menu

ثبت آگهی رایگان

کف پوش لمینت

کف-پوش-لمینت

کف پوش لمینت

نام لمینت و پارکت را بسیار شنیده اید. آیا تابه حال به این فکر کرده اید که چه تفاوتی میان پارکت ها و کف پوش های لمینت هست؟ آیا هنگام خرید دقیقاً می دانید کدام یک برای شما مناسب هستند ؟ کف پوش هایی که بانام پارکت لمینت فروخته می شوند، دقیقاً چه هستند؟کدام شرکت ها می توانند بهترین گزینه برای انتخاب لمینت باشند؟ در ادامه سلسله مطالب "کالای برتر" در این شماره از نشریه به بررسی بازار لمینت می پردازیم با این توضیح که مطالب ارائه شده نظرات تولیدکنندگان و فروشندگان بوده و پیام ساختمان از طرح نظرات منتقدان و کارشناسان استقبال می کند.

پارکت ها

احمدرضا عابدی کارشناس فروش لمینت در مورد تفاوت پارکت ولمینت و ویژگی های مثبت لمینت به پیام ساختمان گفت: پارکت ها کف پوش هایی هستند که جنس آنها از چوب طبیعی درختان است. پارکت را به کف اتاق می چسبانند . پس از خشک شدن چسب، سطح روی آن را ساب و سپس لاک می زنند تا صاف و صیقلی شود . پارکت نسبت به آب فوق العاده حساس بوده و در صورت تماس با آب، سریعاً دچار تورم می شود یا به اصطلاح باد می کند. پارکت در اثر برخورد اشیاء نوک تیز با آن آسیب دیده و خش می افتد و پس از گذشت چند سال، لازم است تا سطح آن مجدداً ساب خورده و لاک زده شود .

پارکت لمینت

لمینیت (laminate) که اصطلاحاً به آن لمینت و یا پارکت لمینیت نیز می گویند، از جنس HDF ، الیاف چوب فشرده (Hard Density Fiberboard) است و مانند پارکت مستقیماً از چوب درختان ساخته نمی شود؛ پارکت لمینت ها تفاوت های بسیار زیادی با پارکت های چوبی دارند،که ازجمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد :
- پارکت لمینت ها به کف اتاق چسبانده نمی شوند ، بلکه توسط شیارهایی که به آنها کلیک گفته می شود و دورتادور لمینت ها وجود دارد ، به صورت نر و ماده در یکدیگر قفل می شوند. افزایش سطح کار، باعث بیشتر شدن وزن لمینت های در هم قفل شده می شود و همین وزن ، یکی از عوامل نگه دارنده لمینت ها بر روی کف بدون استفاده از چسب است.
- به علت عدم استفاده از چسب در نصب پارکت لمینت ها ، کف اتاق صدمه نمی بیند. به عنوان مثال هرگاه کف اتاقی سنگ فرش باشد و روی آن لمینت اجرا شود، اگر بنا به دلایلی بخواهیم پس از مدتی لمینت ها را جمع کنیم، بدون اینکه کوچک ترین آسیبی به سطح سنگ زیرین وارد شود، می توانیم این کار را انجام دهیم. بدین ترتیب پارکت لمینت ها را می توان تا چندین بار پس از نصب جمع آوری و مجدداً در محلی دیگر نصب کرد.
- پارکت لمینت ها به علت فومی که قبل از نصب در زیر آنها پهن می شود، پس از اجرای کامل، تا حد زیادی از انتقال صدا به طبقه زیرین جلوگیری می کنند.
- فوم زیر پارکت لمینت ها علاوه بر عایق صدا، عایق حرارت و برودت نیز می باشد.
- لمینیت ها نسبت به آب بسیار مقاوم تر از پارکت های چوبی قدیمی هستند.
- لمینیت ها نسبت به اجسام نوک تیز بسیار مقاوم تر از پارکت های قدیمی هستند
- سرعت نصب و اجرای پارکت لمینت بسیار بالاست،و به طور میانگین یک واحد با مساحت 100 مترمربع در یک روز الی یک روز و نیم اجرا می شود.
- پس از نصب، نیازی به ساب و لاک ندارد و همان لحظه که نصب به اتمام می رسد ، پس از نظافت ، می توان وسایل را روی آن چید
- بسیار مقرون به صرفه تر از دیگر مصالح ساختمانی مانند سنگ و سرامیک و ... است.

تنوع و کیفیت در محصولات

یکی از نمایندگان فروش شرکت "روستر" در مورد محصولات این شرکت گفت: از چند سال پیش شرکت روستر، درزمینه دکوراسیون داخلی اقدام به فعالیت نموده است، این شرکت تاکنون توانسته 60 رنگ لمینت، 45 رنگ کفپوش پی وی سی، چندین آلبوم کاغذدیواری، چمن مصنوعی و فوم سایلنت را به بازار عرضه و در معرض فروش گذارد؛ در ضمن، این شرکت، واردکننده لمینیت و کف پوش PVC تحت لیسانس Roster انگلستان است. از مشخصات این برند می توان به تنوع طرح و رنگ،کیفیت بالا، مقاوم در برابر سایش،رطوبت، و مقاومت در برابر صد اشاره کرد.

سرعت نصب، بزرگ ترین حسن لمینت

یکی از عاملین فروش پارکت لمینت "تیرداد" در مورد این محصولات گفت: پارکت ها بعد از نصب قابلیت جابه جایی بدون خرابی را داشته و در مقایسه با سنگ و سرامیک، قیمت بسیار مناسبی دارند؛ همچنین برای سبک سازی ساختمان، پارکت لمینت، به عنوان بهترین گزینه برای جایگزینی در نظر گرفته می شود. در ضمن بزرگ ترین حسن لمینت، سرعت نصب آن است. به طوری که در یک روز، کف یک واحد ساختمانی نصب می شود، بنابراین در سرعت اتمام پروژه های ساختمانی، بسیار مؤثر است که تمامی موارد یادشده ، موجب گردیده، امروز لمینت100 درصد موردتوجه انبوه سازان و سازندگان مسکن و مصرف کنندگان خانگی قرار بگیرد؛ این شرکت فروش و عرضه مستقیم انواع پارکت لمینت شامل پارکت لمینت کرنوتکس،پارکت لمینت، رنو سوئیس،پارکت لمینت بوندمایر،پارکت لمینت آریزونا، پارکت لمینت باراباس، پارکت لمینت فلورپن، پارکت لمینت آرتا می باشد.

نرم بودن و چاپ طرح مناسب لمینت

برازنده، کارشناس فروش شرکت "باروک آژند" در مورد این سؤال که یک لمینت خوب از چه قسمت هایی تشکیل شده است، گفت: لمینت از چهار لایه اصلی تشکیل شده که سطحی مقاوم در برابر ضربه و خش را ایجادمی نمایند و شامل لایه لمینت رویه،لایه طرح دار،لایه هسته و لایه تحتانی است. وی در مورد شرکت باروک آژند به خبرنگار ما گفت: مهم ترین شاخص کیفیت یک لمینت، نرم بودن و چاپ طرح مناسب بر روی آن است و برند" فیت فلور" این دو شاخص را افزون بر مشخصه های دیگر داراست.

کف پوشی چشم نواز و جایگزین مناسب چوب

داوود زاده، مدیر فروش "کیان چوب" در مورد این شرکت و محصولاتش به خبرنگار ما گفت: با توجه به پیشرفت روزافزون صنعت ساختمان و نقش دکوراسیون داخلی در زندگی امروز، "کیان چوب گلستان" با ارائه محصولات نوین، جایگزینی مطمئن برای انواع چوب، به کلیه طراحان و علاقه مندان در صنعت دکوراسیون داخلی ارائه می شود. کف پوش این شرکت، دارای مشخصاتی مانند مقاومت در برابر تغییرات دما (انبساط خطی)، غیرقابل اشتعال، عایق صوتی و حرارتی، قابلیت شستشو، صد درصد ضد آب و دارای بوی طبیعی چوب است.

تنها واردکننده کف پوش های PVC

یکی از مسئولین شرکت بازرگانی" آریسا دکور" در مورد فعالیت های این شرکت گفت: شرکت ما تنها واردکننده کف پوش های PVC در ابعاد 15×90 با برندهای فلورانس و فونیکس و لمینت 8 mm فونیکس در ایران، دارای یک دهه سابقه درخشان در امر توزیع کف پوش به صورت نمایندگی و مویرگی است و شما می توانید با مقایسه این برندها، با برندهای دیگر تفاوت یک کالای خوب رابینید .

استفاده ازکفپوش برای حفظ جنگل

کمال غفاری، فروشنده ، بابیان این مطلب که استفاده از کف پوش لمینت باعث حفظ جنگل می شود، افزود : با استفاده از یک برند مناسب می توان از محصولی که از چوب تهیه شده و محافظ درختان هم هست، در هر مکانی لذت برد. بنده نمایندگی فروش محصولات coaltex را دارم و تمام مشتریان من از کیفیت و قیمت مناسب آن راضی هستند.



انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×