menu

ثبت آگهی رایگان

ساخت استخر در شهران

شهر : تهران

NAQIBPOOL GROUP

گـروه نقیب اسـتخر

NAQIBESTAKHR GROUP

گروه مهندسین نقیب استخر

مشاوره ، محاسبه ، طراحی ، نظارت ، ساخت

تعمیر ، بازسازی و نوسازی کامل پروژه های :

استخر و اسپا

در ایران و کشورهای همجوار



انواع فیلتر شنی استخر

فیلترهای شنی بر اساس محل نصب شیر روی مخزن فیلتر ، بر دو نوع هستند:

فیلترهای شیر از بالا و فیلترهای شیر از بغل. مزیت نوع شیر از بالا در این است که فضای کمتری را در تصفیه خانه استخر اشغال می کند. با این حال، درصورت نیاز به تعویض سیلیس فیلتر یا سرویس قطعات، کار با فیلتر شیر از بغل، آسان تر است. این فیلترها، دارای دری هستند که دسترسی به داخل مخزن به منظور امور تعمیر و نگهداری را امکان پذیر می سازد. این در حالی است که برای باز کردن مخزن فیلترهای شیر از بالا، باید شیر چندراهه را از فیلتر جدا کنیم و این کار، مستلزم جدا کردن لوله های متصل به فیلتر است.

فیلترهای شنی استخر گروه نقیب استخر از برندهای برتر دنیا می باشد و با بهترین کیفیت تصفیه، آب استخر شما را کاملاً تمیز و شفاف می کنند.

شیر چندراهه ی فیلتر شنی

این شیرها، چندراهه (multiport) نامیده می شوند زیرا دارای چند پورت هستند و میتوانند آب را در چند جهت به جریان درآورند. شیرهای چندراهه دارای دسته ی اهرمی هستند. با چرخاندن دسته ی شیر، می توان جریان آبی که از استخر خارج می شود را هدایت کرد و بدین ترتیب، عملیات مختلفی را روی آب استخر انجام داد. به خاطر داشته باشید که همیشه قبل از تغییر حالت شیر چندراهه ی فیلتر، پمپ را خاموش کنید. در غیر این صورت، به واشر آببند شیر آسیب وارد می شود.

– حالت Filter، حالت اصلی شیر است و در 90 درصد از مواقع، شیر در این حالت قرار می­گیرد. در این حالت، آب به سمت مخزن فیلتر هدایت می شود و پس از اینکه تصفیه شد، به کاسه ی استخر برمی گردد.

– با قرار دان شیر چندراهه در حالت Backwash، آب در خلاف جهت همیشگی از فیلتر عبور می کند. با تنظیم شیر چندراهه در این حالت، آلودگی هایی که در فیلتر جمع شده اند با فشار زیاد آب شسته شده و از طریق پورت بکواش، از فیلتر خارج شوند.

– معمولاً پس از بکواش، شیر چندراهه ی فیلتر در حالت Rinse قرار داده می شود. با اینکار، ذرات باقیمانده در بستر سیلیس فیلتر با فشار آب شسته می شوند تا از ورود آنها به استخر جلوگیری شود. آب در این حالت در جهت همیشگی از فیلتر عبور می کند اما به جای آنکه به استخر برگردد، مستقیماً از پورت بکواش خارج می شود.

– حالت Waste، یکی از دو حالتی است که فیلتر جکوزی را در موقعیت “بای پس” قرار می دهد. در این حالت، آبِ پمپاژ شده از استخر بدون اینکه از فیلتر عبور کند، مستقیماً به سمت فاضلاب هدایت می شود. معمولاً زمانی شیر چندراهه را در این حالت قرار می دهند که به دلیل سطح بالای آلودگی، تصفیه­ی آب از طریق فیلتر امکان­پذیر نباشد.

– حالت Recirculate، دومین حالتی است که فیلتر را در موقعیت “بای پس” قرار می دهد. آب از استخر مکش شده و بدون اینکه از فیلتر بگذرد، به استخر برمی گردد. شیر فیلتر زمانی در این حالت قرار داده می شود که فیلتر دچار اشکال شده و نمی توان از آن استفاده کرد. بدین ترتیب، تا زمانی که فیلتر تعمیر یا تعویض شود، آب استخر به گردش درمی آید تا از راکد شدن آن جلوگیری شود.

– با قرار دادن دسته ی شیر چندراهه در حالت Winter یا Closed، تمامی ورودی­های شیر فیلتر بسته می­شوند. شیر فیلتر را زمانی در این حالت قرار می­دهیم که بخواهیم استخر را در طول فصل زمستان تعطیل کنیم یا زمانی که بخواهیم به طور کامل از ورود آب به شیر چندراهه­ جلوگیری کنیم .



با ما تماس بگیرید

09121978874

09130137157

09112270236

09144503208

09155447714

09163661255

09177444313

09188810224

02177703426

02176704066

Naqibsazeh.ir

naqibpool.ir

naqibpoolgroup.ir

naqibestakhr.ir

naqibsauna.ir

naqibsazehgroup.ir

naqibspa.ir

NaqibHydrotherapy.ir

NAQIBPOOL@GMAIL.COM NAQIBESTAKHR@GMAIL.COM

گروه ساختمان و تاسیسات نقیب سازه : در سال 1387 توسط مهندس سید محسن نقیبیان بنیانگذار استخرهای چند منظوره : تفریحی ، ورزشی ، درمانی در ایران تاسیس و هم اکنون در زمینه مشاوره ، محاسبه ، طراحی ، نظارت ، ساخت تعمیر ، بازسازی و نوسازی کامل پروژه های استخر شنا : خصوصی و عمومی آبنما ، برکه ، دریاچه مصنوعی

مجموعه پارک آبی ، مجتمع آبدرمانی ، مجموعه اسپا و ماساژ

سونا خشک ، سونا بخار ، سونا برف ، سونا نمک در سطح ایران و کشورهای همجوار فعالیت دارد

آدرس دفتر مرکزی : تهران ، میدان جمهوری ، برج اداری سهیل ، طبقه هفتم ، واحد 740

#ساخت_استخر #ساخت_آبدرمانی #ساخت_استخرواسپا #ساخت_اسپا #ساخت_حمام_سنتی #ساخت_سونا_نمک #ساخت_سونا_خشک #ساخت_سونا_بخار #ساخت_پارک_آبی #بازسازی_استخر #تعمیر_استخر #تعمیرات_استخر #ساخت_جکوزی #ساخت_استخر_و_جکوزی #تعمیرات_سونا #تعمیرات_استخر #تعمیرات_استخر_و_جکوزی #تعمیر_و_بازسازی_استخر #تعمیرات_و_بازسازی_استخر #مشاورساخت_استخر #آببندی_استخر #آببندی_جکوزی #کاشیکاری_استخر #کاشیکاری_جکوزی #کاشیکاری_سونا_بخار #طراحی_استخر #طراحی_سونا #طراحی_جکوزی #اجرای_تاسیسات_مکانیکی_استخر #اجرای_تاسیسات_الکتریکی_استخر #اجرای_لوله_کشی_استخر #اجرای_لوله_کشی_جکوزی #بازسازی_و_نوسازی_استخر #طراح_و_مجری_آبدرمانی #طراح_و_مجری_پارک_آبی

#فونداسیون_انواع_اسکلت_وسوله

گفت و گو با دکتر استخر

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×