menu

ثبت آگهی رایگان

Pool-Service-Group

Pool Service Group

شهر : تهران

قیمت : 14,000 ريال

DR POOL GROUP

Pool Service Group

گروه دکتر استخر
مشاوره ، بازدید ، کارشناسی
بازسازی ، نوسازی ، زیباسازی
عیب یابی ، سرویس دوره ای
کنترل ، تعمیر و نگهداری پروژه های :
پارک آبی ، آبدرمانی ، استخر ، سونا ، جکوزی در تهران

ازن و قابلیت های آن :
ازن را همه به عنوان ماده ای که در بالای جو زمین انباشته شده و لایه محافظی در مقابل اشعه زیان آور ماوراء بنفش خورشید است، می شناسند . ازن (O3)، آلوتروپ سه اتمی اکسیژن یا « اکسیژن فعال» ، یکی از اجزاء طبیعی هوایی است که ما هر روزه تنفس می­­کنیم. این گاز زمانی تشکیل می­گردد که مولکول های O2 توسط پرتودهی فرا بنفش خورشید و یا قوس الکتریکی به دو اتم اکسیژن تفکیک می­شود. اتم های آزاد در گروه های سه اتمی ترکیب مجدد شده و ازن را به وجود می­آورند. ازن اکسید کننده ای قوی و در عین حال ناپایدار به شمار می رود. گاز ازن به دلیل کوتاهی نیمه عمر، قابل ذخیره کردن در مخازن نمی­باشد. از این رو استفاده از ازن منوط به تولید آن در محل مصرف می­باشد .
ازن سبب اکسید شدن مواد ارگانیکی خاک و بقایای گیاهی و در نتیجه سبب رها شدن و پخش مواد غذایی مورد نیاز گیاه می­گردد. اکسید شدن مواد ارگانیکی روی ذرات رس سبب تغییراتی در سطوح این ذرات و جمع شدن آن ها شده، در نتیجه سبب افزایش نفوذ­پذیری خاک و مانع از پراکندگی ذرات و بالطبع کاهش نفوذ پذیری می گردد. همچنین عمل ازن زنی به آب ، سبب تجمع اسید نیتریک(HNO3) که منبعی از نیتروژن است، برای گیاهان می گردد.
نقش ازن در تصفیه آب و خاک و همچنین پساب به عنوان یک عامل اکسید کننده و یک ترکیب میکروب کش حائز اهمیت بوده و دارای دو خاصیت بسیار مهم در ارتباط با محیط اطراف خود می­باشد.

گروه دکتر استخر مجموعه تخصصی سرویس استخر و اسپا در ایران میباشد و تحت نظارت و زیر مجموعه گروه ساختمان و تاسیسات نقیب سازه مجری مجاز استخر سونا جکوزی در ایران و کشورهای همجوار میباشد

#استخر_سونا_جکوزی

گفت و گو با دکتر استخر

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

کالای های مشابه #استخر_سونا_جکوزی
×