menu

ثبت آگهی رایگان

تعمیرات-استخر-در-تهران

تعمیرات استخر در تهران

شهر : تهران

قیمت : 25,000,000 ريال

DR POOL GROUP

گروه دکتر استخر
مشاوره ، بازدید ، کارشناسی
بازسازی ، نوسازی ، زیباسازی
عیب یابی ، سرویس دوره ای
کنترل ، تعمیر و نگهداری پروژه های :
پارک آبی ، آبدرمانی ، استخر ، سونا ، جکوزی در ایران

آب بندی استخر
هنگامی که به تعمیر و نگهداری استخر شنا بپردازید تنها باید به بهترین وجه اعتماد کنید این به همین دلیل است
که شما باید گروه دکتر استخر را انتخاب کنید تا استخر شما بی نظیر باشد.

با گذشت زمان ، استخر شنا ممکن است شروع به نشان دادن نشانه های سایش کند و ممکن است نیاز به تعمیرات داشته باشد ترک خوردگی، لکه های توخالی و ورقه شدن رنگ های معمول هستند و نقاطی را در پلاستر استخر پوشش می دهند هنگامی که پلاستر استخر برداشته می شود زیر پلاستر نشان داده می شود تعمیرات استخر ممکن است با دشواری همراه باشد اما با ابزارهای مناسب، مواد مناسب و وقت کاری مناسب می توان تعمیرات را انجام داد استاد کار ساخت استخر دارای طیف گسترده ای از وسایل تعمیر استخر است که باعث می شود یک پروژه تعمیر استخر ساده انجام شود.
تجهیزات تعمیر استخر گروه دکتر استخر شامل محصولات برای تعمیر پلاستر استخر ، تعمیر کاشی توسط گروه دکتر استخر ، تعمیر استخر شنا ، تعمیر وینیل لاینر ، درزگیری مفاصل ، تعمیر پمپ و شیر ، لوله کشی و لوازم تعمیر نشتی استخر می باشد این که آیا شما در حال برنامه ریزی برای ترمیم ترک های جزئی هستید یا می خواهید استخر خود را برای ساخت کامل آماده کنید گروه دکتر استخر بر اساس نوع پروژه در خدمت شما میباشد
حتی بهترین استخرهای بتونی در زمین ، در نهایت می توانند شکاف ها ، نقاط توخالی در سطوح آن ها پیدا شود
اما با استفاده از ابزارها و مواد مناسب ، با این شش مرحله می توان تعمیر استخر را انجام داد

مرحله 1 - حذف لایه های آسیب دیده استخر
هر یک از مواد سوبسترا یا سطحی، از جمله پچ یا مواد خارجی را حذف کنید اگر ترک های موجود در بستر وجود داشته باشد از یک ماشین برش بتن برای برش دادن آن استفاده کنید و برش را حداقل 1 اینچ از هر دو انتهای طول اصلی ترک ایجاد کنید هنگام کار با یک ماشین برش اطمینان حاصل کنید که دستکش و عینک ایمنی را بپوشید.
سپس، با چکش، برخی از علامت های دندانه دار در سطح استخر ایجاد کنید این حفره ها باعث می شود که مواد به سطح استخر باند شوند.

مرحله 2 - پیدا کردن نقاط توخالی استخر
اگر چه شما می توانید ترک ها را در سطح استخر به آسانی مشخص کنید اما آسان نیست که بتوانید نقاطی را پیدا کنید که پلاستر بیرونی آن را از زیر جدا شده باشد اگر این نقاط وجود داشته باشند احتمالاً به طور کامل در طول زمان جدا خواهند شد بهتر است این نقاط تعمیر را تعمیر کنید.
شما می توانید این مکان ها را به آسانی شناسایی کنید و در مکان هایی که پلاستر جدا شده است صدای توخالی را می شنوید در محل صدا، پلاستر شل را از بین ببرید و آن را با مخلوطی که برای پر کردن ترک ها و سوراخ ها استفاده می کنید جایگزین کنید.

مرحله 3 - سطح زیر لایه استخر را تمیز کنید
تمام سطح گرد و غبار، ماسه و بتن را از سطح تعمیراتی خود پاک کنید سپس سطح را با اسید شستشو دهید.
هشدار: اگر اقدامات احتیاطی ایمن مورد استفاده قرار نگیرد، کار با اسید خطرناک است دستورالعمل های محصول را به طور کامل بخوانید و دستکش های لاستیکی، چکمه ها، عینک ایمنی ایمن و یک تنفس تایید شده برای گازهای اسیدی را بپوشید همچنین توجه داشته باشید که هرگز آب را به اسید اضافه نکنید همیشه اسید را به آب اضافه کنید اگر این روند را معکوس کنید می توانید پوست خود را از طریق یک واکنش انفجاری اسیب بزنید.

مرحله 4 - پر کردن ترک و فرورفتگی استخر
ترک ها با یک قلم پر کنید فاصله ای 1/4 اینچ بین شکاف و قسمت پر شده شکاف قرار دهید این به شما این امکان را می دهد که بعداً پلاستر را بدون ایجاد ناحیه های ناهموار بر روی سطح اعمال کنید پس از اتمام حفاری، آن را 24 ساعت خشک کنید.

مرحله 5 - از یک مخلوط پر کننده استفاده کنید
مخلوطی از بتن سفید، شن و ماسه سفید، عامل اتصال سیمان اکریلیک و آب را به اندازه کافی برای ایجاد یک ضخامت همانند یک بتونه نازک استفاده کنید با استفاده از ماله خود، مخلوط را به تمام زاویه ها، سوراخ ها و گوشه ها متصل کنید مراقب باشید که هر حباب هوا را خاموش کنید از ماله خود برای صاف کردن مخلوط در سطح تا زمانی که سطح صاف شود استفاده کنید صبر کنید تا مخلوط شروع به تنظیم نماید حدود 15 دقیقه قبل از صاف کردن سطح با ماله منتظر بمانید.

مرحله 6 - بافتن سطح
اگر سطح قدیم دارای یک بافتی است که ناهموارتر از بافت جدید است و می خواهید بافت ها را مطابقت دهید در حالی که نقطه تازه شما هنوز مرطوب است شما می توانید این کار را با بافتن منطقه با یک اسفنج مرطوب انجام دهید.


گروه دکتر استخر تحت نظارت و زیر مجموعه گروه ساختمان و تاسیسات نقیب سازه مجری مجاز استخر سونا جکوزی در ایران و کشورهای همجوار میباشد

#سایر_موارد_مربوط_به_تجهیزات_آشپزخانه_حمام_استخر

گفت و گو با دکتر استخر

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×