menu

ثبت آگهی رایگان

سازنده-استخر-در-قم

سازنده استخر در قم

شهر : تهران

قیمت : 14,000 ريال

ENG POOL GROUP

MOHANDES ESTAKHR GROUP

گروه مهندس استخر
مشاوره ، محاسبه ، طراحی ، نظارت ، ساخت
تعمیر ، بازسازی و نوسازی کامل پروژه های :
استخر شنا : خصوصی و عمومی
آبنما ، جکوزی ، مجموعه پارک آبی ، مجتمع آبدرمانی
اتاق ماساژ ، تونل مه ، حمام سنتی
سونا خشک ، سونا بخار ، سونا برف ، سونا نمک
در ایران و کشورهای همجوار

استخر و تجهیزات استخر به علت حساس بودن در نوع و مشخصات شامل فیلتر، پمپ، مبدل و تاسیسات مربوطه که در نهایت باعث حصول نتیجه مطلوب در دستیابی به آب تصفیه شده زلال که نیازی به هیچگونه آب جبرانی ندارد همواره مورد اهمیت در شرایط طراحی واقع می شود.
طراحی استخر که شامل طراحی فیلتر استخر، طراحی پمپ استخر، طراحی مبدل استخر ، طراحی کلرزن استخر، طراحی ازن زن استخر، طراحی مخزن استخر و طراحی تجهیزات جانبی استخر می باشد طبق استانداردهای بین المللی توسط کارشناسان این شرکت انجام و پس از اتمام کلیه مراحل ساخت، این شرکت در محل حاضر و اقدام به نصب پمپ استخر، فیلتر استخر، مبدل استخر، کلرزن استخر، ازن زن استخر و لوله کشی استخر نموده و تجهیزات جانبی استخر را راه اندازی و تست و تحویل نموده و در صورت درخواست کارفرمای محترم اقدام به بازدید دوره ای و سرویس و نگهداری می نمایند.
استخرهای شنا یکی از بهترین محیط ها برای انجام ورزش های آبی در تمام فصول سال بویژه در فصل گرما می باشد. بهداشت استخرها بویژه استخرهای عمومی، بدلیل اینکه افراد متعددی از اقشار و سنین مختلف جامعه در آن حضور دارند، از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.
متداول ترین و بهترین نوع استخر از لحاظ بهداشتی و اقتصادی استخر با سیستم گردشی مدار بسته می باشد که می بایست به سیستم تصفیه مجهز شود .
اصلی ترین تجهیزات تصفیه استخر شامل موارد زیر می باشد :
1. پمپ استخر
2. فیلترهای استخر
3. سیستم گندزدایی
4. سیستم تخلیه
5. سیستم برگشت
6. سیستم لوله کشی برای موارد فوق

#استخر_سونا_جکوزی

گفت و گو با مهندس استخر

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×