menu

ثبت آگهی رایگان

درب برش لیزری

شهر : تهران

مدل 024 درب ورودی آهنی که صاحب طرحی الهام گرفته از فرش های لچک و ترنج ایرانی می باشد. طرح این مدل با استفاده از تکنولوژی برش لیزری (CNC) برروی ورق فولادی برش داده شده و به صورت پک کامل به همراه تمام ملزومات و یراق آلات ارائه میگردند. این مدل که در دو حالت فرفورژه دار و بدون فرفورژه تولید و عرضه میگردد یکی از مدل های کلاسیک و بسیار محبوب درب فلزی پایون میباشد که در سه اندازه ی تک، یک و نیم و دو لنگه میتواند در اندازه های استاندارد موجود در کاتالوگ و یا در اندازه های سفارشی مشتری ساخته شوند.
ورق استفاده شده در این طرح، ورق فولادی ضد زنگ یکپارچه با قطر 3mm و 4mm می باشد. استفاده از شیشه سکوریت (نشکن) در ساختار درب های فلزی پایون، باعث شده زیبایی و مقاومت و ایمنی این محصولات چندین برابر شده و نیز تولید صفر تا صد انها در یک مجموعه، دلیل قیمت مناسب این محصولات گشته که به همین رو و با توجه به دارا بودن تمامی خصوصیات مثبت و مناسب جهت انتخاب یک درب ورودی، این محصول را به یک گزینه ی ایده آل و فوق العاده تبدیل کرده است.
پک کامل آماده تحویل به همراه دستگیره، قفل و سایر یراق آلات مورد نیاز، استفاده از رنگ کوره ای پودری (الکترو استاتیک) که باعث سازگاری این محصول با تمامی اقلیم های آب و هوایی گشته، وجود بیش از 60 نماینده گی فعال در سراسر کشور، امکان تولید مدل ها در سایز و ابعاد سفارشی ، قفل، دستگیره و ... ، ارسال سریع از طریق باربری به هر نقطه از ایران، بسته بندی استاندارد و مقاوم در برابر ضربه، مشاوره رایگان پیش از خرید و .... همه و همه از خدمات مجموعه ی پایون می باشد.

#درب_و_پنجره_آهنی

گفت و گو با آذر فلز پایون

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×