menu

ثبت آگهی رایگان

برای شستشوی کفپوش پی وی سی، از بخارشور استفاده نکنید

برای-شستشوی-کفپوش-پی-وی-سی-از-بخارشور-استفاده-نکنید

یک کارشناس کفپوش های پی وی سی گفت: درصورتی که سیستم گرمایش از کف دارید، به هیچ وجه از کفپوش های پی وی سی استفاده نکنید.

خدام در گفتگو با خبرنگار پیام ساختمان، با بیان اینکه تنها ویژگی کفپوش های پی وی سی ، قابل شستشو بودن آن است، اظهار داشت: البته برای شستشوی کفپوش های PVC هرگز نباید از دستگاههای بخارشور استفاده کرد، و تنها می بایست از دستمال های خیس و یا تی مرطوب بهره برد.

وی افزود: جنس کفپوش های پی وی سی از پلاستیک است، از این رو نسبت به آتش و یا گذاشتن یک شی داغ مثل قابلمه غذا بسیار آسیب پذیر است.

این کارشناس نصب و اجرا با اشاره به اینکه کفپوش های پی وی سی بیشتر طرح چوب است، تصریح کرد: ضخامت کفپوش های یاد شده دو میلیمتر است و قیمت آن از 35 تا 55 هزار تومان متغیر است.

وی ادامه داد: البته هزینه چسب و نصب آن، متری 12 هزار تومان است که به صورت جداگانه محاسبه و دریافت می شود.

کفپوش پی وی سی مقرون به صرفه تر از دیگر کفپوش ها

خدام با تاکید بر اینکه قیمت تمام شده خرید و نصب کفپوش های پی وی سی مقرون به صرفه تر از کفپوش های دیگری چون پارکت و لمینت است، اظهار داشت: البته نصب کفپوش های پی وی سی بر روی سنگ و سرامیک امکانپذیر نیست و باید یک روز قبل از نصب، کارشناسان مربوطه برای سیمان کشی کف ساختمان اقدام کنند.

وی افزود: هزینه سیمان کشی کف بنا نیز، به صورت جداگانه محاسبه می شود و تعرفه خاصی ندارد چرا که کارشناس باید پس از مشاهده کف ساختمان در مورد قیمت سیمان کشی آن اعلام نرخ کند.

لیست تولید کنندگان پارکت و لمینت تعمیر و نگهداری پارکت پارکت یا لمینت ، کدام کفپوش بهتر است؟ آیا کفپوش ها، در برابر ضربه و رطوبت مقاومت دارند؟

عمر کفپوش های پی وی سی دو تا سه سال

وی با اعلام اینکه عمر و ماندگاری کفپوش های پی وی سی دو الی سه سال است، گفت: زمان نصب برای واحدهای زیر 100 متر یک روز است و از آنجایی که کف ساختمان باید یک روز قبل هم سیمان کشی شده باشد، بنابراین زمان اجرا و نصب به دو روز افزایش می یابد.

وی ادامه داد: با توجه به اجرای سیمان کشی برای نصب کفپوش های پی وی سی باید تمام وسایل قرار داده شده بر روی کف ساختمان به طور کامل به محل و فضای دیگری منتقل شود.

مطالب مرتبط لیست تولید کنندگان پارکت و لمینت تعمیر و نگهداری پارکت پارکت یا لمینت ، کدام کفپوش بهتر است؟ آیا کفپوش ها، در برابر ضربه و رطوبت مقاومت دارند؟ لمینت، کفپوشی با ویژگی ضد موریانه

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×