menu

ثبت آگهی رایگان

طراحی و اجرای سونای نمک تخصص ماست

شهر : تهران

قیمت : 25,000,000 ريال

تخفیف : 5 % (درصد)

طراحی و اجرای سونای نمک تخصص ماست

سونا نمک یا غار نمک

گروه ساختمان و تاسیسات نقیب سازه

مشاوره ، محاسبه ، طراحی و اجرای کامل
پروژه های سونای نمک و غار نمکی
در ایران و کشورهای همجوار


درمان با سونای نمکی

یکی از درمان های جدید که اخیرا برای بعضی بیماری های تنفسی و پوستی رایج شده، نمک درمانی در غارهای نمکی است. نمک خالص پزشکی به طور معمول کشنده ی باکتری ها و میکروب هاست.
اتاق یا غار نمکی در حقیقت یک فضای ایجاد شده به صورت مصنوعی است که کلیه شرایط خاص غارهای طبیعی نمک را دارا می باشد. هوای موجود در این فضا توسط تجهیزات خاص و به ویژه ژنراتورهای مخصوص، کاملاً مشابه غارهای طبیعی نمک است. ذرات نمک ایجاد شده در هوا توسط این ژنراتورها به راحتی و به وسیله تنفس وارد سیستم تنفسی و ریه-ها می شود، در نتیجه تمامی باکتری ها و میکروب-هایی که در مسیر این ذرات قرار دارند از بین می-روند و این امر به بهبود بیماری های تنفسی منجر می گردد.
این غارهای نمکی معمولاً برای درمان بیماری هایی نظیر آسم، برونشیت، سرماخوردگی، آنفلوآنزا و... و همچنین بیماری های پوستی مفید می باشد.
یونانیان باستان نیز به تأثیر مثبت و شگرف معادن نمک و غارهای نمکی بر روی بیماری های تنفسی و نیز بهبود بیماری های روانی پی برده بودند.
در بحبوحه جنگ های جهانی نیز آلمانی ها برای بهبود تنفس سربازان خود قبل از اعزام به جبهه های جنگ، مدتی آن ها را به غارها و معادن نمک می فرستادند.
بنابر نظر اکثر استفاده کنندگان از این غارها، این مکان ها محلی آرامش بخش و دلنشین است. نکته مهمی هم که در طی جلسه باید در نظر داشت، تنفس صحیح است.


با ما تماس بگیرید

#سایر_موارد_مربوط_به_تجهیزات_آشپزخانه_حمام_استخر

گفت و گو با نقیب سازه

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×