menu

ثبت آگهی رایگان

ساخت استخر در باغ | ساخت استخر ارزان و لاکچری در باغ و باغ ویلا

شهر : ساری

شرکت آبی سازه با بیش از 40 سال تجربه در طراحی، ساخت و نصب استخرهای شنا و جکوزی در منازل و باغ ها، آمادگی خود را برای ساخت یک استخر زیبا و کاربردی در باغ شما اعلام می کند. تیم مجرب مهندسین شرکت آبی سازه، با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا، طراحی و ساخت استخرهایی را با کیفیت و اصالت بالا ارائه می دهد.

مزایای همکاری با شرکت آبی سازه:
- طراحی استخر با توجه به نیازها و سلیقه شما
- استفاده از بهترین مواد و تجهیزات موجود در بازار
- نصب و راه اندازی سریع و با کیفیت
- ضمانت کیفیت و خدمات پس از فروش

شرکت آبی سازه، با تکیه بر تجربه و دانش فنی کارشناسان خود، خدماتی شامل طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی استخرهای شنا و جکوزی در منازل، ساختمان های تجاری و دولتی، هتل ها و رستوران ها ارائه می دهد. آبی سازه با بهره گیری از مواد با کیفیت، استخرهایی را تولید می کند که باعث شده بازخورد مثبت بسیاری از مشتریان دریافت کند. همچنین شرکت آبی سازه، خدمات پس از فروش هم ارائه می دهد. آبی سازه به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی و ساخت استخر در ایران به شمار می آورد.

در صورتی که به دنبال طراحی و ساخت استخری باکیفیت و بادوام هستید، شرکت آبی سازه می تواند یکی از گزینه های مناسب برای شما باشد.

جهت دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر، با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید:
همراه: 09113586753

آدرس سایت: www.abisazeh.ir
اطلاعات بیشتر در مورد ساخت استخر در باغ: https://www.abisazeh.ir/portfolio/%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%BA/

#استخر_سونا_جکوزی

گفت و گو با آبی سازه

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

کالای های مشابه #استخر_سونا_جکوزی
×