menu

ثبت آگهی رایگان

مجید یزدانی، یکی از فعالین سنگ کشور گفت:

دهبید لته، سنگی برازنده ساختمانهای لاکچری تهران

دهبید-لته-سنگی-برازنده-ساختمانهای-لاکچری-تهران

مجید یزدانی یکی از فعالین بزرگ و خوشنام بازار سنگ تهران است. وی که از 16 سالگی درزمینه عرضه سنگ فعال بوده، امروز بعد از گذشت 28سال تبدیل به کارشناس انواع سنگ های ساختمانی شده است.

دانش او در زمینه جنس و کاربری سنگ های ساختمانی به اندازه ای است که سازندگان بزرگ و بنام تهران برای خرید سنگ موردنیاز خود، با ایشان مشورت کرده و بنا به نظر کارشناسی ایشان اقدام به خرید سنگ می کنند.

یزدانی، که در حال حاضر در مجتمع سنگ یزدانی واقع در بازار سنگ فاطمیه در خیابان فداییان اسلام، به مشتریان خود، خدمات ارائه می دهد، در گفتگو با خبرنگار پیام ساختمان به جدیدترین سنگ عرضه شده خود که همان سنگ دهبید لته می باشد، اشاره کرد و گفت: از جمله ویژگی های سنگ دهبید لته، درصد آهک صفر آن است که موجب شده این سنگ تبدیل به یکی از یکدست ترین سنگ های کشور شود و به هیچ وجه بازی رنگ نداشته باشد.

وی افزود: سنگ دهبید لته به دلیل کرم رنگ بودنش، قابلیت استفاده در تمامی فضاهای ساختمان به ویژه کف و دیوارها را دارد.

دهبید لته، پرفروش ترین سنگ ساختمانی

مجید یزدانی، که به گفته مشتریانش، همیشه جدیدترین و لوکس ترین سنگ های ساختمانی را عرضه می کند، از نخستین فروشندگان سنگ ساختمانی در تهران بود که سنگ های مرمریت معادن کشور را در حجم بالا عرضه کرد.

به گفته یکی از سازندگان بزرگ تهران، یزدانی نامی آشنا برای سازندگان تهرانی به ویژه آن دسته از سازندگانی است که برج ها و مجتمع های بزرگ تجاریی و مسکونی را می سازند.

یزدانی که در حال حاضر از فعالین بزرگ سنگ کشور است، در پاسخ به این پرسش که محبوب ترین و پرفروش ترین سنگ ساختمانی در بازار کدام سنگ است، گفت: در حال حاضر، بهترین و محبو ب ترین سنگی که برای ساختمان عرضه شده، سنگ دهبید لته است که هرکس آن را خریده از آن راضی است.

وی ادامه داد: این سنگ به دلیل زیبایی و نیز کیفیت بالای آن، رضایت مشتریانی را جلب کرده است که بسیار سخت پسند بوده اند.

به گفته مجید یزدانی، سازندگانی بودند که تنها برای سنگ کردن بخش کوچکی از ساختمان به خرید سنگ دهبید لته مبادرت می کردند ولی پس از استفاده از این سنگ، نظرشان تغییر کرد وبرای سنگ کردن تمامی فضاهای داخلی از جمله کف، دیوارها، راه پله و... سنگ دهبید لته را سفارش دادند.

دهبید لته ایرانی ارزانتر از دهبید لته ترک

به گفته یزدانی، دهبید لته به دلیل آهک خیلی پایینی که دارد، قابلیت انعکاس نور بالایی دارد و همین ویژگی موجب شده تا در زمره یکدست ترین مرمریت های کرم کلاسیک کشور قرار گیرد.

وی در خصوص قیمت سنگ دهبید لته نیز گفت: در مقایسه قیمت این سنگ محبوب باید بگویم که قیمت آن از مشابه ترک چندین برابر ارزانتر است.

یزدانی که به دلیل خوشنامی و خوش حساب بودنش، با معدن داران زیادی در کشور کار می کند، اظهار داشت: از آنجایی که خود را نسبت به مشتری و معدن دار بسیار متعهد می دانم، از این رو با معدن داران زیادی طرف معامله هستند و به آنها در حجم های بسیار بالا سفارش سنگ می دهم تا مشتریان برای تامین سنگ در حجم زیاد به هیچ وجه نگرانی نداشته باشند.

وی افزود: توانایی عرضه سنگ در حجم و مقادیر بالا به مشتریانم، موجب شده تا مجتمع سنگ یزدانی حتی در دوره رکود بازار نیز، رونق داشته باشد.

یزدانی از جمله نخستین افرادی بود که از سالها پیش دربازار تهران سنگ دهبید روشن را عرضه کرد، وی در این باره گفت: تواناییم در فروش سنگ ساختمانی به اندازه ای بود که در سن 16 سالگی نمایندگی فروش سنگ دانشور،ایرجی، بلخاری، سالاری،جورکش و حاج باقر ابطحی را در اختیار گرفتم.

مجید یزدانی عرضه کننده ای که حتی یک روز هم پیش نیامده تا فروش نداشته باشد،اظهار داشت: همیشه سعی کردم با شرایط مشتری کنار بیایم و به آنها برای خرید از مجتمع سنگ یزدانی امتیاز و تسهیلات بدهم که از جمله امتیازاتی که برای مشتری در نظر می گیرم، فروش سنگ به صورت تهاتر است. البته انجام تهاتر مشمول ملک هایی می شود که سند دارند.

انتهای خبر/پیام ساختمان

چاپ شده در هفته نامه پیام ساختمان شماره 362

فهرست مطالب شماره 362

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×