی که در طول سالها فعالیت در بازار سنگ تهران، تبدیل به یک عرضه کننده حرفه ای شده، چندی پیش به خریداران و مشتریان سنگ های ساختمانی که توان خرید نقدی سنگ را نداشتند پیشنهادی داد که با استقبال گسترده سازندگان روبرو شد.

وی در گفتگویی با خبرنگار پیام ساختمان از روش تهاتر سنگ در ازای ملک خبر داد و گفت: چندی پیش یکی از سازندگان بزرگ که پروژه ای 40 واحدی را در دست اجرا داشت به من زنگ زد و ازتوقف کار ساخت به دلیل کمبود نقدینگی خبر داد.

وی افزود: طبق صحبت های این سازنده، تکمیل پروژه نیاز به 2 تا 3 میلیارد تومان منابع مالی داشت تا به این واسطه سنگ مورد نیاز ساختمان خریداری شود.

یزدانی با اشاره به اینکه در شرایط رکود بازار که به اندازه کافی پول نقد برای ساخت پروژه ها وجود ندارد، زمان ساخت بسیار طولانی می شود، اظهار داشت: به نظر من، در این شرایط باید با فعال کردن داد و ستد به روش تهاتر، مانع از توقف و طولانی شدن ساخت پروژه ها شویم.

رضایت مشتری در درجه نخست اهمیت

وی ادامه داد: من که همیشه رضایت مشتری و توجه به شرایط مالی و پرداختی اش برایم در درجه نخست اهمیت قرار داشته و دارد، تصمیم گرفتم تا از طریق تهاتر، مشکل آن دسته از سازندگانی که امکان خرید نقدی سنگ را ندارند، حل کنم.

به گفته یزدانی در حال حاضر تهاتر سنگ با ملک در مجموعه سنگ یزدانی انجام می شود و تمامی سازندگان می توانند در ازای خرید سنگ، ملک تهاتر کنند.

وی با اشاره به اینکه سازنده ای که قصد تهاتر ملک با سنگ را در مجتمع یزدانی داشته باشد، می بایست سازنده معتبری باشد، اظهار داشت: ملکی که قرار است تهاتر شود باید از مبایعه نامه با کد رهگیری که در یکی از واحدهای صنفی مشاوران املاک نوشته و مکتوب شده، برخوردار باشد. در واقع انجام تهاتر مشمول ملک هایی است که سند دارند.

مجید یزدانی عرضه کننده خوش فکری است که یکی دیگر از دلایل موفقیتش را ارائه سنگ های با کیفیت ، زیبا و به روز می داند و بیان می کند.

او که به تازگی دو مدل سنگ جدید را در مجتمع سنگ یزدانی ارائه کرده در مورد آنها این طور توضیح می دهد: سنگ چینی مرمر سنگی زیبا از معدن حاج احمد روح اللهی که از معدن داران بنام بندر عباس است، استخراج و استحصال شده است.

وی ادامه داد: این سنگ که مشابه یک سنگ ایتالیایی است 300 تا 500 هزار تومن به ازای هر متر مربع به فروش میرسد.

به گفته یزدانی، سنگ دیگری که به تازگی در مجتمع سنگ یزدانی ارائه شده سنگ دهبید رویال است. این سنگ یکی از یکدست ترین سنگ های کشور است که در 80 درصد از فضاهای ساختمان از جمله کف می تواند استفاده شود.

وی افزود: قیمت این سنگ از متری 180 تا 300هزار تومان در نظر گرفته شده است. این سنگ از معدن دهبید رویال که متعلق به سعید جورکش است ، استحصال می شود.

گفتنی است در حال حاضرحدود 50 هزار متر مربع سنگ برش خورده در انبارهای تهران مجتمع سنگ یزدانی موجود است که موجب شده تا مجموعه سنگ یزدانی توانایی بالایی در تامین و ارسال سنگ به پروژه های ساختمانی متعدد دارد.

به گفته یزدانی از جمله سنگ هایی که بیشترین مصرف را در ساختمانهای لاکچری دارد، سنگ دهبید ست که بیشترین دپو مجتمع سنگ یزدانی مربوط به این سنگ است وبه صورت تایل و اسلب است

بنا بر گفته سازندگان و مشتریان سنگ، مجید یزدانی از نخستین کسانی بوده که سنگ دهبید 15 سال پیش در تهران عرضه کرده است.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×