menu

ثبت آگهی رایگان

درب ورودی آپارتمان با طرحی جدید

شهر : تهران

همیشه اشکال هندسی در طراحی مدرن دارای جایگاه ویژه ای بودند و این نوع طراحی در معماری نوین فضای بیرونی ساختمان ها کاربرد های فراوانی داشته و دارد . استفاده درب فلزی پایون از این نوع طراحی جدید و نوین در مدل 056 درب ورودی آپارتمان و ساختمان به جهت استفاده به عنوان ورودی منزل و ساختمان هایی که از این نوع معماری در فضای بیرونی ساختمان خود بهره گرفته اند میتواند یک گزینه ی ایده آل و مناسب باشد .
ورق استفاده شده در این طرح، ورق فولادی ضد زنگ یکپارچه با قطر 3 mm و 4 mm می باشد. استفاده از شیشه سکوریت (نشکن) در ساختار درب های فلزی پایون، باعث شده زیبایی و مقاومت و ایمنی این محصولات چندین برابر شده و نیز تولید صفر تا صد انها در یک مجموعه، دلیل قیمت مناسب این محصولات گشته که به همین رو و با توجه به دارا بودن تمامی خصوصیات مثبت و مناسب جهت انتخاب یک درب ورودی، این محصول را به یک گزینه ی ایده آل و فوق العاده تبدیل کرده است.
پک کامل آماده تحویل به همراه دستگیره، قفل و سایر یراق آلات مورد نیاز، استفاده از رنگ کوره ای پودری (الکترو استاتیک) که باعث سازگاری این محصول با تمامی اقلیم های آب و هوایی گشته، وجود بیش از 60 نماینده گی فعال در سراسر کشور، امکان تولید محصولات در سایز و ابعاد سفارشی ، رنگ ، قفل، دستگیره و ... ، ارسال سریع از طریق باربری به هر نقطه از ایران، بسته بندی استاندارد و مقاوم در برابر ضربه، مشاوره رایگان پیش از خرید و .... همه و همه از خدمات مجموعه ی پایون می باشد.

#درب_و_پنجره_آهنی

گفت و گو با آذر فلز پایون

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×