menu

ثبت آگهی رایگان

بروزترین-تولید-کننده-هواکش-های-صنعتی-و-سانتریفیوژ-طرح-المان-در-شهر-کرج-شرکت-کولاک-فن

بروزترین تولید کننده هواکش های صنعتی و سانتریفیوژ طرح المان در شهر کرج شرکت کولاک فن

شهر : کرج

قیمت : 1,111 ريال

تهویه صنعتی یا فن صنعتی به طور کلی دستگاهی است که برای تهویه هوا در واحدهای مختلف کارگاهی و کارخانه ای استفاده می شود. در واقع قابلیت جابه جایی هوای آلوده به گاز و دود را با هوای تازه دارد. این نوع هواکش مانند نوع خانگی دارای یک الکتروموتور، پروانه و قاب یا محفظه می باشد. معمولا اندازه بزرگتری نسبت به نوع خانگی دارد. همچنین قدرت موتور در تهویه صنعتی بالاتر است. زیرا باید قابلیت جابه جایی حجم بیشتری از هوا را داشته باشد. از آنجا که اهمیت هوای پاک در کارخانه ها و محیط های صنعتی به خوبی شناخته شده است.

بنابراین فن صنعتی نیز به عضوی جدایی ناپذیر در سوله ها و کارخانه ها تبدیل شده اند. زیرا با انجام فرآیندهای پیچیده شیمیایی ممکن است آده هایی در محیط ایجاد شوند که برای سلامتی افراد نیز ضرر دارند بنابراین وجود فن صنعتی در این اماکن لازم است.


بروزترین تولید کننده انواع هواکش های صنعتی و سانتریفیوژ طرح المان در شهر کرج شرکت کولاک فن
09121865671

💛شرکت کولاک فن باسابقه اجرایی ومتخصصین زبده وکارآمدیکی ازبزرگترین شرکت های جنوب کشوردرزمینه های اجرایی زیراماده ساخت،اجراونصب سفارشات شما مشتریان عزیزمی باشد:
🧡اولین و بزرگترین تولید کننده انواع هواکش های صنعتی درجنوب کشور،ساخت انواع هواساز و ایرواشر،اکونوپک،سرمایشی و گرمایشی، انواع فن سانتریفیوژ، انواع هودهای صنعتی، انواع فارم ماینرها،انواع مکنده صنعتی وضداسیدوضدخورندگی ، انواع مکنده ذرات ومواد،انواع کولرسلولزی،ساخت سایلنت باکس درابعاددرخواستی و.
دارای نشان CE(استاندارداروپا)
"Conformity European
✨برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت زیر مراجع فرمایید:
یوتیوب: ://youtube.com/@user-dz2kl7po3l
وبسایت: http://.koolakfan.com
: https://t.me/koolakfansoori
🧡پیچ اینستاگرام
@koolakfan
#اکسپلور #اکسپلور_اینستاگرام #اکسپلورراینستاگرام #اکسپلورتهران #اکسپلور_اینستا #اکسپلور_تهران #اکسپلورشیراز #شیراز #تهران #کرج#اصفهان #همدان #تویسرکان #تویسرکانی

#هواکش_و_فن

گفت و گو با کولاک فن

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

کالای های مشابه #هواکش_و_فن

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×