menu

ثبت آگهی رایگان

کاشی؛ زیبایی آشپزخانه

کاشی-زیبایی-آشپزخانه

تنوع بسیار بالای کاشی های آشپزخانه، انتخاب کاشی مناسب برای فضای آشپزخانه و هماهنگ با کابینت های آشپزخانه را در مواردی بسیار مشکل و دردسرساز می کند. با توجه به اینکه آشپزخانه مکانی است که در آن غذا پخته می شود و در مواردی صرف غذا نیز در همین فضا انجام می شود، باید کاشی هایی انتخاب کرد که از نظر دوام ،کیفیت و بهداشت جزو برترین ها بوده و قابل شستشو و فاقد درزهای غیرقابل دسترسی باشد تا بتوان این کاشی ها را راحت تر تمیز کرد. متن زیر نگاهی دارد به برند های مختلف کاشی آشپزخانه با ذکر این نکته که مطالب عنوان شده نظر مصاحبه شوندگان است نه پیام ساختمان و سایر عزیزان هم می توانند در این مورد نظرات خود را بیان کنند تا در شماره های آتی چاپ شود.
یکی از مسئولان شرکت بازرگانی امین یزد (عرضه کننده کاشی و سرامیک) در مورد چگونگی انتخاب کاشی به خبرنگار ما گفت: کاشی ها در نگاه اول یکسان هستند اما تفاوت، پس از چند سال،نمایان می شود بدین صورت که کاشی های درجه سه شروع به ترک خوردن نموده و خراب می شوند. قبل از خرید کاشی آن را تست کنید،به عنوان مثال بر روی آنها راه بروید، روی آنها آب بریزید و ببینید که واکنش آنها نسبت به آب چگونه است. ضمناً همیشه موارد مهم روی جعبه یا کاتالوگ کاشی را بررسی کنید.به طور کلی کاشی های دیوار دو پخت ، لعاب خور و ضعیف تر از کاشی های کف و خیلی لیز هستند، بنابراین باید در استفاده از آنها( به عنوان کاشی کف) هوشیار باشیم. کاشی های مورد استفاده برای حمام، آشپزخانه و کریدورها باید ضد لیز( anti slippery) باشد.
یکی از مسئولان گروه کاشی و سرامیک کاریزما در مورد محصولات این شرکت گفت: کاشی و سرامیک کاریزما با همکاری گروه کارخانجات احسان آریا میبد که تمامی ماشین آلات آن ایتالیایی می باشند ،انواع کاشی دیوار و سرامیک کف به صورت "ست" و طرح های روز دنیا در سایزهای 25×50 ، 25×25 و 30×60 ، 30×30 رکتیفای (بدون بند) را تولید می کند . وی ادامه داد: گروه کارخانجات احسان آریا میبد به واسطه برند کاشی کاریزما موفق به کسب جایزه شوالیه مدیریت صنعت کاشی و سرامیک اروپا در تصویرسازی برند و کیفیت شده و تمامی محصولات ما دارای استانداردهای جهانی حفظ محیط زیست است .
خیاط ، مدیرعامل شرکت زهره کاشمر در مورد محصولات این شرکت به خبرنگار ما گفت: این واحد تولیدی از معدود کارخانه های کاشی و سرامیک است که توان تولید کاشی و سرامیک 1 متر × ا متر را دارا می باشد . بزرگ ترین مزیت کالاهای این شرکت تنوع و کیفیت بسیار بالای آن است که توانسته بازار خوبی بین شرکت های دیگر باز کند.
یکی از نمایندگان فروش شرکت کاشی گلسرام در مورد محصولات این شرکت گفت: هدف این شرکت استفاده بهینه از منابع انرژی و جلوگیری از اتلاف منابع و صرفه جویی در مصارف مواد اولیه. ارتقای سطح کیفیت محصولات تولیدی و افزایش تنوع محصول است و در این چند سال توانسته محصولاتی باکیفیت جهانی همراه با زیبایی و تنوع و قیمت مناسب را وارد بازار کند ، ضمن اینکه محصولات این شرکت قدرت رقابت با برترین برندهای خارجی را دارد ، به گونه ای که بسیاری از انبوه سازان از این برند استفاده کردند و توانسته است رضایت مردم را از لحاظ زیبایی و دوام فراهم کند .
یکی از نمایندگی های فروش کاشی گلچین در مورد این برند به خبرنگار ما گفت: از آنجا که کاشی های استفاده شده در کف آشپزخانه منزل در خطر بیشترین میزان فرسودگی و آسیب دیدگی است، معمولاً بیشتر از هر جای دیگری بر روی کاشی های آشپزخانه حرکت می کنیم و بیش از هر جای دیگری ممکن است کثیف شده و چربی غذا و ... بر روی آن ریخته شود . بنابراین باید از نظر استحکام و مقاومت شیمیایی کیفیت بالایی داشته باشند.هم چنین در آشپزخانه این امکان وجود دارد که اشیای مختلف بر روی کاشی بیفتد یا اینکه باید تحمل وزن یخچال، اجاق گاز و ماشین لباس شویی را داشته باشد. به هنگام انتخاب کاشی برای آشپزخانه باید به استحکام و مقاومت شیمیایی آن توجه کنیم. کاشی های استفاده شده در دیوار آشپزخانه تحت تأثیر تنش کمتری است زیرا هیچ گاه بر روی آن راه نمی رویم و یا وسایل ما بر روی آن قرار داده نمی شود.. البته این کاشی ها همانند کاشی های کف با توجه به اینکه در معرض آلودگی مواد غذایی و مواد پاک کننده هستند باید مقاومت شیمیایی بالایی داشته باشد (مقاومت در برابر اسید و باز) . یکی از بهترین محصولات کاشی و سرامیک که مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و مواد شیمیایی دارد، کاشی گلچین است که آشپزخانه شما را زیبا و برای سالیان سال نو و تمیز نگه می دارد.
یکی از نمایندگان فروش کاشی الماس کویر در مورد مزایای این محصول به خبرنگار ما گفت: از نظر بسیاری از مصرف کنندگان تمام محصولات این شرکت از ظرافت ،کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است .مدیر فروشگاه کاشی و سرامیک احسان( نمایندگی رسمی کاشی تبریز) در مورد محصولات این شرکت گفت: کاشی تبریز با داشتن دو محصول کاشی کف و دیوار با حفظ اصالت طرح های ایرانی و کیفیت بالا با قیمت استثنایی توانسته بازار و جایگاه خوبی بین مردم داشته باشد. وی افزود: بیشتر مشتریان ما ثابت هستند و این برند را با هیچ یک از برندهای داخلی و خارجی تعویض نمی کنند زیرا این کاشی طی سال ها امتحان خود را پس داده است . کارخانه کاشی تبریز با تنوع تولید بیش از 300 نوع طرح در کاشی و 200 نوع طرح در سرامیک در سایزهای50×25 ، 50×20 – 60×30- 60×20- 25×25 - 60×60 – 50×50 – 45×45 – 33×33 - 60×33 و .... که بسیاری از این سایزها به صورت انحصاری فعلاً قابلیت تولید در این واحد را دارند مشغول فعالیت هست. محصولات این کارخانه به بیشتر کشورهای همسایه از جمله عراق ، آذربایجان ، ازبکستان ، ترکمنستان ، گرجستان ، قزاقستان و همچنین سوئد صادر می گردد که با استقبال خریداران این کشورها مواجه گردیده است.این شرکت ارزش قابل توجهی به حفظ محیط زیست قائل می باشد. صنایع کاشی تبریز با عزم واحد خود سعی در پیشرفت روزافزون داشته و با تولید باکیفیت محصولات ، سعی در ماندگاری نام و جلب رضایت کلیه مشتریان دارند.
محمدی، فروشنده برند کاشی سامان ، کاشی نیلو ، کاشی عقیق و کاشی گلسار در مورد این محصولات گفت: باید همه بپذیرند که کاشی و سرامیک ایرانی حرف اول را در بازارهای داخلی و کشورهای هم جوار می زند و به همه مردم اطمینان می دهم بدترین کاشی و سرامیک ایرانی بهتر از کاشی های درجه یک و دو کشورهای مانند چین و ایتالیا و اسپانیا است.
کمال اجلی ، انبوه ساز در مورد برند منتخب خود گفت: کاشی و سرامیک کسری با برندهای درجه یک کشورهایی مانند ایتالیا برابری می کند و باعث افتخار هر ایرانی است. تنوع رنگ و طرح ایرانی چیزی است که در تمام محصولات کسری وجود دارد .سامان محمد حسنی ، انبوه ساز در مورد برند منتخب خود گفت: تمام محصولات کاشی و سرامیک ایرانی دارای کیفیت بسیار بالایی است و هیچ فرد ایرانی نباید به خاطر کیفیت بالاتر از کالاهای مشابه خارجی استفاده کند زیرا کیفیت همراه با قیمت مناسب و زیبایی را فقط در کالای ایرانی می توان دید .


انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×