menu

ثبت آگهی رایگان

درب فلزی ورودی

شهر : تهران

بدیهی است که استفاده از ساختارهای هندسی به منظور دستیابی به هماهنگی، می تواند روابط درونی اجزای اثر هنری را نیز ساماندهی کند. این امر زمانی اهمیت می یابد که ترکیب نقوش میان درب، اثری همگن را پدید آورده است. مدل 059 از درب فلزی ورودی ساختمان که طرحی متشکل از اشکال هندسی منظم دارد یکی از مدل های درب فلزی است که بسیار مورد توجه معماران و ساختمان سازان و نیز افراد عادی قرار میگیرد. این طرح منظم و متقارن که با اکثر سبک های معماری میتواند تعامل برقرار کند را میتواند در ورودی ساختمان های اداری ، تجاری و منازل و نیز به عنوان درب لابی ، درب پارکینگ و درب حیاط استفاده کرد که موجب ایجاد جلوه و ظاهری منظم و آراسته در نمای ساختمان شما خواهد شد.
ورق استفاده شده در این طرح، ورق فولادی ضد زنگ یکپارچه با قطر 3 mm و 4 mm می باشد. استفاده از شیشه سکوریت (نشکن) در ساختار درب های فلزی پایون، باعث شده زیبایی و مقاومت و ایمنی این محصولات چندین برابر شده و نیز تولید صفر تا صد انها در یک مجموعه، دلیل قیمت مناسب این محصولات گشته که به همین رو و با توجه به دارا بودن تمامی خصوصیات مثبت و مناسب جهت انتخاب یک درب ورودی، این محصول را به یک گزینه ی ایده آل و فوق العاده تبدیل کرده است.
پک کامل آماده تحویل به همراه دستگیره، قفل و سایر یراق آلات مورد نیاز، استفاده از رنگ کوره ای پودری (الکترو استاتیک) که باعث سازگاری این محصول با تمامی اقلیم های آب و هوایی گشته، وجود بیش از 60 نماینده گی فعال در سراسر کشور، امکان تولید محصولات در سایز و ابعاد ، رنگ ، قفل، دستگیره و ... ، ارسال سریع از طریق باربری به هر نقطه از ایران، بسته بندی استاندارد و مقاوم در برابر ضربه، مشاوره رایگان پیش از خرید و .... همه و همه از خدمات مجموعه ی پایون می باشد.

#درب_و_پنجره_آهنی

گفت و گو با آذر فلز پایون

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×