menu

ثبت آگهی رایگان

ساخت استخر در شهرآرا

شهر : اراک

قیمت : 14,000,000 ريال

NAQIBPOOL GROUP



گـروه نقیب اسـتخر



NAQIBESTAKHR GROUP



گروه مهندسین نقیب استخر

مشاوره ،  محاسبه  ،  طراحی  ،  نظارت  ،  ساخت

تعمیر ، بازسازی و نوسازی کامل پروژه های :

استخر و اسپا

در ایران و کشورهای همجوار



اصولاً کنترل دما آب استخر

در محیط های ورزشی – که فعالیت های بدنی (از جمله شنا) در آنها انجام می شود – از آن جهت حائز اهمیت است که هر چقدر محیط گرم تر از محدوده مجاز باشد، به همان اندازه جریان خون، بیشتر شده و حجم خون عضلات کمتر خواهد شد. بنابراین فردی با ظرفیت پایین قلبی – عروقی که در هوای گرم فعالیت می کند ابتدا در اندام هایش احساس رخوت و سنگینی می کند.

سپس ، نشانه هایی همچون خستگی مفرط، سرگیجه شدید ، استفراغ و درک نادرست از محیط اطراف ظاهر شده و در نهایت، فرد دچار شوک می شود. شنا کردن در آب بالای 30 درجه سانتی گراد ممکن است موجب وقفه تنفسی در فرد گردد.

انجام حرکات ورزشی در هوای سرد نیز باعث بروز خستگی عضلانی شده که به تدریج منجر به اختلال در واکنش عصبی و عضلانی و خستگی بیشتر می شود و در نتیجه، احتمال بروز آسیب در اثر سرما به مرور افزایش می یابد.

دما، اثر قابل ملاحظه ای بر حلالیت گازها در آب استخر دارد. درجه حرارت بالا بر قدرت گندزدایی مواد به کار رفته برای ضدعفونی آب استخر اثر می گذارد. بطور کلی، موادی که برای گندزدایی استخرهای سرپوشیده شنا بکار می روند، معمولاً در دمای بالاتر، فعال تر هستند؛ لذا مطلوب است که “دمای آب و هوای استخر کنترل گردد”.

دمای آب توصیه شده برای آب استخرهای سر پوشیده 26 تا 28 درجه سانتی گراد می باشد.

این دما نباید به بیش از 29 درجه سانتی گراد برسد. درجه حرارت هوای اطراف استخر نیز باید یک تا دو درجه بالاتر از دمای آب استخر باشد، اما نباید بیشتر از 30 درجه سانتی گراد شود. افزایش دمای محیط به بیش از 30 درجه سانتی گراد موجب تبخیر آب روی سطح پوست شده و در نتیجه پدیده سردایش بدن شناگر اتفاق می افتد.

مناسب ترین درجه حرارت برای هوای پیرامون استخر 3 درجه سانتی گراد بالاتر از دمای آب استخر می باشد.

همچنین حداکثر درجه حرارت آب برای استخرهای آب گرم و حوضچه های آب گرم 40 درجه سانتی گراد توصیه شده است. یک دستگاه زمان سنج دستی نیز باید در محل نصب گردد که هر 15 دقیقه نیازمند تنظیم مجدد باشد. بدین ترتیب، افراد از مدت حضور خود در آب گرم آگاهی یافته و بیش از حد توصیه شده در آب گرم نمی مانند.

حمام و شنا در آب گرم (بالاتر 40 درجه سانتی گراد) می تواند در مدت زمان کمتر از 10 دقیقه باعث بروز ناتوانی، ضعف و مشکلات تنفسی در فرد شود.

درجه حرارت آب و همچنین درجه حرارت هوای استخرهای سرپوشیده باید قبل از شروع به کار استخر و هر 6 ساعت یک بار توسط ناظران فنی استخر اندازه گیری و ثبت شود.

برای اندازه گیری دما آب استخر از دماسنج استفاده می شود؛ به این صورت که دماسنج را در زیر سطح آب در عمق حدود 50-40 سانتیمتری آب فرو برده و دمای آب را اندازه گیری می نمایند.

با ما تماس بگیرید

09121978874

09130137157

09112270236

09144503208

09155447714

09163661255

09177444313

09188810224

02177703426

02176704066



Naqibsazeh.ir

naqibpool.ir

naqibpoolgroup.ir

naqibestakhr.ir

naqibsauna.ir

naqibsazehgroup.ir

naqibspa.ir

NaqibHydrotherapy.ir



NAQIBPOOL@GMAIL.COM  NAQIBESTAKHR@GMAIL.COM



گروه ساختمان و تاسیسات نقیب سازه : در سال 1387  توسط مهندس سید محسن نقیبیان بنیانگذار استخرهای چند منظوره : تفریحی ، ورزشی ، درمانی  در ایران تاسیس و هم اکنون در زمینه  مشاوره ، محاسبه  ،  طراحی  ،  نظارت  ،  ساخت

تعمیر ، بازسازی و نوسازی کامل پروژه های

استخر شنا : خصوصی و عمومی

آبنما ، برکه، دریاچه مصنوعی

مجموعه پارک آبی ، مجتمع آبدرمانی ، مجموعه اسپا و  ماساژ

سونا خشک ، سونا بخار ، سونا برف ، سونا نمک

در سطح ایران و کشورهای همجوار فعالیت دارد

آدرس دفتر مرکزی : تهران  ، میدان جمهوری ، برج اداری سهیل ، طبقه هفتم ، واحد 740



#ساخت_استخر #ساخت_آبدرمانی  #ساخت_استخرواسپا #ساخت_اسپا #ساخت_حمام_سنتی #ساخت_سونا_نمک #ساخت_سونا_خشک #ساخت_سونا_بخار #ساخت_پارک_آبی #بازسازی_استخر #تعمیر_استخر #تعمیرات_استخر #ساخت_جکوزی #ساخت_استخر_و_جکوزی #تعمیرات_سونا #تعمیرات_استخر #تعمیرات_استخر_و_جکوزی #تعمیر_و_بازسازی_استخر #تعمیرات_و_بازسازی_استخر #مشاورساخت_استخر #آببندی_استخر #آببندی_جکوزی #کاشیکاری_استخر #کاشیکاری_جکوزی #کاشیکاری_سونا_بخار #طراحی_استخر #طراحی_سونا #طراحی_جکوزی #اجرای_تاسیسات_مکانیکی_استخر #اجرای_تاسیسات_الکتریکی_استخر #اجرای_لوله_کشی_استخر #اجرای_لوله_کشی_جکوزی #بازسازی_و_نوسازی_استخر #طراح_و_مجری_آبدرمانی #طراح_و_مجری_پارک_آبی

#پارتیشن_و_سازه_های_چوبی

گفت و گو با دکتر استخر

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×