menu

ثبت آگهی رایگان

شومینه آتشگاه زیبا

شومینه-آتشگاه-زیبا

گروه معماری و دکوراسیون : شاید خیلی از شما یک دالان طویل و سیاه زشت که از پشت بام خانه هایتان وارد اتاق پذیرایتان می شود را بشناسید بله درست گفتید این شماره کدام کالا مناسب تر است معرفی برند های مختلف شومینه است. بسیاری از مردم شومینه را به خاطر زیبایی شعله های سوزانش بسیار دوست دارند اما این کالای تقریبا لوکس علاوه بر زیبایی نیازمند رعایت اصول و قوانینی است. در گذشته شومینه ها بیشتر از نوع چوبی بودند و نیازمند ابزار و قطعات آنچنانی برای راه اندازی نبودند اما اکنون که انواع هیزمی، گازی و برقی آن را در بازار داریم با توجه به نوع هر کدام، اجزای مختلفی دارند.
الله وردی شهبازی ( تولید کننده و وارد کننده شومینه با برند شومینه آذرهنر تبریز ) در جواب این سوال که آیا شومینه وسیله غیر استانداردی است ،گفت: کلمه شومینه توسط بعضی از سودجویان مبنی بر اینکه شومینه مولد گاز منواکسید کربن بوده و در صرفه جویی انرژی هیچ نقشی ندارد خدشه دار شده است که در این خصوص لازم به ذکر است چوب یا چدن هیچکدام به تنهایی از عوامل تولید گاز منواکسید کربن نمی باشند بلکه سیستم گرمایشی آن (مشعل) می تواند سبب تولید گاز منواکسید کربن شود که مجموعه ما به بکارگیری مشعلی با مرغوب ترین کیفیت این مشکل را حل نموده است. شومینه آذرهنر در راستای این مسائل توانسته است یک سیستم منحصر به فرد کاملاً استاندارد با راندمان مفید 85 درصد در تولید گرما ارائه دهد.وی در مورد رنج قیمت های شرکت آذر هنر تبریز به خبرنگارما گفت: هر شومینه ای نسبت به طرح و رنگ و سایز آن قیمت های متفاوتی دارد اما به طور متوسط قیمت انواع شومینه چدنی از 1400 هزار تا 3 میلیون و انواع LCD بدون کنترل از 1200 هزار تا 11 میلیون و انواع کنترل دار آن با برد بسیار بالا از 6 میلیون و 500 هزار تا 11 میلیون را دارا است شرکت آذر هنر افتخار دارد یادآوری کند کنترل از راه دور این محصولات هلندی می تواند از یک شهر به شهر دیگر تنظیم شود مثلا اگر در جاده هستید و یک ساعت دیگر میخواهید به خانه برسید می توانید با یک تماس و کنترل از راه دور شومینه را روشن کنید سلیمانی ( یکی از مسئولین شرکت شومینه هنر برادران ممی پور ) با ذکر این مطلب که این شرکت با سابقه بیش از 20 سال در زمینه انواع شومینه های کلاسیک ومدرن میباشد که در این زمینه ها به موفقیت های چشمگیری دست یافته است.
وی در ادامه افزود اگر کالای 100 درصد ایرانی و باکیفیت بالا می خواهید حتما سری به شرکت شومینه هنر بزنید. تمام کالاهای این شرکت دارای طرح و رنگ های متنوع است که ما با استفاده از طرحان ایرانی طرح های ایرانی و متناسب با فرهنگ ایرانی ارائه داده ایم .
محمد بهرامی ( فروشنده ) در مورد برند شومینه های فروشگاهش به خبرنگار ما گفت: برند کالاهای بنده بیشتر از شرکت رز شومینه است این شرکت تولید کننده و عرضه کننده مرغوبترین شومینه های چدنی طرح انگلیسی، شومینه های دیواری ( گازی و برقی )،است . محصولات این شرکت 5 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش دارد وی در مورد متوسط قیمت کالاهای خود گفت: شومینه چدنی این شرکت از 395 هزار تومان تا 1 میلیون و 895 هزار تومان است
وی در نهایت افزود: به نظر بنده بهترین شومینه شومینه ها از نوع چدنی است چون 85 درصد گرما بخش است و اتلاف انژی به خاطر فلزی بودنش بسیار کم است .
علیرضا پهلوانیان ( مدیر شرکت HBدر همدان ) در مورد محصولات شرکت HBبه خبرنگار ما گفت : شرکت ما هم به عنوان تولید کننده و هم به عنوان وارد کننده محصولات هلندی در بازار این صنعت است وی با بیان این مطلب که محصولات LCD هلندی با مصرف 220 وات نتوانست بازار مناسبی در ایران داشته باشد شرکت HB با انجام تحقیقات و با بهره گیری از دانش آموختگان برتر این صنعت توانست این وات را به 600 برساند در حالی که حتی کشور هلند نیز این فن آوری را ندارد توانست بازار خوبی بین رقبا داشته باشد مزیت بعدی کالاهای ما به روز رسانی سریع تکنولوژی آنها است. رنج قیمت های LED های این شرکت از 900 هزار تومان تا 2 میلیون و 500 هزار تومان و با گارانتی 36 ماه بدون قید و شرط می باشد و LCD های این شرکت با دارا بودن انواع فرم و طرح ها از منحنی گرفته تا هر فرم هندسی و غیر هندسی از 600 هزار تومان تا 1400 هزار تومان است البته قیمت به نسبت سایز فرق می کند در نهایت باید بگویم این شرکت موظف است اگر در طی 12 ماه در و دیوار توسط شومینه HBچرب و دودی شد هزینه نقاشی محوطه را رایگان بپردازد .
جعفری و همسرش ( خریدار ) در مورد برند مورد نظر خود به خبرنگار ما گفت: در خانه قبلی شومینه چدنی با برند آذر هنر داشتیم که بسیار از آن راضی بودیم و حالا به خاطر تغییر دکوراسیون نیازمند شومینه برقی هستیم و مطمئنن همان برند قبلی را تهیه خواهیم کرد.
محمد آقابزرگی ( خریدار ) در مورد برند منتخب خود به خبرنگار ما گفت: به نظر بنده برندهای هلندی کیفیت خوبی دارند اولا اتلاف انرژی کمتر ی دارند در ثانی طرح و رنگ های متنوع و باب هر سلیقه را دارند.
بهادر عباسی ( خریدار ) در مورد مزیت های شومینه به خبرنگار ما گفت: شومینه علاوه بر زیبایی احساس گرمایی و آرامش به خانه می دهد من از نشستن در مقابل شعله های شومینه همراه با نوشیدن چای ایرانی لذت می برم البته من موافق کالاهای ایرانی هستم و از نظر بنده بهترین کالای ایرانی هم شومینه هنر است که علاوه بر زیبایی ایمنی نیز دارد .

معایب را نادیده نگیریم

محمد حسینی ( کارشناس گاز ) در مورد معایب این کالا به خبرنگار ما گفت: یکی از مهم ترین معایب آن، مساله هدر دادن حرارت است وتجمع بیش از حد دود هم داخل شومینه شما باعث تولید گازهای خطرناک و مسمویت میشود، البته شرکت های تولیدی برای این معایب راهکار های خوبی مانند شیر BMو کاهش ولتاژ مصرفی اندیشیده اند برای جلوگیری از خطرات گازهای تولیدی هم بهتر است شومینه را در اتاقی نصب کنید که تهویه مناسبی دارد.به هر حال این آتشگاه زیبا طرفداران خودش را دارد و با وجود تمام این مسائل هنوز هم برخی که زیبایی شناسی برایشان اهمیت بیشتری دارد برای خرید آن اقدام میکنند.

نکاتی برای خرید این روزها

اطلسی برای شومینه چاپ کرده اند که انواع مدلهای مختلف شومینه های پیش ساخته در آن وجود دارد و شما میتوانید به راحتی با مراجعه به آن و انتخاب مدل مورد نظرتان به اولین فروشگاه فروش شومینه که رسیدید محصول را سفارش دهید. معمولا شومینه های امروزی پیش ساخته اند و کیفیت آنها تحت تاثیر همان سیمان نسوز و سنگها و فلزاتی است که در آن به کار برده میشود.

چطور فضای شومینه را با دکوراسیون هماهنگ کنیم؟

یک رنگ ساده، استفاده از آینه، استفاده از یک الوار به عنوان طاقچه، استفاده از صفحات فرفوژه در جلوی آتشدان، طرز چیدمان مبلها، استفاده از شمعدان، گلدان، تابلوی هنری و قاب عکس هماهنگ؛ همگی تاثیر زیادی در این مرکز توجه به جا خواهند گذاشت. استفاده از آینه در بالای شومینه و انعکاس نور حاصل از آن احساس تازگی و باز بودن فضا را میدهد. در مورد شومینه های ساده در جلوی آتشدان، از یک فرفوژه هماهنگ با میز عسلی استفاده کنید. میتوان از شومینه های چند وجهی به عنوان پارتیشن استفاده کرد و دو قسمت از خانه را با آن تفکیک کرد. قرار دادن میز ناهارخوری در کنار شومینه حتی اگر خاموش هم باشد، ساده ترین غذاها را لذیذتر میکند. برای تنوع، هرچند وقت یک بار شومینه های از جنس آجر را متنوع رنگ کنید.


انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×