menu

ثبت آگهی رایگان

علل-کاهش-آب-در-استخر-و-جکوزی

علل کاهش آب در استخر و جکوزی

شهر : تهران

قیمت : 25,000,000 ريال

گروه دکتر استخر

علل کاهش آب در استخر و جکوزی

قبل از شروع فرایند تعمیرات بهتر است عیب یابی را هر چند سطحی انجام دهیم تا با دید بهتر و دقیق تری فرآیند تعمیراتی را آغاز کنیم. همه مطالبی که در این بخش به آن اشاره می شود از تجربیات مهندسین و تکنسین های تعمیراتی و نگهداری سایت موتورخونه دات کام می باشد که در نگهداری استخر ها و جکوزی های ساختمانهای مسکونی و تجاری مشغول به فعالیت های تعمیراتی و نگهداری می باشند. پس بهتر است قبل از اینکه نگران تعمیرات بشویم از اشکال پیش آمده در سیستم آگاه شویم..
در فرایند کاهش آب استخرها و جکوزی ها 3 احتمال عمده وجود دارد که با بررسی هر یک می توان اشکال اصلی را پیدا کرد و با روشهای خلاقانه و با هزینه مناسب نسبت به حل آن اقدام نمود. اصولا کاهش آب استخر و جکوزی در 3 صورت متفاوت کم می شود که هریک از این 3 مشکل راه حل های خاص خود را دارداین سه اشکال عبارت است از
نشت آب از جداره ها و کف استخر یا جکوزی
نشت آب از لوله ها ، اتصالات و سایر تجهیزات سیستم گرمایشی
نشت آب از لوله ها ، اتصالات و سایر تجهیزات سیستم تصفیه آب
در ابتدا باید مشکل را پیدا کرد. یکی از روش های ساده و کارا در پیدا کردن اشکال، بستن تمامی ورودی و خروجی های مشهود استخر( جکوزی ) است به شکلی که راه عبور اب از این مناطق کاملا بسته شود و سیس آن را ار آب سرد پر می کنیم. حتما سیستم فیلتراسیون و گرم کن را کاملا خاموش کرده و به مدت 24 یا 48 ساعت میزان آب موجود در آن را چک می کنیم. اگر هیج کاهشی صورت نگرفت جای خوشحالی دارد و مفهوم آن این است که نشتی از سازه نمی باشد. زیرا وجود و شناسایی نشتی در سازه می تواند زمانگیر و پر هزینه باشد. در صورتی که اشکال و نشتی از سازه باشد در ابتدا با استفاده از چسب آب بند استخر و پودر سیمان تمام محوطه را نشت گیری می کنیم تا در صورت وجود نشتی های ریز جلو آن گرفته شود و در صورتی که نشتی زیاد باشد باید با تخریب و عایق کاری مجدد این کار صورت گیرد.اما در صورتی که نشتی از دیواره ها و کف نباشد امکان نشتی در دو سیستم دیگر وجود دارد:.
نشتی در لوله ها و فرآیند فیلتراسیون
نشتی در لوله ها و فرآیند سیستم گرمایشی
البته لازم به ذکر است که در صورت اشکال در هر یک از دو سیستم فوق باید جای احتمالی اشکال را با بررسی دقیق موتورخانه و استخر( جکوزی) مشخص نمود. مثلا در صورتی که بجز نشتی در داخل استخر آب کثیف مشاهده شود امکان سوراخ بودن مبدل حرارتی وجود دارد و یا اگر موتورخانه کاملا خشک باشد ، نشتی از جداره های لوله ها و یا لوله های توکار می باشد.
اشکال در هر یک از دو سیستم فوق می تواند از لوله های توی کار باشد که تعویض و تعمیر آن نیاز به تخریب مسیر لوله ها را دارد که کاری پر هزینه و وقت گیر می باشد. در صورتی که دو سیستم بصورت مجزا فعالیت می نمایند در اینگونه موارد یکی از بهترین پیشنهاد ها این است که مسیری را که داری نشت است ( فیلتراسیون یا گرمایش ) را از استخر( جکوزی ) مسدود نموده و از داخل موتورخانه مسیر فیلتراسیون و گرمایش را به یکدیگر متصل نماییم. در این صورت با هزینه اندک و کمی کاهش بازده ، از هدر رفت و نشتی اب را جلوگیری می نماییم. البته بهتر است که اینگونه فعالیت ها و پیدا کردن اشکال سیستم تحت نظر گروه با تجربه صورت گیرد تا با کمترین هزینه ، آسودگی و ارامش استفاده از فضاهای آبی را در اختیار داشته باشیم.

DR POOL GROUP

گروه دکتر استخر

مشاوره ، بازدید ، کارشناسی
بازسازی ، نوسازی ، زیباسازی
عیب یابی ، سرویس دوره ای
تعمیر و نگهداری پروژه های :
پارک آبی ، مجتمع آبدرمانی ، استخر ، سونا ، جکوزی
در تهران ، البرز و شمال ایران

با ما تماس بگیرید

تلفکس : 02124521639 02143850311 02195118234

همراه : 09121978874 09130137157 09163661255

وبسایت WWW.DRPOOL.IR

ایمیل INFO@DRPOOL.IR DRPOOL.IR@GMAIL.COM

کانال تلگرام DRPOOLGROUP

اینستاگرام DRPOOL.IR

مدیر گروه دکتر استخر : مهندس سید محسن نقیبیان

آدرس دفتر مرکزی : تهران ، میدان جمهوری ، برج اداری سهیل ، طبقه چهارم ، واحد 410

#سایر_موارد_مربوط_به_تجهیزات_آشپزخانه_حمام_استخر

گفت و گو با دکتر استخر

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×