menu

ثبت آگهی رایگان

جدید ترین و مدرنترین دیوار پوش و پوشش سقف در دنیا

جدید-ترین-و-مدرنترین-دیوار-پوش-و-پوشش-سقف-در-دنیا

امروزه استفاده از دیوار پوش های سبک و زیبا و سقف کاذب به جای مصالح سنتی در ساختمان سازی های مدرن بسیار موردتوجه مهندسین، معماران، طراحان و نیز مشتریان بازار مسکن قرارگرفته است.

با توجه به امکان طراحی دیوار پوش ها و سقف های کاذب در رنگ ها و طرح های متنوع، زمینه ی بسیار گسترده ای در طراحی دکوراسیون داخلی برای تولیدکنندگان و مصرف کنندگان در بازار مسکن به وجود آمده است. ازاین رو کامپوتایل به عنوان یکی از جدیدترین و مدرن ترین سقف پوش و دیوار پوش ها در بازار مسکن و ساختمان می باشد که مطابق استانداردهای روز دنیا تولید و ارائه می شود.

معرفی و تاریخچه

کامپوتایل در ایران برای نخستین بار توسط شرکت پایا پلاست ایرانیان از مواد کامپوزیتی اس ام سی باکیفیت غیرقابل مقایسه با سایر دیوار پوش ها و سقف پوش ها از سال 1394 تولیدشده است. در حال حاضر این محصول دارای 11 مدل متفاوت است که در آینده این رقم به حدود 40 مدل افزایش پیدا خواهد کرد. از مزایا و ویژگی های کامپوتایل می توان به موارد زیر اشاره نمود:

زیبایی محل سکونت (محیط کار و زندگی)

اولین و مهم ترین کاربرد سقف کاذب و دیوار پوش کامپوتایل . پوشش زیبای محیط است .کامپوتایل به عنوان مدرن ترین و جدیدترین دیوار پوش در دنیا محسوب می شود. به کارگیری سقف کاذب و دیوار پوش کامپوتایل در ساختمان سازی این امکان را به وجود می آورد که با خلاقیت در طراحی و چیدمان و استفاده از تنوع رنگ و طرح، زیبایی خاصی در محل ایجاد کرده و نیز با پنهان کردن تأسیسات فنی و کانال کشی ها در زیر سقف، درنهایت ظاهری زیبا و آراسته از سقف ارائه داد.

عایق بسیار مناسب حرارت

صرفه جویی در مصرف انرژی و دوستدار محیط زیست ازآنجاکه کامپوتایل عایق بسیار مناسبی برای حرارت می باشد از اتلاف گرمای درون ساختمان در زمستان و سرما در تابستان به محیط بیرون جلوگیری می کند.

سبک سازی ساختمان

خصوصاً در برج ها و ساختمان های عظیم وقوع زلزله هایی که به دلیل وجود ساخت وسازهای قدیمی اثرات مخربی در برداشتند و نیز مشکلاتی که سکونت در سازه های سنتی و سنگین به همراه دارد. لزوم به کارگیری اصول سبک سازی ساختمان را مطرح می کند. که این منظور با به کارگیری سقف و دیوار کامپوتایل به خوبی انجام پذیر است.

عایق مناسب صدا

کامپوتایل به خاطر داشتن طرح منحصربه فرد و وجود هوا بین لایه های آن ها، درصد بالایی از انرژی صوتی را جذب کرده و مانع عبور صدا می شود.

طول عمر بسیار بالا و قابلیت تعویض موضعی

با استفاده از کامپوتایل به عنوان پوشش دیوار و سقف از به وجود آمدن مخارج اضافی مانند رنگ آمیزی هرساله ساختمان جلوگیری می شود.

قابلیت استفاده در اولین مراحل بعد از سفت کاری

کامپوتایل ها در اولین مرحله بعد از سفت کاری ساختمان قابل نصب هستند، درنتیجه باعث حذف سایر هزینه های متداول مانند سیمان، گچ سفید، رنگ آستر، رنگ اصلی و ... خواهند شد.

قابلیت ضد احتراق و مقاوم به شعله

کامپوتایل مقاومت بسیار خوبی را در برابر احتراق دارا می باشد و علاوه بر این نوع کامپوتایل، نوع خاصی از این محصول صرفاً به این منظور تولید می شود که مقاومت آن در برابر آتش به مراتب بالاتر است.

نصب سریع و آسان

کامپوتایل ها با همراه داشتن ابزار اتصالات ساده و قابلیت اتصال توسط ریل گالوانیزه . امکان نصب سریع و آسان در کوتاه ترین زمان ممکن در مقایسه با مصالح مشابه را فراهم می آورد سهولت نصب در مدت زمان اندک از ویژگی های خاص این محصول است.

ضد رشد باکتری و جلبک

در محیط های مرطوب کامپوتایل با داشتن این ویژگی در خصوص ضد باکتری و جلبک بودن این حسن را دارد که مصرف کننده با اطمینان خاطر اقدام به خرید و نصب این محصول در محل سکونت و کار خود می کند.

قابلیت نظافت آسان

کامپوتایل با آب و کلیه مواد شوینده (اسیدی و قلیایی) قابل شستشو است.

سایر ویژگی های کامپوتایل

مقاومت در برابر تغییرات دمای محیطی از سایر مواردی که در خصوص کامپوتایل می توان به آن اشاره نمود . قیمت کاملاً رقابتی آن با نمونه ی مشابه خارجی خود می باشد. در حال حاضر کامپوتایل در کشورهای اسپانیا .ترکیه .عراق و امارات دارای نمایندگی است و دارای 21 نماینده در داخل کشور در استان های مختلف می باشد که در وب سایت شرکت به نشانی مشخصات محصول و آدرس نمایندگان قابل رؤیت است. www.compotile.com

انتهای خبر/پیام ساختمان

چاپ شده در هفته نامه پیام ساختمان شماره 290

فهرست مطالب شماره 290

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×