menu

ثبت آگهی رایگان

طراحی و ساخت حمام سنتی تخصص ماست

شهر : تهران

قیمت : 25,000,000 ريال

گروه ساختمان و تاسیسات نقیب سازه



مشاوره ، محاسبه ، طراحی ، نظارت ، تجهیز و اجرای کامل پروژه های :

پارک آبی ، مجتمع آبدرمانی ، آبنما ، حمام سنتی ، مرکز ماساژ ، استخر ، سونا ، جکوزی

در ایران و کشورهای همجوار





گروه بازرگانی نقیب سازه



مشاوره ، محاسبه ، فروش و خدمات پس از فروش تجهیزات کامل پروژه های :

پارک آبی ، آبدرمانی ، استخر ، سونا ، جکوزی در ایران



حمام سنتی


در حمام سنتی از فوائد این سنت قدیمی که ریشه در فرهنگ کهن مردم ایران دارد بهره مند شوید. نظافت پوست بدن، متعادل شدن مزاج و رسیدن به آرامش از مزایا و خصوصیات استفاده از حمام سنتی هستند. تمام اینها در فضایی بسیار زیبا که در ساخت آن از عناصر طبیعی و یا دست ساز بهره گرفته شده است در اختیار شما قرار می گیرد.

دراز کشیدن بر روی سنگی یکپارچه که تا دمای مطبوعی گرم شده است، لایه برداری از پوست با کیسه و سفیداب، گرفتن ماساژ بر روی کل بدن به کمک کف صابون و نهایتاً آبکشی سر و بدن که همگی توسط فردی حرفه ای انجام می شود، تجربه ای است که دوباره دوست دارید آن را امتحان کنید پس همین حالا برای مشاوره و برآورد هزینه طراحی و ساخت حمام سنتی با شماره های ذیل تماس بگیرید

برخی معتقدند ایرانیان اولین قوم جهان هستند که برای شستشو و تمیز کردن خود مکانی مشخص ساخته اند و در واقع حمام یا گرمابه جزو دستاوردهای ایرانی‎هاست؛ حتی اگر ایرانی‎ها اولین ملت حمام روی دنیا هم نباشند، نمی شود منکر این شد که از هزاران هزار سال پیش ایرانی‎ها رسم حمام رفتن داشته اند و حتی ‎گرمابه رفتن جزوی از فرهنگ ایرانی بوده و شستشوی بدن برای ایرانی‎های قدیم همراه با آداب و تشریفات خاصی بوده و حمام های عمومی تنها محلی برای شستشو نبوده، بلکه محلی برای گذران اوقات فراغت، برقراری روابط اجتماعی و باخبر شدن از احوال روزگار هم بوده است. در گذشته رفتن به حمام خصوصی در اختیار همگان نبوده و در واقع حمام جزوی از معماری همه خانه نبوده و تنها اشراف، اعیان و رجال امکان حمام کردن در خانه را داشتند که اغلب در این خانه‎های اشرافی هم حمام جدا از خانه و کمی و دورتر از فضای اصلی خانه ساخته می‎شد. اما عموم مردم برای استحمام، اسباب حمام جمع می‎کردند و از گرمابه های عمومی بهره می‎بردند. گرمابه هایی که در محلات مختلف ساخته می‎شد و از صبح خیلی زود تا عصر در انتظار آدم هایی بودند که می‎خواستند گرد روزگار را از سر و تن خود بپوشند.



با ما تماس بگیرید



تلفکس : 02124521639 02143850311 02195118234

همراه : 09121978874 09130137157 09163661255

ایمیل NAQIBSAZEH@GMAIL.COM

کانال تلگرام NAQIBPOOLGROUP

اینستاگرام NAQIBPOOL NAQIBSAZEH



مدیر گروه : مهندس سید محسن نقیبیان

آدرس دفتر مرکزی : تهران ، میدان جمهوری ، برج اداری سهیل ، طبقه چهارم ، واحد 410

#سایر_موارد_مربوط_به_تجهیزات_آشپزخانه_حمام_استخر

گفت و گو با نقیب سازه

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×