menu

ثبت آگهی رایگان

کنترل-و-نگهداری-استخر-سونا-جکوزی-در-منطقه-یک-تهران

کنترل و نگهداری استخر سونا جکوزی در منطقه یک تهران

شهر : تهران

قیمت : 25,000,000 ريال

DR POOL GROUP

گروه دکتر استخر
مشاوره ، بازدید ، کارشناسی
بازسازی ، نوسازی ، زیباسازی
عیب یابی ، سرویس دوره ای
کنترل ، تعمیر و نگهداری پروژه های :
پارک آبی ، آبدرمانی ، استخر ، سونا ، جکوزی در ایران

شرایط نگه داری آب استخر
جهت کنترل کیفیت آب استخر و رعایت شرایط نگه داری آب استخر ، بخصوص استخرهای با جریان آب بازچرخشی، تصفیه آب دارای اهمیت است. این تصفیه عمدتاً شامل صاف نمودن(فیلتراسیون) همراه با و بدون تصفیه شیمیائی است. هدف عمده از تصفیه آب استخر ، نگهداری آب در یک شرایط نگه داری آب استخر از جمله نگه داشتن آب، عاری از عوامل بیماریزا و مضر، عاری از رشدهای جلبکی ، اطمینان از عدم وجود مواد سمی و تحریک کننده برای شناگران در آب استخر، جلوگیری از تشکیل و ایجاد بو و طعم نامطلوب در آب، جلوگیری از خوردگی طراف استخر، اتصالات و تجهیزات، جلوگیری از ایجاد رسوب، جلوگیری از ایجاد کدورت و تیرگی و حفظ شفافیت آب استخر برای استفاده شناگران می باشد.

در استخر با سیستم بازچرخش آب میزان آب چرخشی باید بنحوی باشد که معمولا هر 6تا 8ساعت آب استخر تعویض گردد. برای استخرهای خصوصی که شناگران کمتری استفاده می نمایند 12ساعت ممکن است قابل قبول باشد. ورودی های آب بهتر است در چهار جانب استخر، حداقل 12اینچ ( 30سانتی متر)زیر سطح آب باشد. فاصله آنها 4تا 6متر و بیش از 15تا 20فوت(6-4.5متر) نباشد و یک ورودی به فاصله 5فوت(1.5متر) از هر گوشه استخر وجود داشته باشد.رودی هامجهزبهشیرهای دروازهاییاکنترلکنندههای مشابه باشند. زهکشهای استخر باید جهت تخلیه کامل استخر ترجیحاً در مدت 4ساعت یا کمتر در نظر گرفته شود. زهکش ها نباید مستقیماً به سیستم جمع آوری اتصال داده شود. تجهیزات جانبی سیستم باز چرخش آب شامل گرم کننده ه آب با کنترل حرارتی اتوماتیک برای استخرهای سربسته و بعضی استخرهای روباز می باشد.

محل گرم کننده آب در خروجی آب از فیلتر و ورود آن به استخرمی باشد.برای شستشوی فیلتر از آب سرد استفاده می گردد. نصب توری با سوراخ های کمتر از 3 میلی متر جهت گرفتن مو و آشغال ضروری می باشد. جهت حذف آلاینده ها، بخصوص آلاینده های معلق و کلوئیدی قبل از باز گردش آب، آب مورد نظر فیلتر می گردد. توانایی یک سیستم برای تمیز نگه داشتن یک استخر بستگی به اندازه فیلتر، اندازة ماسه یا به اندازه آبکشها، ابعاد لوله ها، تعدادکفگیر ها، تعداد ورودی ها، نسبت گردش و مشخصات پمپ دارد. این عوامل از استخری به استخر دیگر و بسته به شکل و نوع استخر متفاوت است همچنین تراکم، سرپوشیده یا روباز بودن استخر از جمله عوامل مهم می باشد. مدت گردش آب می تواند از 6تا 12ساعت باشد.وقتی سیستمی طراحی می شود ظرفیت آن باید با توجه به ظرفیت سایر اجزاء سیستم در نظر گرفته شود .همیشه یک پمپ متناسب با نیازهای یک فیلتر انتخاب می شود.

به طور کلی تصفیه کردن نمی تواند همه آلاینده های آب استخر را حذف نماید، از طرفی همواره بخشی از آب استخر به دلیل تبخیر و نیز خروج از طریق مجرای فاضلاب حاشیه استخر، از چرخه سیستم گردش آب خارج می شود. به همین دلیل الزامی است به ازاء هر شناگر حداقل 30لیتر آب تازه در روز به سیستم گردش آب استخر افزوده شود. مهم است بدانیم که تمام آب استخر تنها از طریق گردش در سیستم فیلتراسیون تصفیه نمی شود.
پالایش آب بواسطه رقیق سازی متوالی انجام می شود.
مثلا در استخری که حاوی مقدار معینی کدورت ورودی است، حدود 67درصد در گردش اول و 86درصد آن در گردش دوم جدا می شود.

گروه دکتر استخر زیر مجموعه و دپارتمان خدمات گروه ساختمان و تاسیسات نقیب سازه : مجری مجاز استخر سونا جکوزی در ایران و کشورهای همجوار میباشد

#سایر_موارد_مربوط_به_تجهیزات_آشپزخانه_حمام_استخر

گفت و گو با دکتر استخر

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×