menu

ثبت آگهی رایگان

ساخت استخر در فرجام

شهر : قم

قیمت : 14,000,000 ريال

NAQIBPOOL GROUP



Naqib Hydrotherapy Group



گروه نقیب هیدروتراپی

مشاور ،  طراح  و مجری تخصصی

مجموعه آبدرمانی  (هیدروتراپی )

در ایران و کشورهای همجوار



فشار سنج فیلتر شنی
یکی از قطعات مهم فیلترهای شنی استخر، فشار سنج فیلتر است. این بخش به شما می گوید که در مخزن فیلتر شما چه خبر است و چه زمانی باید فیلتر را بکواش کنید. فشار سنج که معمولاً در قسمت بالای مخزن فیلتر یا روی شیر چندراهه ی فیلتر تعبیه شده است، به صورت یک درجه (گیج) گرد است.

بیشتر فشار سنج ها محدوده ای بین 0 تا 4 بار را نشان می دهند.

هرگاه عددی که فشار سنج نشان می دهد به میزان 0/7 بار، بالاتر از فشار نرمال باشد، باید فیلتر را بکواش کنید. همچنین، هرگاه احساس کردید که دبی سیستم شما پایین آمده یا آب استخر در حال کدر شدن است هم احتمالاً فیلتر شما نیاز به بکواش شدن دارد. بالا بودن سطح TDS (میزان کل ذرات جامد) در تست آب استخر هم می تواند حاکی از این باشد که فیلتر شما باید بکواش شود.

فشار نرمال مخزن فیلتر چقدر است؟ متأسفانه پاسخ دقیقی برای این سوال وجود ندارد چراکه فشار نرمال فیلترهای مختلف یکی نیست و به عوامل مختلفی بستگی دارد. به طور معمول، فشار فیلتر باید بین 0/7 تا 1/4 بار باشد. برای یافتن فشار ایده آل فیلتر خود ، آنرا بکواش (Backwash) کرده و شستشو (Rinse) دهید. سپس، سیستم را راه اندازی کنید و اجازه دهید چند دقیقه کار کند تا پمپ هواگیری شود. وقتی فشار ثابت ماند، عددی که عقربه ی فشار سنج نشان می دهد را یادداشت کرده و آن را مبنای کار خود قرار دهید.

سعی کنید از بکواش مکرر فیلتر خودداری کنید چراکه وجود کثیفی و آشغال در سیستم فیلتراسیون تا حدی مشخص، اصلاً بد نیست. این مقدار کثیفی و آشغال به فیلتر کمک می کند که آب را بهتر تصفیه کند .

همچنین، با هربار بکواش فیلتر ، سطح آب استخر شما کاهش پیدا کرده و ناچار به جایگزین کردن آن هستید. این کار باعث هدررفت آب شده و تعادل شیمیایی آب استخر شما را نیز بر هم می زند.

انتخاب اندازه ی فیلتر استخر
اندازه ی فیلتر استخر باید متناسب با حجم آب استخر یا جکوزی و اندازه ی پمپ تصفیه باشد.

در این صورت، کار اضافی به پمپ و فیلتر تحمیل نمی شود و فیلتر می تواند کارایی لازم را در جدا کردن ذرات معلق از آب استخر داشته باشد.

فیلترهای شنی پلیمری با قطر 500 تا 950 میلی متر و دبی 6 الی 35 متر مکعب در ساعت ، برای سیکل تصفیه ی استخرهای کوچک خانگی و خصوصی مناسب هستند. برای استخرهای عمومی و بزرگ با نرخ تصفیه ی بالاتر از 80 متر مکعب در ساعت، بهتر است به جای چند فیلتر با قطر پایین، از فیلترهای شنی با قطر بالاتر از یک متر استفاده کنیم. این امر، منجر به کاهش هزینه های اجرایی تصفیه خانه ، کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری و کاهش افت فشار سیستم تصفیه می شود.



با ما تماس بگیرید



09112270236

09121978874

09130137157

09144503208

09155447714

09163661255

09177444313

09188810224

02177703426

02176704066



NaqibHydrotherapy.ir

Naqibsazeh.ir

naqibpool.ir

endlesspools.ir

naqibpoolgroup.ir

naqibestakhr.ir

naqibsazehgroup.ir



NAQIBPOOL@GMAIL.COM        naqibHydrotherapy@gmail.com



گروه ساختمان و تاسیسات نقیب سازه : در سال 1387  توسط مهندس سید محسن نقیبیان بنیانگذار استخرهای چند منظوره : تفریحی ، ورزشی ، درمانی  تاسیس و هم اکنون به صورت تخصصی و ویژه در زمینه ساخت مراکز آبدرمانی با نام گروه نقیب هیدروتراپی

در سطح ایران و کشورهای همجوار فعالیت دارد

                                      آدرس دفتر مرکزی : تهران  ، میدان جمهوری ، برج اداری سهیل ، طبقه هفتم ، واحد 740





#ساخت_استخر #ساخت_آبدرمانی  #ساخت_استخرواسپا #ساخت_اسپا #ساخت حمام سنتی #ساخت سونا نمک #ساخت سونا خشک #ساخت سونا بخار #ساخت پارک آبی #بازسازی استخر #تعمیر استخر #تعمیرات استخر #ساخت جکوزی #ساخت استخر و جکوزی #تعمیرات سونا #تعمیرات استخر  #تعمیرات استخر و جکوزی #تعمیر و بازسازی استخر #تعمیرات و بازسازی استخر #مشاور ساخت استخر #آببندی استخر #آببندی جکوزی #کاشیکاری استخر #کاشیکاری جکوزی #کاشیکاری سونا بخار  #طراحی استخر #طراحی سونا  #طراحی جکوزی #اجرای تاسیسات مکانیکی استخر  #اجرای تاسیسات الکتریکی استخر  #اجرای لوله کشی استخر  #اجرای لوله کشی جکوزی  #بازسازی و نوسازی استخر #طراح و مجری آبدرمانی #طراح و مجری پارک آبی

#فونداسیون_انواع_اسکلت_وسوله

گفت و گو با دکتر استخر

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×