menu

ثبت آگهی رایگان

کاغذ دیواری

کاغذ-دیواری

گروه معماری و دکوراسیون : اگر دنبال کاغذدیواری های ارزان ،گران ،شیک و ساده با مارک های معتبر، با گارانتی یا مارک های تقلبی چینی بدون گارانتی یا حتی محصولات تولیدی کشور خودمان ایران هستید و اگر به زیبایی موقتی یا به زیبایی توأم با ماندگاری می اندیشید، باید سری به مغازه های اطراف میدان پالیزی و خیابان بنی هاشم ، حد فاصل میدان پالیزی تا سیدخندان بزنید و از محصولات متنوع این بازار دیدن کنید . حال انتخاب با شماست که کدام برند را با کدام ویژگی بپسندید. البته توصیه پیام ساختمان به شما این است که قبل از خرید کاغذدیواری مد نظرتان در مورد قیمت ها، هزینه نصب و تعهد شرکت برای قبل و بعد از نصب کاغذدیواری نیز اطلاعاتی جمع کنید تا در نهایت از انتخاب خود راضی باشید.متن زیر گزارش میدانی پیام ساختمان از شرکت های واردکننده و توزیع کننده کاغذدیواری است . با ذکر این نکته که مطالب عنوان شده صرفاً اظهارات مخاطبان بوده و الزاماً نظر نشریه نمی باشد :
آرمان ایزدی ، کارشناس فروش و نمایندگی برندهای مختلف ایرانی و خارجی کاغذدیواری در جواب این سؤال که چرا با وجود اینکه انتخاب و نصب کاغذدیواری سخت و پر دردسر است، باید از آن استفاده کرد، گفت: یکی از مهم ترین دلایل استفاده از کاغذدیواری این است که طرح ها و رنگ هایی که به وسیله کاغذدیواری می توان روی دیوار به وجود آورد، در حقیقت با نقاشی دیوارها غیرممکن است.رنگ آمیزی دیوارها کاری بسیار عالی و ایده آل است، اما به شرطی که تمایل به تک رنگ بودن دیوارها داشته باشید یا بخواهید از دو رنگ متفاوت با هم، اما ساده برای دیوار های مجاور استفاده کنید. اما اگر تمایل دارید طرح و نقشی خاص را با جلوه ای جذاب و متمایز بر دیوار داشته باشید یا منظره ای دیدنی را روی دیوار خانه خود ایجاد کنید، تنها راه، استفاده از کاغذدیواری است؛ زیرا درصورتی که شما در زمینه هنر طراحی و نقاشی توانایی خوبی نداشته باشید، ایجاد طرح و نقش زیبا روی دیوار، مطمئناً از توان شما خارج خواهد بود، بنابراین اینجاست که کاغذدیواری بهترین گزینه برای دکوراسیون است.
مجید کمال پور ، نصاب کاغذی دیواری در مورد نصب کاغذدیواری به خبرنگار پیام ساختمان گفت: اولین نکته ای که در تهیه و نصب کاغذدیواری لازم است مورد توجه قرار گیرد؛ تخمین تعداد رول های مورد نیاز جهت اجرای کاغذدیواری می باشد . در مواردی که دیوار با کاغذدیواری قدیمی پوشیده شده توصیه می شود قبل از اجرای کاغذدیواری جدید کاغذ قدیمی از روی دیوار کنده شود تا دیوار از پوشش ظاهری یکنواخت و صاف برخوردار شود . همچنین لازم است تمامی ترک ها، سوراخ ها و معایب دیوار را رفع نمایید . سپس سطوح را به طور کامل با لایه ای از چسب رقیق شده بپوشانید . چسب های بر پایه متیل سلولز سازگاری خوبی با سطوح سیمانی و گچی دارند لذا به راحتی بر روی سطوح قرارگرفته و مقاومت مناسبی در برابر نفوذ رطوبت از خود نشان می دهند .جهت اجرای کاغذدیواری بر روی سطوح گچی و جلوگیری از جذب سریع چسب توسط گچ از پرایمر استفاده نمایید تا از ایجاد طبله جلوگیری شود .سطح کاغذ را به صورت کامل و یکنواخت به چسب آغشته نمایید چرا که در صورت چسب نخوردن قسمتی از کاغذ احتمال ایجاد طبله در آن قسمت زیاد می شود.
عباس بانکی ، فروشنده در مورد هزینه و قیمت کاغذدیواری های موجود و نحوه محاسبه آن به خبرنگار ما گفت:قیمت کاغذدیواری ها مقداری گیج کننده است. قیمتی که در آلبوم ها برای هر نوع کاغذدیواری قیدشده ، برای یک رول از کاغذدیواری است. درحالی که رول های کاغذدیواری ها برای فروش دو برابر یا سه برابر یک رول تکی تولید می شوند. این کار سبب گمراهی افراد در محاسبه هزینه ها می شود؛ اما فروش کاغذدیواری ها در رول های دو برابر و سه برابر، می تواند متراژ بیشتری کاغذدیواری را نسبت به یک رول واحد در اختیار شما بگذارد. یک رول واحد تنها دارای 4 متر و 11.5 سانتی متر (13.5 فوت) کاغذدیواری است درحالی که رول های دو برابر دارای 8 متر و 23 سانتی متر ( 27 فوت) کاغذدیواری هستند. بنابراین اگر طول دیوار شما 2 متر و 75 سانتی متر (9فوت) است، شما تنها می توانید سه ردیف کاغذدیواری از یک رول واحد روی آن دیوار قرار دهید. رول های کاغذدیواری دارای عرض های مختلفی نیز هست. انواع اروپایی آنها دارای عرض 52 سانتی متر (20.5 اینچ) است درحالی که رول کاغذدیواری های آمریکایی عرض 68.5 سانتی متر (27 اینچ) دارد. یعنی مسلماً شما می توانید مقدار بیشتری از دیوار را با یک رول کاغذدیواری آمریکایی نسبت به یک رول کاغذدیواری اروپایی بپوشانید.
صادق پور، مسئول سایت شرکت بازرگانی نوژان در مورد محصولات خود و رنج قیمت آن به خبرنگار ما گفت: این شرکت نماینده انحصاری محصولات کومار و ای جی آلمان و کاغذدیواری رومنس است . این برندها دارای تنوع رنگ و طرح با کیفیت بالا ،قابل شستشو و رنج قیمت مناسب است. وی با بیان این مطلب که میانگین قیمت هر رول کاغذدیواری با عرض 50 بالاتر از 58 هزار تومان است، اضافه کرد به علت نوسانات بازار رنج قیمت دقیق داده نمی شود.
جهان گشت ، یکی از مسئولین شرکت دکو تاپ در مورد محصولاتشان به خبرنگار ما گفت: شرکت ما توزیع کننده محصولات ایرانی و خارجی است و سعی ما این است که محصولی با دوام و قابل شستشو به بهترین قیمت عرضه کنیم وی در مورد رنج قیمت شرکت گفت: رنج قیمت هر رول کاغذدیواری با عرض 50 سانتی متر چینی 40 هزار تومان و ایرانی که فقط 90 سانتی متر عرض دارد در بازار کنونی بالای 70هزار تومان است . ضمن اینکه محصولات ایرانی نسبت به کالاهای دیگر با کیفیت بسیار عالی و تنوع طرح و رنگ بومی و جذاب است و تمام مشتریان از برندهای ایرانی بی نهایت راضی هستند .
خامین، یکی از فعالین شرکت نگاه هوشمند مهبا با بیان این مطلب که ما واردکننده کاغذدیواری از ایتالیا و کره هستیم، گفت : بیشتر محصولات موجود در ایران وارداتی است و تقریباً تمامی محصولات از کیفیت مناسبی برخوردار هستند اما محصولات ایتالیا و کره با داشتن فاکتورهایی مانند کیفیت بالا،طرح های زیبا و قابلیت هماهنگی با دکوراسیون های ایرانی مقبولیت زیادی دارد. وی رنج محصولات شرکت را از 80 هزار تا 180 هزار تومان عنوان کرد.
نورانی ، روابط عمومی شرکت تیراژه هارمونی با بیان این مطلب که ما از 12 کشور محصول وارد می کنیم ، گفت: برندها و قیمت محصولات این شرکت مناسب تمام اقشار جامعه با هر توانایی مالی هستند. وی رنج قیمت را از هر رول 40هزار تا 600هزار تومان عنوان کرد و افزود: این تفاوت قیمت ها نشان از بی کیفیتی محصولات ندارد بلکه برخی از برندها و طرح ها پرفروش تر است .
جدول زیر توسط پیام ساختمان و در تماس با فروشندگان کاغذدیواری تهیه و تنظیم گردیده است . البته قیمت های زیر برای سفارش های بیش از 15 رول و بدون هزینه زیرسازی و نصب می باشد .


انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×