menu

ثبت آگهی رایگان

ساخت-استخر-در-بصره

ساخت استخر در بصره

شهر : تهران

قیمت : 14,000 ريال

ENG POOL GROUP

MOHANDES ESTAKHR GROUP

گروه مهندس استخر
مشاوره ، محاسبه ، طراحی ، نظارت ، ساخت
تعمیر ، بازسازی و نوسازی کامل پروژه های :
استخر شنا : خصوصی و عمومی
آبنما ، جکوزی ، مجموعه پارک آبی ، مجتمع آبدرمانی
اتاق ماساژ ، تونل مه ، حمام سنتی
سونا خشک ، سونا بخار ، سونا برف ، سونا نمک
در ایران و کشورهای همجوار

سونای خشک :
بدن افراد هنگام سونا تقریبا برهنه است یعنی افراد به طور معمول نباید به جز مایو (آن هم از جنس نخ) چیز دیگری بر تن داشته باشند و نخستین گام شستن سر و تن با لیف و صابون است تا منافذ پوست بازتر شود و عمل تعریق و تنفس پوستی در سونا آسان تر صورت گیرد سپس باید وارد گرمخانه (سونا) شد.
هنگام ورود به سونا شخص احساس گرمای بسیار زیادی می کند زیرا حرارت محیط 95 یا نزدیک به 100 درجه سانتی گراد و گاه بالاتر است اما دانستن این نکته ضروری است که درجه حرارت در قسمت های مختلف اتاق یکسان نیست زیرا در اثر خاصیت بالا رونده هوای گرم، گرمای کف اتاق کمتر از سکو های بالایی است.
برای هماهنگ کردن تدریجی بدن با حرارت بهتر است به محض ورود از نشستن در سکوهای بالاتر خودداری کنید. بهترین راه برای انطباق دادن بدن با حرارت و کمک به تعریق بیشتر و بهتر، چند دقیقه نشستن در سکوی پایین و سپس در سکوی دوم و سرانجام در سکوی آخر است. در این حالت گرم شدن بدن تدریجی است . خون گرمای محیط را از سطح بدن به خود جذب می کند و به قسمت های درونی بدن هدایت می کند و این جریان تا جایی ادامه می یابد که گرمای بدن به اوج برسد.
هنگام ورود به سونا رطوبت سطح پوست به سرعت از بین می رود و احساس گرمای شدیدی به فرد دست می دهد اما به محض آنکه عمل تعریق شروع شود درجه حرارت بدن پایین می آید و فضا قابل تحمل تر می شود.
مدت نشستن در سونای خشک متناسب با استعداد بدن و تحمل شخص است. مجله معتبر طب و داروی ورزشی در مقاله ای در این باره می نویسد:
“برای فرد سالمی که هیچ گونه عارضه و بیماری نداشته باشد مدت استفاده از سونای خشک 10تا 15 دقیقه، مدت استفاده از سونای بخار 6 تا 12 دقیقه و مدت استفاده ازخزینه آب داغ 5 تا 10 دقیقه است. با این حال اگر به هر دلیلی احساس ناراحتی به وجود آید و عوارضی مانند سردرد، سرگیجه، رخوت بیش از حدو تپش قلب غیر عادی دست دهد باید سونا را ترک کرد.”
مرحله بعد خروج از گرمخانه (سونا) است. پس از خروج باید بلافاصله زیر دوش آب ولرم رفت تا عرق از تن زدوده شود. سپس مرحله خنک کردن بدن فرا می رسد که به دو صورت است: گرفتن دوش آب سرد، غوطه ور شدن در حوضچه آب سرد.
هنگام غوطه ور شدن در آب سرد باید تمام بدن زیر سطح آب سرد قرار گیرد در غیر این صورت دوگانگی حرارت بین سر و دیگر قسمت های بدن به وجود میآید که به دلیل گرمای زیاد بدن خطراتی را در بر خواهد داشت.


با ما تماس بگیرید
تلفکس : 02143850311 - 02128421355
خط ویژه : 02176704066

وبسایت
ENGPOOL.IR
ENGINEERPOOL.IR
MOHANDESESTAKHR.IR
NAQIBSAZEH.IR
NAQIBPOOL.IR
MOHANDESPOOL.IR

ایمیل ENGPOOL.IR@GMAIL.COM
همراه : 09121978874 - 09130137157 - 09163661255 - 09120354671
مدیر گروه مهندس استخر : مهندس سید محسن نقیبیان
آدرس دفتر مرکزی : تهران ، میدان جمهوری ، برج اداری سهیل ، طبقه چهارم ، واحد 410
گروه مهندس استخر تحت نظارت و زیر مجموعه گروه ساختمان و تاسیسات نقیب سازه مجری مجاز استخر سونا جکوزی در ایران و کشورهای همجوار میباشد

#سایر_موارد_مربوط_به_تجهیزات_آشپزخانه_حمام_استخر

گفت و گو با مهندس استخر

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×