menu

ثبت آگهی رایگان

لمینت، کفپوشی با ویژگی ضد موریانه

لمینت-کفپوشی-با-ویژگی-ضد-موریانه

یک کارشناس فروش کفپوش های ساختمانی گفت: مغز لمینت از چوب فرآوری شده می باشد و به دلیل استفاده از رزین در ساختار، ضد موریانه و حشرات موذی است.

رئیسی در گفتگو با خبرنگار پیام ساختمان با بیان اینکه کفپوش لمینت به لحاظ شکل ظاهری و تنوع رنگ متنوع تر و شکیل تر از سایر کفپوش ها نظیر پی وی سی است، گفت: این نوع کفپوش در مقابل نور،گرما و رطوبت مقاوم است و قابل استفاده در بناهایی است که سیستم گرمایش از کف دارد.

وی افزود: لمینت، قابل استفاده در ساختمانهای مسکونی، اداری و تجاری می باشد، همچنین به دلیل دارا بودن سیستم کلیک در چهار طرف به سرعت قابل اجرا است.

قیمت لمینت از 82 هزار تومان شروع می شود

رئیسی با اشاره به اینکه استفاده از لمینت با قیمت مناسب بسیار مقرون به صرفه بوده و به راحتی بر روی تمام سطوح صاف با هر متریالی قابل اجرا است، اظهار داشت: برای نصب لمینت لازم است، فوم کار شود که در حال حاضر قیمت آن به ازای هر متر 4 هزار تومان محاسبه می شود.

وی ادامه داد: البته اجرای فوم مربوط به زمانی است که کف واحد، پستی، بلندی و ناصافی نداشته باشد که در این صورت باید یک روز قبل از نصب لمینت، زیر سازی کف صورت گیرد که آن هم هزینه جداگانه ای دارد.

به گفته این کارشناس فروش در حال حاضر قیمت لمینت در بازار ایران از 82 هزار تومان شروع می شود و تا 120 هزار تومان متغییر است

وی با اشاره به اینکه زمان اجرا و نصب لمینت نسبت به کفپوش های دیگر کوتاهتر وهزینه آن ارزانتر است، تصریح کرد: به طور مثال برای نصب لمینت در یک واحد 100 متری یک روز زمان لازم است.

ریئسی در خصوص نحوه تمیز کردن لمینت نیز گفت: برای تمیز نگه داشتن این نوع کفپوش میتوان از تی مرطوب، و حتی بخار شور استفاده کرد ولی باید بدانیم که نباید آب به مدت طولانی بر روی لمینیت باقی بماند که این مسئله منجر به آسیب رسیدن به این نوع کفپوش می شود.

وی افزود: لمینیت ضریب سایش بالایی دارد و در مورد اجسام نوک تیز و آتش نیز تا حدی مقاومت دارد.

قرنیز ام دی اف مقرون به صرفه است

رئیسی در خصوص هزینه خرید، نصب و اجرای لمینت در یک واحد 100 متری گفت: در مورد یک واحد 100 متری به صورت تقریبی 90 مترنصب قرنیز لازم است که اگر قرنیز پی وی سی استفاده شود، شاخه ای 17 الی 18 هزار تومان و اگر قرنیز ام دی اف مصرف شود شاخه ای 37تا 38 هزار تومان قیمت دارد . به گفته این کارشناس فروش، در صورت استفاده از قرنیز ام دی اف، میزان مصرف قرنیز کمتر می شود.

وی ادامه داد: به طور نمونه در یک واحد 100 متری 30 الی 32 شاخه قرنیز لازم است که اگر از قرنیز ام دی اف استفاده شود میزان آن به 20 شاخه کاهش می یابد.

وی همچنین قیمت نصب و اجرای لمینت در یک واحد 100 متری را به صورت تقریبی 700 هزار تومان بیان کرد و اظهار داشت: همچنین در یک واحد 100 متری اگر از ارزانترین لمینت به نرخ 82 هزار تومان استفاده شود، هزینه خرید و تهیه این کفپوش به 8 میلیون و 200 هزار تومان میرسد که با احتساب هزینه نصب و اجرای فوم این رقمی به 9 میلیون و 100 هزار تومان افزایش خواهد یافت.

مطالب مرتبط لیست تولید کنندگان پارکت و لمینت تعمیر و نگهداری پارکت پارکت یا لمینت ، کدام کفپوش بهتر است؟ آیا کفپوش ها، در برابر ضربه و رطوبت مقاومت دارند؟

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×