menu

ثبت آگهی رایگان

آیفون های تصویری که در محل گارانتی می شوند

آیفون-های-تصویری-که-در-محل-گارانتی-می-شوند

سیماران از جمله برندهای معتبر و موفق ایرانی است که در40 سال گذشته طیف گسترده ای از محصولات الکترونیکی را به بازار داخلی و خارجی عرضه کرده است. در طول این سالها سیماران با رویکرد مشتری مداری و پژوهش محوری، همیشه محصولی را تولید و روانه بازار کرده است که از کمترین میزان خطا و نقص محصول روبرو بوده است.

یکی از این محصولات در بازکن های تصویری(آیفون تصویری) است که از زمانی که توسط این برند خوش نام تولید و عرضه شده، تبدیل به یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین محصولات سیماران شده است.

آیفون تصویری سیماران که توسط نمایندگی های فروش در سراسر کشور عرضه می شود، تنها کالایی از این برند است که گارانتی آن از زمانی که در محل نصب می شود، اعمال می گردد. از آنجایی که استفاده از دربازکن های تصویری در واحدهای تجاری و مسکونی فراگیر شده ، بنابراین در این شماره با یکی از عوامل نمایندگی فروش سیماران که بیش از 10 سال است، فروش محصولات سیماران را برعهده دارد، به گفتگو نشستیم.

محسن نیکوجو، یکی از عوامل فروش نمایندگی سیماران در فروشگاه آتی نور است.

وی با اشاره به اینکه فروشگاه آتی نور واقع در خیابان لاله زار به مدیریت علی قربانی اداره می شود، گفت: این فروشگاه در سال 1395 و در نخستین روزهای تاسیس پاساژ بوشهری شروع به فعالیت کرده است.

بیشترین تنوع مدل ها

این فعال بازرگانی که مهمترین و قوی ترین ویژگی محصولات سیماران را ضمانت پس از فروش( گارانتی) آنها می داند، در گفتگو با خبرنگار پیام ساختمان گفت: در بین برندهای معتبر ایرانی که آیفون تصویری تولید و عرضه می کنند، سیماران تنها برندی است که بیشترین تنوع مدل ها در مانیتور(نمایشگر) و پنل های ورودی را دارا می باشد.

وی افزود: در حال حاضر سیماران بیش از چهار مدل پنل جلوی در، و بیش از 10مدل مانیتور برای داخل واحدهای مسکونی و تجاری می سازد.

وی با بیان اینکه مهمترین ویژگی آیفون های تصویری سیماران، گارانتی آنها در محل نصب است، اظهار داشت: سیماران تمامی در باز کن های تصویری خود را از زمانی که در محل مورد نظر نصب می شود گارانتی می کند حتی اگر محل نصب جایی خارج از کشورباشد. به طور مثال تمامی آیفون های تصویری سیماران که به عراق، گرجستان، آذربایجان و... صادر شده، از زمانی که در محل مورد نظر نصب شد، مشمول شرایط گارانتی قرار گرفت.

وی ادامه داد: علاوه بر تنوع بالای آیفون های تصویری سیماران، مهمترین ویژگی این محصول، کیفیت بسیار مرغوب آن است که باعث شده دربازکن تصویری سیماران را در ردیف یکی از دو برند معتبر ایرانی قرار دهد.

این فعال بازرگانی در پاسخ به این پرسش که یک آیفون تصویری خوب باید چه ویژگی هایی به لحاظ سخت افزاری و فنی داشته باشد، تصریح کرد: آیفون تصویری خوب باید قابلیت دید خوبی هم در روز و هم در شب داشته باشد. چرا که گاها پیش آمده که آیفون های تصویری از برندهای متفرقه، در شب تصویر خوبی ندارد.

وی افزود: همچنین انتقال صدا در آیفون تصویری باید واضح و شفاف و بدون خش باشد.

به گفته این فعال فروش، کیفیت آیفون های تصویری سیماران به اندازه ای بالاست که علی رغم تاکید شرکت تولید کننده، مبنی بر تعویض کامل محصول در صورت خرابی و نقص فنی، کمتر پیش آمده که محصولی نیاز به تعویض داشته باشد.

این فعال بازرگانی با اشاره به اینکه گارانتی آیفون تصویری سیماران 30 ماه است، اظهار داشت: قیمت این آیفون ها در مقایسه با مشابه های خارجی مانند پاناسونیک و کوماکس تقریبا یک چهارم است ولی نسبت به دربازکن های تصویری چینی گرانتر است.

وی ادامه داد: در حال حاضر مانیتورهای سیماران از قیمت 440 هزار تومان تا یک میلیون و 500 هزار تومان است که جدیدترین و گرانترین آن مانیتور 7 اینچی تمام لمسی وای فای است که از قابلیت اتصال به اینترنت با امکان نظارت، صحبت کردن درب از راه دور با اپلیکیشن موبایل برخوردار است. این قابلیت به گونه ای است که فرد می تواند از فاصله ای بسیار دور حتی در خارج از کشور، پشت در خانه را ببیند و در صورت تمایل در را باز کند.

وی بهترین مدل آیفون تصویری جهت استفاده های معمول که قیمت مناسبی هم دارد را، مدل 3/4 اعلام کرد و گفت: این مدل که شامل مانیتور کلید لمسی و ساده است، دارای قابلیت هایی چون برخورداری از 13 ملودی جهت زنگ پنل، مجهز به خروجی دربازکن دوم، حافظه داخلی جهت ذخیره عکس و فیلم، دارای 2 ورودی، مجهز به منوی رنگی، قابلیت ارتباط داخلی واحدها با یکدیگر و نگهبانی، تصویر شفاف با LCD دیجیتال، تکنولوژی نور پس از زمینه و... می باشد.

به گفته او، سیماران همچنین برای تمامی آیفون های تصویری که زمان گارانتی آنها پایان یافته ودچار خرابی شدند، تعمیرات نیز ارائه می کند.

این فعال بازرگانی با بیان اینکه هرآیفون تصویری از یک سری اصول نصب برخوردار است، گفت: این اصول در قالب دفترچه راهنمای نصب و کلاسهایی که شرکت سیماران به صورت دوره ای برای نصاب ها برگزار می کند قابل یادگیری است.

وی در پایان انواع مانیتورهایی که سیماران تولید و عرضه می کند را به این شرح اعلام کرد:

مانیتور 7 اینچ لمسی

صفحه کاملا لمسی، مجهز به منوی انتخاب زبان فارسی و انگلیسی، قابلیت ارتباط داخلی واحدها با یکدیگر و نگهبانی ،مجهز به حافظه جهت ذخیره سازی عکس و فیلم با استفاده از M icro SD ، قابلیت تشخیص حرکت، در ورودی دوم

مانیتور 7 اینچ کلید لمسی

دارای 13 ملودی جهت زنگ پنل، مجهز به خروجی در بازکن دوم، مجهز به حافظه داخلی جهت ذخیره عکس و فیلم با صدا، دارای دو ورودی (پنل و دوربین) قابلیت ارتباط داخلی واحدها با یکدیگر و نگهبانی، مجهز به منوی رنگی

مانیتور3/4 اینچ کلید لمسی

دارای 13 ملودی جهت زنگ پنل، مجهز به خروجی در باز کن دوم، مجهز به حافظه داخلی جهت ذخیره عکس در مدل m200 و فیلم و عکس در مدل M100، دارای 2 ورودی ( پنل و دوربین)، مجهز به منوی رنگی در مدل M100، قابلیت ارتباط داخلی واحدها با یکدیگر و نگهبانی در مدل M100

مانیتور3/4 اینچ

تصویر شفاف Digital TFT LCD رنگی 3/4 اینچ مجهز به منو OSD جهت تنظیمات تکنولوژی نور پس زمینه LED

مانیتور 3/4 اینچ

تصویر شفاف با استفاده از LCDرنگی 3/4 اینچ طراحی زیباو فوق العاده باریک

مانیتور 5/3 اینچ

تصویر شفاف با استفاده از LCD رنگی 5/3 اینچ طراحی زیبا و فوق العاده باریک

همچنین پنل های ورودی شرکت سیماران از تنوع بالایی برخوردار است که شامل مدل های فراز، فرداد، فوژان در دو مدل ساده و کارتخوان و پنل های کدینگ و پین هول می باشد.

انتهای خبر/پیام ساختمان

چاپ شده در هفته نامه پیام ساختمان شماره 366

فهرست مطالب شماره 366

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×