menu

ثبت آگهی رایگان

گرمایش-استخر-دو-روش-جدید-برای-ترکیب-پایداری-و-بازدهی

گرمایش استخر

شهر : تهران

قیمت : 25,000,000 ريال

گروه دکتر استخر

گرمایش استخر: دو روش جدید برای ترکیب پایداری و بازدهی

گرمایش استخر، هزینه زیادی هم از جنبه اقتصادی و هم از جنبه انرژی دارد، اما زمانه در حال تغییر است و بهار روش‎های جدید، در حال فرارسیدن است. دو ابداع جدید در این حوزه که اقتصادی و دوست‏دار محیط هستند، در کشور فرانسه عرضه شدند.
گرمایش استخر همزمان با جستجو در اینترنت
مراکز داده، اماکنی هستند که سرورهای کامپیوتر در آن‏ها به هم متصل شده‏اند. این سرورها کلیه اطلاعات تولیدشده توسط کاربران هزاران وب سایت اینترنتی را به صورت روزانه جمع می‏نمایند. مشکل آن‎جا است که این مراکز بسیار انرژی‏بَر هستند و چون دائماً در حال فعالیت می‏باشند، باید خنک نگه داشته شوند. بنابراین برای جلوگیری از بالارفتن دمای تجهیزات، نیاز به اتاق‏های سرور بزرگ همراه با سیستم تهویه مطبوع است.
شرکت Stimergy فرانسه، به عنوان یک روش جایگزین جهت خنک‏سازی مراکز داده، گرمای آن‏ها را بازیافت نموده و در اختیار ساختمان‏ها قرار می‏دهد. این طرح تاکنون برای گرمایش آب در دانشگاه Jean-Moulin لیون و استخر شنای La Butte-aux-Cailles پاریس اجرا شده است.
پیاده‏سازی طرح بدین صورت است که سرورهای Stimergy در زیرزمین ساختمان نصب شده، یک بویلر دیجیتال گرمای آن‏ها را بازیابی نموده و از آن، جهت گرمایش آب استفاده می‏نماید.
از منظر زیست‏محیطی، این رویکرد، کاهش چشمگیری در مصرف انرژی ایجاد می‏کند. هرگاه سرورها نیاز به خنک‏سازی داشته باشند، سیستم عمل می‏کند و جریان برق کمتری جهت گرمایش آب، مورد نیاز خواهد بود. این ذخیره انرژی دوگانه، منجر به صرفه‏جویی مالی قابل توجهی می‏گردد.
تامین انرژی از فاضلاب‏های پاریس
در این مورد، گرما از انرژی حرارتی کم‏دما شکل می‏گیرد. فاضلاب گرما تولید نمی‏کند اما گرم است. جریان آب موجود در فاضلاب، دمایی بین 13 تا 20 درجه سانتی‎گراد دارد. با هدف استخراج این انرژی، سیستم‏های جمع‏آوری گرما (صفحات فلزی) در فاضلاب عبوری از زیر استخر شنای Aspirant Dunand پاریس، نصب شدند. همچنین گرمای اضافی مورد نیاز برای استخر، توسط سیستم پمپ حرارتی تامین می‏گردد.
این سیستم نیز از دو جنبه موثر است. از لحاظ مالی، چون جریان برق کمتری برای گرمایش آب مصرف می‏شود، صرفه اقتصادی دارد و از لحاظ زیست‏محیطی، گاز گلخانه‏ای کمتری منتشر می‏گردد.
گرمایش استخر: دو روش جدید برای ترکیب پایداری و بازدهی

DR POOL GROUP

گروه دکتر استخر

مشاوره ، بازدید ، کارشناسی
بازسازی ، نوسازی ، زیباسازی
عیب یابی ، سرویس دوره ای
تعمیر و نگهداری پروژه های :
پارک آبی ، مجتمع آبدرمانی ، استخر ، سونا ، جکوزی
در تهران ، البرز و شمال ایران

#استخر_سونا_جکوزی

گفت و گو با دکتر استخر

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

کالای های مشابه #استخر_سونا_جکوزی
×