menu

ثبت آگهی رایگان

پیمانمکار-مجاز-استخر-در-لواسان

پیمانمکار مجاز استخر در لواسان

شهر : تهران

قیمت : 14,000,000 ريال

گروه نقیب استخر
مشاوره ، محاسبه ، طراحی ، نظارت ، ساخت
تعمیر ، بازسازی و نوسازی کامل پروژه های :
استخر شنا : خصوصی و عمومی
جکوزی : معمولی ، تلفیقی ، درمانی
مجموعه پارک آبی ، رودخانه مصنوعی ، استخر موج ، اتاق باران
مجتمع آبدرمانی (هیدروتراپی ) ، مجموعه اسپا و ماساژ ، حمام سنتی ایرانی
سونا خشک ، سونا بخار ، سونا برف ، سونا نمک
آبنما ، برکـه ، دریاچه مصنوعی
در ایران و کشورهای همجوار

استخرها انواع مختلفی دارند که مهم ترین و رایج ترین نوع آنها استخر بتنی است؛ در ساخت استخر بتنی پس از انتخاب مکان و کارشناسی کردن آن، در ابتدا عمل زیرسازی و آرماتور بندی انجام می شود.
سپس کار بتن ریزی صورت می گیرد که پس از آن با آب بندی اولیه، نقایص احتمالی کار برطرف می شوند و مراحل بعد ساخت کاسه استخر پیش می رود.
این کارها ناظر به بخش عمرانی پروژه هستند که بخشی از آنها قبل از انجام امور تاسیسات مکانیکی و الکتریکی انجام می شود و بخش دیگر بعد از آن. بخش دوم اجرای پروژه عملیات مربوط به تجهیزات استخر است که در حقیقت بخش مکانیکی پروژه محسوب می شود؛ در بخش مکانیکی شیوه قرارگیری تاسیسات گرمایشی و سرمایشی طراحی و اجرا می شود و همچنین سیستم های گردش آب و تصفیه و گندزدایی پیاده سازی می شوند.
پس از آن که لوله کشی های مورد نیاز انجام شد، نوبت به پیاده سازی تاسیسات الکتریکی می رسد که مواردی شامل روشنایی، پمپ استخر، دستگاه های هواساز، رطوبت گیر، تهویه، سیستم های ایمنی و … را شامل می شوند.
بخش پایانی پروژه ، تکمیل فرآیندهای عمرانی است که در ابتدای کار آغاز شده بود و در اینجا با انجام سرامیک کاری و امور عمرانی سطحی پایان پیدا می کند.


خدمات ما : ساخت استخر ، ساخت آبدرمانی ، ساخت استخر و اسپا ، ساخت اسپا ، ساخت حمام سنتی ، ساخت سونا نمک ، ساخت سونا خشک ، ساخت سونا بخار ، ساخت پارک آبی ، بازسازی استخر ، تعمیر استخر ، تعمیرات استخر ، ساخت جکوزی ، ساخت استخر و جکوزی ، تعمیرات سونا ، تعمیرات استخر ، مجری مجاز سونا نمک در ایران ، تعمیرات استخر و جکوزی ، تعمیر و بازسازی استخر ، تعمیرات و بازسازی استخر ، مشاور ساخت استخر ، آببندی استخر ، آببندی جکوزی ، کاشیکاری استخر ، کاشیکاری جکوزی ، کاشیکاری سونا بخار ، طراحی استخر ، طراحی سونا ، طراحی جکوزی ، اجرای تاسیسات مکانیکی استخر ، اجرای تاسیسات الکتریکی استخر ، اجرای لوله کشی استخر ، اجرای لوله کشی جکوزی ، بازسازی و نوسازی استخر ، مجری مجاز سونا برف در ایران ، طراح و مجری آبدرمانی ، طراح و مجری پارک آبی ، مجری سونا نمک در ایران ، مجری سونا خشک در ایران

#استخر_سونا_جکوزی

گفت و گو با دکتر استخر

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

کالای های مشابه #استخر_سونا_جکوزی
×