menu

ثبت آگهی رایگان

باتیس در و پنجره ای رو به فردا

باتیس-در-و-پنجره-ای-رو-به-فردا

شعار مجموعه باتیس را در کیفیت بالا در عین حال قیمت مناسب دانست و اشاره کرد که رضایت مندی مشتری برای مجموعه باتیس بیشترین سودی است که این مجموعه تولیدکننده در و پنجره در دودهه اخیر به آن می­بالد.

در نمایشگاه بین المللی در و پنجره در سال جاری که در محل دائمی نمایشگاه بین الملی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد به سراغ یکی از تولیدکنندگان در و پنجره به نام باتیس رفتیم تا گفتگویی با مدیرعامل مجموعه آن داشته باشیم.

مهندس فرهاد طالبی مدیرعامل مجموعه باتیس درباره شروع فعالیت این مجموعه به خبرنگار پیام ساختمان گفت: از سال 85 شرکت باتیس فعالیت خود را در ساخت در و پنجره آغاز کرد و علاوه بر تولید در و پنجره دانش ساخت توری های پلیسه را برای نخستین بار از کشور ترکیه به ایران آورد و توانست این فن آوری را بومی سازی نماید و با توجه به نیاز مردم این فن آوری را بومی سازی نماید و به تولید انبوه توری های در و پنجره اقدام نماید..

این صنعتگر در ادامه افزود: از آنجا که بصورت خانوادگی در صنعت تولید در و پنجره مشغول به فعالیت می باشیم، توانسته­ایم با آغاز تجربه ساخت پنجره های آهنی ، به مدد تجربه قالبهایی مناسب جهت تولید پنجره های یو پی وی سی موفق به تولید منحصر به­فرد در این حوزه شدیم.

وی به عنوان تولید کننده در و پنجره در ایران یادآوری کرد که خلاقیت به همراه کیفیت می تواند هر صنعتگری را در راه تولید موفق کند چراکه مشتری همیشه به دنبال تولیدهایی هستند که علاوه بر کیفیت، به­روز باشند. از همین جهت مجموعه باتیس همیشه سعی دارد که بروز باشد و از دانش روز برای ساخت در و پنجره بهره جوید.

این تولیدکننده در و پنجره به طور خلاصه یه انواع در و پنچره موجود در بازار اشاره کرد و گفت: در ایران از دیرباز از پنجره های چوبی و به مرور زمان از آهنی استفاده می کردند با این تفاوت که با ورود پنچره های یو پی وی سی در دودهه اخیر اکثر ساختمان ها از این نوع پنجره های در ساختمان های مسکونی و اداری به خاطر مزیت های رقابتی قیمت مناسبتر به خصوص عایق انرژی و صوت استفاده می­کنند.

طالبی افزود: که مجموعه باتیس در حال حاضر 3 نوع پنجره یو پی وی سی و تولید می­کند.

وی اظهار کرد: بهترین پروفیل ها ی موجود در بازار به ترتیب پروفیل ویستابست، سیدندژ،قربد،همارشتن هستند که مجموعه باتیس با توجه به هزینه مشتری تلاش دارد تا از این پروفیل ها در ساخت در و پنجره استفاده نمایند و تاکید کرد که این پروفیل ها استاندارد های لازم از جمله ضحمات 5/1 گالوانیزه یو شکل را در پروفیل ها رعایت می کنند که بسیار حائز اهمیت است.

این صنعتگر فعال در عرصه در و پنجره درباره کیفیت محصولات در و پنجره گفت: مهترین عامل در فرآیند تولید یک در و پنجره با کیفیت که در عین حال دارای قیمت مناسب باشد به نوع پروفیلی که سازنده در و پنجره ازآن استفاده می کند برمی­گردد و یادآور می­شود چنانچه تولیدکننده از پروفیل های دارای استاندارد استفاده نماید مشتری ها خیال شان راحت باشد که این پنجره ها عایق خوبی برای انرژی و صدا هستند .

مهندس طالبی درباره تفاوت پنجره های یو پی وی سی با ترمال و نرمال گفت:پنجره های یو پی وی سی همانطور که گفته شد از پروفیل های یو پی وی سی ساخته می شوند و از آنجا که بیش از 70 درصد مواد آن در ایران موجود است به لحاظ قیمتی با سایر انواع در و پنجره مناسبتر است و در ادامه افزود: پنجره های ترمال، پنجره هایی هستند که از آلیاژ آلومینیوم در ساخت آنها استفاده می شود با این تفاوت که به جای گالوانیزه از پلاستیک که نارسانا است برای عایق انرژی در آنها استفاده می شود.

وی درباره پنجره های نرمال گفت: که در و پنجره های نرمال همان در و پنجره های با آلیاژ آلومینیومی هستند که ساخته می شوند با این تفاوت که رسانا هستند و عایق انرژی نیستند و به سازندگان توصیه کرد که به خاطر قیمت بالای آلیاژ آلومینیوم و رسانا بوده این آلیاژ بهتر است که از در و پنجره های یو پی وی سی و یا ترمال در ساخت و ساز برای نصب در و پنجره های بهره جست.

وی یادآور شد که کارایی در و پنجر ه های نرمال یا همان آلومینیوم در مناطق گرمسیری بالای 50 درجه سانتی گراد به مانند جنوب ایران و کشورهایی مانند امارات و عمان و ..است که ناگزیرنند از این آلیاژ در مقابل یو پی وی سی استفاده نمایند چراکه پنچره های یو پی وسی شکل ظاهری و فرم پذیری خود را در دمای بالا 50 درججه سانتی گراد از دست می دهند.

مهندس طالبی در پایان شعار مجموعه باتیس را در کیفیت بالا در عین حال قیمت مناسب دانست و اشاره کرد که رضایت مندی مشتری برای مجموعه باتیس بیشترین سودی است که این مجموعه تولیدکننده در و پنجره در دودهه اخیر به آن می­بالد.

انتهای خبر/پیام ساختمان

چاپ شده در هفته نامه پیام ساختمان شماره 355

فهرست مطالب شماره 355

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×