menu

ثبت آگهی رایگان

عشق و پشتکار، تمام مشکلات را به زانو در می آورد

عشق-و-پشتکار-تمام-مشکلات-را-به-زانو-در-می-آورد

ابوالفضل لاله آبادی مدیر عامل شرکت میلان گاز است که تولید کننده انواع سیلندرهای گاز مایع، آبگرمکن های گازی، برقی، هود و اجاق گازهای خانگی است.

این مدیر کارآفرین که فعالیت صنعتی خود را از سال 82 شروع کرده در گفتگوی کوتاهی با خبرنگار پیام ساختمان از واحد تولیدی میلان گاز گفت که در حال حاضر برای 50 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی کرده است.

وی با اشاره به اینکه شروع کار میلان گاز با تولید سلیندر بوده است ، گفت: از همان ابتدا برای صادرات تولید می کردیم و پس از مدتی با رصد نیاز بازار داخلی، سعی کردیم ضمن افزایش تولید، بخشی از نیاز وطنی را نیز تامین کنیم.

وی افزود: به محض ورود به بازار داخلی، تولیداتمان را ازسلیندرهای گاز مایع به سمت ساخت آبگرمکن، هود و اجاق گاز نیز توسعه دادیم.

لاله آبادی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیشترین تمرکز شرکت تولیدی میلان گاز، بازارهای صادراتی است، اظهار داشت: هم اکنون تولیدات میلان گاز به کشورهای افغانستان، آذربایجان، ارمنستان و گرجستان صادر می شود و این موضوع نشاندهنده کیفیت و قیمت رقابتی محصولات ماست .

وی در پاسخ به این پرسش که در صورت بروز مشکل و بحران با چه رویکردی، موانع را از سر راه فعالیت و تولید صنعتی خود برمی دارید، تصریح کرد: من از تولید لذت می برم و وقتی می بینم برای 50 نفر اشتغالزایی کردم و تولیداتم همگی صادرات محور است، انگیزه و توانم برای برداشتن مشکل و رفع موانع چند برابر می شود.

وی تاکید کرد: هر تولیدی چنانچه با عشق و پشتکارهمراه باشد قطعا تمام مشکلات و موانع به زانو در می آید.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×