menu

ثبت آگهی رایگان

بزرگترین نمایشگاه دائمی کاشی کشور گشایش یافت

بزرگترین-نمایشگاه-دائمی-کاشی-کشور-گشایش-یافت

هجدهم شهریور ماه سال جاری، روز بزرگی برای صنعت سرامیک و کاشی کشور بود چرا که بزرگترین فروشگاه و نمایشگاه دائمی ( شوروم) کاشی و سرامیک ایران در تهران آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار پیام ساختمان، یکشنبه 18 شهریورماه، آیین افتتاحیه سومین فروشگاه زنجیره ای رز سرام مانا با برند بوم سرامیک در خیابان ملاصدرا تهران برگزار شد.

در این مراسم، بوم سرامیک که یکی از برندهای موفق و مطرح در صنعت کاشی و سرامیک ایران است، با راه اندازی پنجمین نمایشگاه دائمی(شوروم)، گام بلندی را برای خدمت رسانی و عرضه جدیدترین محصولات خود به مشتریان داخلی و خارجی برداشت.

برپایه این گزارش، محصولات بوم سرامیک که به گفته رئیس هیات مدیره شرکت رز سرام مانا در چهار کارخانه از بهترین کارخانه های کاشی و سرامیک تولید می شود، توانسته علاوه بر بازارهای داخلی، مشتریان پرو پاقرصی در کشورهای مختلف از جمله آلمان پیدا کند.

محمد زمانی مهربانی در حاشیه گشایش پنجمین نمایشگاه دائمی بوم سرامیک به خبرنگار پیام ساختمان گفت: هدف بلند مدت دست اندرکاران و موسسین برند بوم سرامیک این است که با تولید انواع کاشی و سرامیک علاوه بر کم کردن واردات در این بخش، همچنین با تکیه بر دانش بومی، خلاقیت طراحی و نیز مواد اولیه مرغوب، کاشی تولید کنیم که در بازارهای جهانی، حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد.

وی افزود: تولیدات برند بوم سرامیک در حال حاضر از نظر طراحی کاملا منحصر به فرد است چرا که از هیچ طرح خارجی کپی نکرده است.

رئیس هیات مدیره رز سرام مانا، با تاکید بر اینکه تولیدات بوم سرامیک از نظر کیفیت و طراحی کاملا با مشابه ایتالیایی و اسپانیایی برابری و رقابت می کند، اظهار داشت: یکی از برنامه های بلندمدت بوم سرامیک در آینده، صادرات بالای 20 میلیون متر مربع کاشی به بازارهای بین المللی است.

وی ادامه داد: هم اکنون میزان تولیدات بوم سرامیک در چهار کارخانه البرز،آپادانا، فارس والوند به 20 میلیون مترمربع می رسد که این رقم در سالهای آینده افزایش بیشتری نیزخواهد داشت.

به گفته زمانی یکی از برنامه های شرکت بوم سرامیک توسعه فروشگاهها و شعبه های زنجیره ای عرضه کاشی در تمام شهرها است تا از این طریق تامین بازار داخلی در این بخش به خوبی و درستی انجام شود.

وی ادامه داد: تاکید بوم سرامیک بر تولید کاشی و سرامیک مرغوب و منقش به طرحهای غیرکپی موجب شده تا از چند هفته قبل از افتتاح پنجمین نمایشگاه دائمی واقع در ملاصدرا، مشتریان پروپاقرصی از آلمان و ترکیه برای خرید محصولات ما ، وارد مذاکره و رایزنی شدند.

این فعال تولید کننده کاشی و سرامیک با بیان اینکه یکی از اهداف بوم سرامیک تامین نیاز داخلی به کاشی های لاکچری و لوکس است،اظهار داشت: سالانه مقادیر قابل توجهی ارز بابت واردات این نوع کاشی از کشور خارج می شود.

رئیس هیات مدیره رز سرام مانا با اشاره به اینکه ایران از قطب های مطرح تولید کننده کاشی و سرامیک در جهان است، اظهار داشت: صادرات موفق کاشی و سرامیک بوم سرامیک به کشورهایی نظیر پاکستان، افغانستان، کویت، عراق و ... و نیز برپایی نمایشگاه دائمی و فروشگاه مرکزی در شهرهای کرکوک و سلیمانیه عراق مصداق کاملی از موفقیت تولیدات ما در جلب و تصاحب گام به گام بازارهای جهانیست.

وی در خصوص توسعه صادرات محصولات بوم سرامیک به انجام مذاکرات با آلمانی ها در این زمینه اشاره کرد و افزود: پیرو مذاکرات انجام شده با آلمانیها، قرار شد تا نمایشگاه دائمی به متراژ یک هزار متر در آن کشور به تولیدات بوم سرامیک اختصاص یابد تا از این طریق زمینه صادرات محصولاتمان به این کشور اروپایی بیش از پیش فراهم شود.

انتهای خبر/پیام ساختمان

چاپ شده در هفته نامه پیام ساختمان شماره 343

فهرست مطالب شماره 343

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×