menu

ثبت آگهی رایگان

ساخت استخر در اصفهان

شهر : اصفهان

قیمت : 14,000 ريال

NAQIBPOOL GROUP



گـروه اصفهان اسـتخر



Isfahan Pool Group



گروه اصفهان استخر

مشاوره  ،  محاسبه  ،  طراحی  ،  نظارت  ،  ساخت

تعمیر ، بازسازی و نوسازی کامل پروژه های :

استخر و اسپا در استان اصفهان

تقسیم بندی استخرها

به صورت کلی امروزه انواع مختلفی از استخرها وجود دارند که هرکدام می توانند کاربردها و استفاده های متعددی داشته باشند. از جمله رایج ترین انواع استخرها می توان به مواردی همچون استخرهای تفریحی، استخرهای قهرمانی، استخرهای درمانی، استخرهای گردابی یا جکوزی، استخرهای خصوصی یا خانگی، استخرهای کشاورزی و … اشاره کرد. هر کدام از این استخرها می توانند مراحل ساخت متفاوتی داشته و از مصالح مختلفی مانند میلگرد ، لوله استخری، کاشی، بتن، فلزات و … در ساخت آنها استفاده شود.

مراحل طراحی و ساخت استخرها

همان طور که گفته شد در ساختن استخر لازم است که از علوم مهندسی مختلفی استفاده شود چرا که هر کدام از مراحل آن نیازمند دانش و تخصص خاص خود بوده و لازم است که تمامی نکات آن رعایت شود. به صورت کلی ساختن استخرها می تواند از 8 تا 12 هفته زمان ببرد. همانطور که گفته شد ساخت هر کدام از انواع استخرها می تواند مراحل مختلفی داشته باشد اما به صورت کلی مهم ترین مراحل ساختن آنها به شرح زیر می باشند:

جانمایی و مکان یابی استخر

اولین مرحله برای درست کردن استخر جانمایی و مکان یابی آن است که بستگی به نوع استخر (روباز یا سربسته) خواهد داشت. موقعیت مکانی استخر می تواند هزینه های آن را نیز مشخص کند. میزان نورگیری استخر، میزان گردوغبار و آلودگی های محیطی، وزش باد و میزان تبخیر آب، وجود سیم های تلفن و برق، وجود خطوط فاضلاب، دسترسی به امکانات و … از جمله مهم ترین نکاتی هستند که در مکان یابی استخرها باید به آنها توجه شود.

طراحی اولیه استخر

یکی از مهم ترین مراحل در ساخت استخرها طراحی اولیه آن است. استخرها بر اساس نوع کارایی خود می توانند در طرح های مختلفی همچون دایره، مربع، مستطیل و … طراحی شوند. همچنین در طراحی باید به میزان عمق استخر، تعداد ورودی و خروجی ها، ابعاد استخر، نوع مصالح ساخت و … توجه شود چرا که این عوامل می توانند در تعیین هزینه های نهایی ساختن استخر مؤثر باشند.

گودبرداری استخر

بعد از برآورد هزینه ها، مکان یابی و طراحی اولیه استخر نوبت به گودبرداری آن می رسد. گودبرداری استخر می تواند توسط نیروهای انسانی یا تجهیزات مکانیکی مانند بیل های مکانیکی انجام شود. اجرای صحیح و دقیق گودبرداری استخر می تواند انجام سایر مراحل را راحت تر کند. البته ساختن استخرها نیز نیازمند داشتند مجوز رسمی از ارگان های نظارتی است و باید به آن توجه داشت.



با ما تماس بگیرید



09121978874

09130137157

09112270236



Isfahanpool.ir

Esfahanpool.ir

isfahanestakhr.ir

naqibpool.ir

naqibestakhr.ir

naqibsauna.ir

naqibspa.ir

NaqibHydrotherapy.ir





isfahanestakhr@gmail.com    isfahanpoolgroup@gmail.com





گروهاصفهان استخر زیرمجموعه گروه نقیب استخر به مدیریت مهندس سید محسن نقیبیان بنیانگذار استخرهای چند منظوره : تفریحی ، ورزشی ، درمانی  در ایران تاسیس و هم اکنون در زمینه  مشاوره ، محاسبه  ،  طراحی  ،  نظارت  ،  ساخت

تعمیر ، بازسازی و نوسازی کامل پروژه های

استخر شنا : خصوصی و عمومی

آبنما ، برکه، دریاچه مصنوعی

مجموعه پارک آبی ، مجتمع آبدرمانی ، مجموعه اسپا و  ماساژ

سونا خشک ، سونا بخار ، سونا برف ، سونا نمک

در سطح استان اصفهان فعالیت دارد



آدرس دفتر مرکزی : تهران  ، میدان جمهوری ، برج اداری سهیل ، طبقه هفتم ، واحد 740

09130137157

#بتن_وصنایع_وابسته

گفت و گو با گروه اصفهان استخر

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×