menu

ثبت آگهی رایگان

کاشیکاری-استخر-در-لواسان

کاشیکاری استخر در لواسان

شهر : تهران

قیمت : 14,000,000 ريال

گروه نقیب استخر
مشاوره ، محاسبه ، طراحی ، نظارت ، ساخت
تعمیر ، بازسازی و نوسازی کامل پروژه های :
استخر شنا : خصوصی و عمومی
جکوزی : معمولی ، تلفیقی ، درمانی
مجموعه پارک آبی ، رودخانه مصنوعی ، استخر موج ، اتاق باران
مجتمع آبدرمانی (هیدروتراپی ) ، مجموعه اسپا و ماساژ ، حمام سنتی ایرانی
سونا خشک ، سونا بخار ، سونا برف ، سونا نمک
آبنما ، برکـه ، دریاچه مصنوعی
در ایران و کشورهای همجوار

لوله ها و اتصالات UPVC اغلب در موارد زیر استفاده می شوند :
برای سیستم های لوله کشی کف و تصفیه خانه استخر و جکوزی ها
برای سیستم های توزیع آب ،برای هر دو خطوط اصلی وخطوط تامین
سیستم های لوله کشی تخلیه و فاضلاب
با توجه به ماهیت پلیمری، مواد مورد استفاده به طور کامل در برابر تمامی انواع خوردگی مقاوم هستند.
آب خورنده ناشی از خاک های دارای سولفات بالا و آب دارای سختی کم، به لوله های UPVC آسیب نمی رساند.
بنابراین لوله های UPVC در برابر طیف وسیعی از آب های صنعتی و مواد شیمیایی مقاوم می باشند ومی توان با استفاده از آن ها سیستم هایی با طول عمر بالا و با هزینه های تولید کمتر ارائه داد.
لوله های UPVC از مواد بدون بو و مزه ساخته شده و در برابر اکثر سیالات اسیدی که از طریق این لوله ها منتقل می شوند، به هیچ وجه واکنش نخواهند داد . UPVC کاملا بی اثر(بدون کنش و واکنش) است و به طور گسترده ای جهت انتقال اکثر سیالات در صنعت مورد استفاده می شود.
به دلیل ضریب زبری بسیار پایین لوله کشی با متریال UPVC نسبت به سایر پلیمرها از افت فشار کمتری برخوردار است.
این لوله ها در برابر تاثیر تابش نور مستقیم خورشید و باد و باران کاملا مقاوم هستند. با این حال، برای جلوگیری از بیش از حد گرم شدن سطح لوله ها به علت قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم خورشید، توصیه می شود که لوله ها دربرابرتابش مستقیم قرار نگیرند.
PVC دچار احتراق نمی شود. در صورت آتش سوزی، شعله های آتش نمی توانند در لوله های UPVC نفوذ کنند. بنابراین، استفاده ازآن ها برای تاسیسات برق و همچنین سیستم های اطفا حریق خانگی و صنعتی، ایمنی بیشتری را ارائه می دهد.
لوله های UPVC نسبتا سبک هستند. وزن مخصوص آن ها تقریبا یک پنجم لوله های استیل است. این ویژگی هزینه های حمل و نقل را کاهش می دهد و نصب در مکان های دشوار و پر دردسر را آسان می گرداند. نصب و راه اندازی سریع و آسان با استفاده از چسب های مخصوص و یا به صورت رزوه ای و یا با استفاده از الکترود از طریق جوش اتفاق می افتد، که در هر صورت یک اتصال بدون نشت و مطمئن حاصل خواهد شد و همین امر سبب عدم رسوب گیری در این لوله و اتصالات خواهد شد
از مهمترین مزایای لوله کشی با UPVC، موجودی و هماهنگی کامل لوله، اتصالات و شیرآلات از سایز 16 میلیمتر تا سایز 315 میلی متر بالاتر می باشد . به همین جهت در piping سیکل های تصفیه، گرمایش، گندزدایی استخر و جکوزی ها به طور کامل از متریال UPVC استفاده می شود
نصب و راه اندازی سریع و آسان و زیبایی چشم نواز در تصفیه خانه ها، این لوله و اتصالات را به محبوب ترین متریال اجرایی در سیستم های فیلتراسیون و انتقال آب تبدیل کرده است.
نحوه ی اتصال لوله، اتصالات و شیرآلات توسط چسب های مخصوص اتصال UPVC انجام می گیرد. همچنین استفاده از کلینر برای برداشتن روغن، چربی و کثیفی در محل اتصال و پرایمر جهت استحکام بیشتر، حتما توصیه میگردد.

گروه ساختمان و تاسیسات نقیب سازه : در سال 1387 توسط مهندس سید محسن نقیبیان تاسیس گردید و هم اکنون در زمینه مشاوره ، محاسبه ، طراحی ، نظارت ، ساخت تعمیر ، بازسازی و نوسازی کامل پروژه های استخر شنا : خصوصی و عمومی آبنما ، برکه ، دریاچه مصنوعی
مجموعه پارک آبی ، مجتمع آبدرمانی ، مجموعه اسپا و ماساژ
سونا خشک ، سونا بخار ، سونا برف ، سونا نمک در سطح ایران و کشورهای همجوار فعالیت دارد

#استخر_سونا_جکوزی

گفت و گو با دکتر استخر

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

کالای های مشابه #استخر_سونا_جکوزی
×