menu

ثبت آگهی رایگان

پنجره آلومینیومی

پنجره-آلومینیومی

در تمام دنیا استفاده از آلومینیوم در صنعت در و پنجره سازی رو به افزایش است و استقبال از پی وی سی روزبه روز کمتر می شود اما درکشور ما به دلیل کم کاری و رخوت دست اندرکاران این بخش جریان کاملاً برعکس است. البته حمایت های دولتی و سازمان یافته از صنایع پی وی سی در این امر بی تأثیر نبوده است . پنجره های آلومینیومی مزیت های بسیار زیادی دارند در ادامه سلسله مقالات پیام ساختمان در خصوص معرفی کالاهای برتر صنعت ساختمان در این شماره، بازار پنجره های آلومینیومی را با کارشناسان و فروشندگان این محصول بررسی کردیم. با ذکر این نکته که مطالب عنوان شده اظهارنظر مخاطبان بوده و نظر نشریه نمی باشد:

آلومینیومی با خاصیت عایق بودن

محسن برادران – کارشناس صنایع در مورد این سؤال که در و پنجره های آلومینیومی نسبت به در و پنجره های UPVC چه مزایایی دارند به پیام ساختمان گفت: در چندین سال گذشته واردات و تولید پروفیل در و پنجره های PVC در کشور آغازشده و با توجه به تبلیغات وسیع و گسترده حجم بالایی از بازار ساخت وساز صنعت ساختمان و تأمین در و پنجره و نمای شیشه ای را به خود اختصاص داده است. وی افزود: باگذشت زمان بازار مصرف PVC دچار سیر نزولی گردید و با وجود مشکلات شناخته شده و تبعاتی که استفاده ازPVC در ساخت در و پنجره و کاربرد آن در نمای ساختمان ایجاد می نمود، بحث دیگری به جای PVC باز شد و آن جایگزینی در و پنجره با متریال و مواد UPVC به جای PVC بود درحالی که باید دقت کرد آنچه در بازار وجود دارد PVC است یا UPVC زیرا قیمت UPVC حداقل دو برابر قیمت PVC است.
این کارشناس ادامه داد:یکی از مواردی که در تبلیغات در و پنجره های PVC و مزایای آن نسبت به آلومینیوم، مطرح می شود؛ عایق بودن PVC و UPVC با توجه به مواد مصرفی در آن در مقایسه با آلومینیوم است که در این زمینه کارشناسان، متخصصین و مهندسین صنعت آلومینیوم برای رفع این نقیصه مبادرت به طراحی و تولید نوع جدیدی از پروفیل آلومینیومی به نام «ترمال بریک» نموده اند.
برادران در پایان مزایای در و پنجره دو جداره آلومینیومی را ظریف، زیبا و مستحکم،نصب سریع و آسان به طریقه پیچ و فوم پلاست،ضریب ایمنی بالا در برابر سرقت، دارای لاستیک های مخصوص هوابند از نوع SILICON – EPDM – PVC بین لنگه و چهارچوب جهت جلوگیری از نفوذ گرما، سرما، آلودگی صوتی و لرزش،سبک و درعین حال مقاوم در برابر عوامل جوی، امکان زاویه بندی چارچوب فریم و لنگه به صورت پانچ هیدرولیک و بست های مخصوص،غیرقابل اشتعال و بدون تغییر شکل و رنگ پریدگی در محدوده دمایی 45 تا 85 درجه، عدم محدودیت در طرح، رنگ و ابعاد، تولید اشکال منتظم و غیر منتظم و منحنی،قابلیت نصب شیشه 4 تا 28 میلی متر تک، دو یا سه جداره بدون محدودیت سایز،عایق در برابر نفوذ باران، باد، گردوغبار، آلودگی صوتی و لرزش،مکان درجه بندی پنجره ها و ایجاد خم توسط پنجره های مسطح به صورت N ضلعی با لولۀ آداپتوری در زوایای مختلف،قابلیت آبکاری آنودایزینگ رنگی (آنادایز) و سفید خود رنگ و ... عنوان کرد.

تنوع رنگ ،کیفیت بالا ،عایق حرارت

امینی- از مسئولین شرکت پالومینو در مورد محصولات شرکت گفت: شرکت ما یکی از واردکنندگان در و پنجره های مدرن آلومینیوم ترمال بریک و اختصاصی ، آلوپ وین و upvc با برندهای لورنزو و آکپای ترک محسوب می شود و تمام مزایای خوب یک محصول آلومینیومی مانند تنوع رنگ ،کیفیت بالا ،عایق حرارت و عدم دفرمگی و کاملاً سازگار با طبیعت را دارد .وی رنج قیمت این پنجره ها را متفاوت دانست و در این مورد گفت: متوسط قیمت پنجره ها از 300 تا 450 هزار تومان متفاوت است .

محصولی باویژگی های منحصر به فرد

مسئول فروش شرکت پرتو نما نیز به پیام ساختمان گفت: شرکت ما تولیدکننده در و پنجره های آلومینیومی است. وی مشخصات فنی محصولات تولیدی شرکت متبوعش را استفاده از نوارهای درزبندی و نوار شیشه EPDM ایتالیایی در دو طرف پنجره.، استفاده از یراق آلات مدرن و متنوع ایتالیایی، استفاده از 15 میکرون Wash Primer در زیر لایه رنگ جهت چسبندگی و دوام رنگ، اتصال منحصربه فرد در گوشه ها که مانع هر نوع تغییر شکلی در درازمدت می گردد، انجام کلیه عملیات برش ، فرزکاری ، پانچ و مونتاژ توسط ماشین آلات مدرن ایتالیایی که موجب ارتقای کیفیت و دقت در مونتاژ می گردد،نصب آبچکان جهت هدایت آب باران به خارج.،قابلیت نصب شیشه یک جداره و دو جداره بر روی کلیه محصولات، تنوع حالات باز و بسته شدن ،امکان ساخت پنجره های قوس دار و محدب عنوان کرد .
احمدی در مورد قیمت محصولاتشان گفت: رنج قیمت محصولات ما به علت تنوع اندازه ها و طرح ها متفاوت است اما رنج قیمت پنجره های ما از 380 هزار تومان به بالا است .

محصولات با کیفیت و مطابق با سلیقه ایرانی

محسن قاسمی- مدیرعامل شرکت صنایع آلومینیوم محسن با بیان اینکه ما سازنده انواع در و پنجره های دوجداره اختصاصی و کلیه سازه های آلومینیومی هستیم، گفت: تمام محصولات ما کیفیت و تنوع طرح ها مطابق با سلیقه ایرانی را دارا می باشند . وی در مورد قیمت محصولات تولیدی شرکتشان نیز گفت:قیمت تولیدات ما نسبت به محصول مشابه خارجی کمتر است به گونه ای که قیمت محصولات ما از 150 هزار تومان به بالاست .

تنوع زیاد در طراحی سیستم های مختلف بازشو

زیدی- مدیرعامل شرکت آلویام نیز در مورد نوع محصولات و رنج قیمت آنها به پیام ساختمان گفت: سیستم پنجره های دو جداره آلومینیوم آلویام با برخورداری از تنوع زیاد در طراحی سیستم های مختلف بازشو، رنگ و گستردگی استفاده از یراق آلات Giesse ایتالیا و لاستیک EPDM شرکت BMP ایتالیامی باشد .همچنین در سیستم پنجره های دو جداره ترمال بریک آلویام (Thermal Break) ارتباط سطح بیرونی با سطح داخل پنجره توسط یک لایه پلی آمید به عنوان عایق حرارتی از یکدیگر جدا گردیده است، که از اتلاف انرژی مصرفی در ساختمان ها جلوگیری می کند. وی افزود: پنجره های دو جداره آلومینیومی آلویام دارای ضخامت و فریم های متنوعی می باشند که با توجه به نیروهای وارده از وزن شیشه به فریم و نیروهای وارده در اثر باز و بسته نمودن لنگه بازشو، از پروفیل های لورنزو همراه با بهترین یراق آلات اروپا که برخی از یراق آلات تا 80 کیلوگرم قابلیت تحمل وزن را دارند، استفاده می شود. زیدی رنج قیمت محصولاتشان را از 300 هزار تومان به بالا عنوان کرد.

رقیب محصولات خارجی

محسن صرامی – انبوه ساز با بیان این مطلب که تمام محصولات پنجره آلومینیومی تولید ایران کیفیت بسیار بالایی دارند، گفت: محصولات پرتو نما جزو کالاهایی است که توانایی رقابت با محصولات خارجی را دارد.



انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×