menu

ثبت آگهی رایگان

کاغذدیواری

کاغذدیواری

کاغذدیواری، نوعی ماده اولیه جهت پوشاندن و تزئین دیوار های داخلی ساختمان های مسکونی ، تجاری و سایر ساختمان هاست و یکی از وجوه مهم دکوراسیون داخلی محسوب می شود . کاغذدیواری های موجود معمولاً الیاف وینیل دار ، قابل شستشو ، ضد خش و ضد ضربه ،آکوستیک ، قابل رنگ کاری تا 8 مرحله با طول عمر بالا و مرغوب هستند و می توانند جایگزین خوبی برای دیگر پوشش های دیواری باشند .در ادامه مطالب کالای برتر پیام ساختمان، در این شماره آنچه را که باید در مورد کاغذدیواری بدانیم ، برای اطلاع مخاطبان گرامی آورده ایم،البته لازم به توضیح است که مطالب عنوان شده دیدگاه مصاحبه شوندگان بوده و پیام ساختمان از چاپ نظرات موافق و مخالف استقبال می کند.
بورس خرید و فروش کاغذدیواری، بالاتر از میدان پالیزی و پل سیدخندان قرار دارد . در طول روز ، اکثر فروشندگان سر شان خلوت است و راحت تر می توانید محصول مناسب خود را پیدا کنید .

جایگزین مناسب برای رنگ های معمولی

احمدی، کارشناس فروش در مورد این سوال که مزایای استفاده از کاغذدیواری چیست ،به پیام ساختمان گفت:کاغذدیواری به دلیل نداشتن بوی رنگ و نصب سریع و آسان و درعین حال زیبا می تواند جایگزین خوبی برای رنگ های معمولی باشند. وی افزود: بسیاری از افراد به دلیل داشتن آلرژی به بوی رنگ ، کاغذدیواری را به دیگر پوشش ها ترجیح می دهند .
احمدی در مورد هزینه های کاغذدیواری نیز گفت:کاغذدیواری معمولاً به صورت رول فروخته می شود و جهت چسباندن آن به دیوار از چسب مخصوص استفاده می شود . هر رول حدود 5 مترمربع است اما موردی که روی قیمت کاغذدیواری تأثیر می گذارد؛ طرحی است که انتخاب می کنید . وی ادامه داد: به طور کلی دو نوع طرح برای کاغذدیواری وجود دارد؛ طرح های مستقیم و صاف و طرح های منحنی شکل . زمانی که متراژ لازم را برای کاغذدیواری محاسبه کردید ، توصیه می کنیم یک یا دو رول کاغذدیواری بیش از حد نیاز خریداری کنید تا در صورت اشتباه در اندازه گیری یا خراب شدن قسمتی از کاغذدیواری ، بتوانید از آن مقدار اضافی استفاده کنید .

تنوع در طرح و متناسب با فرهنگ ایرانی

نورانی، مسئول روابط عمومی تیراژه هارمونی در مورد تولیدات این شرکت گفت: شرکت تیراژه هارمونی واردکننده انحصاری کاغذدیواری و پارکت- لمینت باراباس در ایران است . وی افزود:کاغذدیواری ها در مدل طرح های مختلفی چون دوختی ، نگین دار ، مخملی ، کریستالی ، پی وی سی و همچنین پارکت ها با 80 رنگ و طرح جلوه نمایی می کنند. نورانی در مورد خصوصیات کاغذدیواری های شرکت متبوعش گفت: محصولات 100درصد قابل شستشو، مقاوم در برابر آفتاب،مقاوم در برابر رطوبت،ساخته شده از مواد سازگار با محیط زیست،متنوع در طرح و رنگ آمیزی و ضد حریق و متناسب با فرهنگ ایرانی هستند. وی رنج قیمت محصولات این شرکت را از رولی 40 هزار تومان تا 450 هزار تومان عنوان نمود و افزود: این تفاوت قیمت ها نشان از بی کیفیتی محصولات ندارد بلکه برخی از برندها و طرح ها پرفروش تر است .

واردکننده بهترین کاغذدیواری های جهان

یگانه، یکی از مسئولین شرکت روستر به پیام ساختمان گفت: این شرکت در زمینه دکوراسیون داخلی فعالیت دارد و با ارائه 60 رنگ لمینت، 45 رنگ کفپوش پی وی سی و چندین آلبوم کاغذدیواری توانسته مشتریان ثابت و خوبی داشته باشد. وی افزود : کاغذدیواری های این شرکت مطابق با سلیقه ایرانی و کیفیت بالا و با ارزان ترین قیمت هاست ،ضمن اینکه این شرکت واردکننده بهترین کاغذدیواری های جهان می باشد .

محصول100 درصد داخلی

پاک سرشت، از شرکت پلاستر در مورد محصولات این شرکت گفت: بزرگ ترین مزیت کالاهای ما تغییر مداوم آن یا ابداع دائمی طرح های جدید می باشد،به این صورت که مجموعه های جدید کاملاً ویژه را وارد بازار می کنیم که از یک سو به سبب کیفیت بالا در مواد خام و از سویی دیگر به سبب تکنولوژی جدید در تولید مورد توجه متقاضیان قرار می گیرد. وی با بیان اینکه؛بزرگ ترین مزیت محصولات ما مطابقت طرح ها با سلیقه ایرانی است ، رنج قیمت کالاهای خود را رولی از 12 تا 30هزار تومان عنوان کرد و گفت: این محصولات 100 درصد تولید خود شرکت است .
سالاری ، که در میدان پالیزی مغازه دارد ، درباره قیمت های کاغذدیواری به خبرنگار پیام ساختمان گفت : در حال حاضر مردم اکثراً کاغذدیواری قابل شستشو خریداری می کنند که قیمت آن از متری 12 هزار تومان به بالا - بسته به طرح آن - تغییر می کند .
افراسیابی، یکی دیگر از تولیدکنندگان کاغذدیواری است که بهترین تولید کننده در این زمینه را ایتالیا می داند . وی به پیام ساختمان گفت : تولیدات آلمانی هم در بازار داریم اما حرف چندانی برای گفتن ندارد .
وظیفه ، از شرکت" دکو رنگ" نیز به خبرنگار ما گفت : در حال حاضر کاغذدیواری های ترکیه و چین بازار را پر کرده اند و قیمت هر رول آن از 50 تا 180 هزار تومان است . وی در باره قیمت کاغذدیواری ایرانی گفت : کاغذدیواری های تولید ایران نیز از هر رول 12 تا 50 هزار تومان قیمت دارند .وی افزود: برند مورد استقبال بنده برند آرت وال است که در منزل خودم هم چند سالی است استفاده می کنم و راضی هستم .
خاکساری، کارشناس فروش کاغذدیواری می گوید : من کاغذ فرانسوی را به خاطر جنس نسبتاً خوب و طرح های مدرن تر و شاد ترجیح می دهم و قیمت آن از 50 تا 200 هزار تومان است .

نظر خریداران

علی آرامش که برای خرید کاغذدیواری به میدان پالیزی آمده بود ، درباره معیارش برای خرید کاغذدیواری گفت : نوع طراحی و قیمت آن برای من بسیار مهم است . وی کیفیت آن را نیز مهم دانسته و افزود: برای من مهم است که رنگ آن با مبلمان خانه یکسان و جنس خوبی داشته باشد .
محمد پورمحمدی که برای خرید آمده بود ، می گوید : اکثر کاغذدیواری ها تولید ترکیه، چین، آلمان، فرانسه و ایتالیاست که در حال حاضر بیشتر نوع ترکیه ای و چینی آن موجود است . خود من محصولات "آیدی" را ترجیح می دهم که کار کشور ایتالیاست .
خانم ابراهیمی در مورد بهترین نوع کاغذدیواری می گوید : اکثر دوستان و آشنایان ما از کاغذدیواری های تولید فرانسه راضی بودند ، البته می گفتند قیمت آن گران تر است .
برای اینکه در انتخاب کاغذدیواری موفق عمل کنیم، از مریم ماجدی، کارشناس ارشد معماری داخلی در مورد نوع کاغذدیواری و تأثیر آن بر فضای داخلی سؤال کردیم که جدول زیر را ارائه داد:



انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×