menu

ثبت آگهی رایگان

درب ورودی حیاط ، هماهنگ با معماری نوین در مدل 034

شهر : تهران

این طرح که یکی از پرفروش ترین طرح های درب های فلزی ورودی میباشد صاحب طرحی ویژه با خطوط و اشکال منحنی و مدرو میباشد در میان خریداران از محبوبیت زیادی برخوردار است
این طرح از درب فلزی پایون ، یکی از طرح های محبوبی ست که با بهره گیری از خطوط و اشکال مورب ساخته و پرداخته شده است. این درب که در دو حالت فرفورژه دار و بدون فرفورژه تولید میگردد ، جهت استفاده در ورودی ساختمان های اداری ، تجاری و مسکونی ، درب ویلا و باغ و نیز به عنوان درب پارکینگ و لابی و امثال آنها بسیار مناسب می باشد . استفاده از خطوط منحنی و مدور در معماری ساختمان ها ، از محبوبیت بیشتری نسبت به خطوط صاف درمیان مردم برخوردار بوده و نیز با هارمونی معماری نوین نیز هماهنگی بیشتری دارد .
ورق استفاده شده در این طرح، ورق فولادی ضد زنگ یکپارچه با قطر 3mm و 4mm می باشد. استفاده از شیشه سکوریت (نشکن) در ساختار درب های فلزی پایون، باعث شده زیبایی و مقاومت و ایمنی این محصولات چندین برابر شده و نیز تولید صفر تا صد انها در یک مجموعه، دلیل قیمت مناسب این محصولات گشته که به همین رو و با توجه به دارا بودن تمامی خصوصیات مثبت و مناسب جهت انتخاب یک درب ورودی، این محصول را به یک گزینه ی ایده آل و فوق العاده تبدیل کرده است.

جهت دریافت راهنمایی واطلاع از قیمت ها ، با شماره ی 02174013 تماس بگیرید
پک کامل آماده تحویل به همراه دستگیره، قفل و سایر یراق آلات مورد نیاز، استفاده از رنگ کوره ای پودری (الکترو استاتیک) که باعث سازگاری این محصول با تمامی اقلیم های آب و هوایی گشته، وجود بیش از 60 نماینده گی فعال در سراسر کشور، امکان تولید محصولات در سایز و ابعاد سفارشی ، ارسال سریع از طریق باربری به هر نقطه از ایران، بسته بندی استاندارد و مقاوم در برابر ضربه، مشاوره رایگان پیش از خرید و .... همه و همه از خدمات مجموعه ی پایون می باشد.

#درب_و_پنجره_آهنی

گفت و گو با آذر فلز پایون

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×