menu

ثبت آگهی رایگان

آیا کفپوش ها، در برابر ضربه و رطوبت مقاومت دارند؟

آیا-کفپوش-ها-در-برابر-ضربه-و-رطوبت-مقاومت-دارند

آیا پارکت و لمینت در برابر ضربه و سایش مقاوم هستند؟ نظر کارشناسان درباره مقاومت کفپوش ها در برابر ضربه، سایش، آتش و رطوبت را در این مقاله بخوانید

باورهای غلط درباره پارکت و لمینت

یک کارشناس اجرا و نصب پارکت گفت: مقاوت پارکت های موجود در بازار در برابر ضربه و سایش بسیار پایین است و آنچه در مورد ضد ضربه بودن آنها به مشتری گفته می شود، کاملا غیر واقعی است.

خلیلی در گفتگو با خبرنگار پیام ساختمان گفت: متاسفانه از سوی برخی از فروشندگان در خصوص مقاومت پارکت و لمینت توضیحات غیر واقعی به مشتری داده می شود که این مسئله موجب می شود دید افراد نسبت به ویژگی این کالاها تا حدودی اغراق آمیز باشد.

وی افزود: از آنجایی که پارکت از چوب طبیعی و لمینت از جنس ام دی اف است، بنابراین هر دو اینها در مقابل ضربه، آتش و رطوبت بسیار آسیب پذیر هستند.

کفپوش مناسب برای رطوبت

این کارشناس با اشاره به اینکه در محل هایی که رطوبت وجود دارد، بهتر است بجای پارکت و لمینت از کفپوش استفاده شود، اظهار داشت: جنس کفپوش از پلاستیک است و در مقابل آتش و ضربه آسیب پذیر است.

وی در پاسخ به این پرسش که کدام یک از این پوشش ها ازانتقال سرما جلوگیری می کند، تصریح کرد: پارکت و لمینت حالت عایق دارد و از انتقال سرما جلوگیری می کند.


لیست تولید کنندگان پارکت و لمینت تعمیر و نگهداری پارکت پارکت یا لمینت ، کدام کفپوش بهتر است؟ برای شستشوی کفپوش پی وی سی، از بخارشور استفاده نکنید!

قیمت کدام کفپوش مناسب تر است؟

وی به مقرون به صرفه بود انواع پوشش های کف اشاره کرد و گفت: اول کفپوش و بعد لمینت قیمت بسیار پایین تری نسبت به پارکت دارد و بهتر است در شرایطی که میزان هزینه کرد در اولویت متقاضی وجود دارد، از دو مورد یاد شده استفاده شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر ارزانترین کفپوش با هزینه نصب و اجرا از 40 هزار تومان شروع می شود در حالی که نرخ پارکت در ارزانترین حالت با نصب از 100 هزار تومان است.

وی گفت: همچنین نرخ ارزانترین لمینت از 70 هزار تومان محاسبه می شود.

خدمات پس از فروش کفپوش

خلیلی با بیان اینکه یکی از مشکلات خریداران انواع پوشش های کف، این است که هیچ خدمات پس از فروشی ندارند، اظهار داشت: متاسفانه این ضعفی است که در بازار این کالاها وجود دارد و در صورت هرگونه خرابی پس از نصب، درجه این اقلام در حد جنس یکبار مصرف پایین می آید.

لیست تولید کنندگان پارکت و لمینت

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×