menu

ثبت آگهی رایگان

تولید و فروش کالای ایرانی مرد رزم و رویین تن می خواهد

تولید-و-فروش-کالای-ایرانی-مرد-رزم-و-رویین-تن-می-خواهد

میثم زمانی مدیر فروش پارند سیستم است. وی درباره خود می گوید:

با اینکه از لحاظ سن، در بازه ی جوان هرم سنی کشور قرار دارم اما آنچنان سخت و طاقت فرسا درگیر کار و پیچیدگی های خود اشتغالی برای راه اندازی یک کسب و کار نوپا شدم که اکنون در میان همکاران به جوان ریش سفید ملقب شده ام.

صفتی که به ظاهر خنده دار و طنز آلود میرسد، اما از پس همین کنایه ی شوخ، تلخی و تجارب گوناگونی از رسیدن و عدم رسیدن به خواسته ها و رویاهای خود پنهان شده است.

تیم پارند سیستم ابتدا تنها همکلاسی هایی بودند که به فکر ساختن آزادراهی در اینده کاری خود می اندیشیدند و از همان ابتدا به دنبال ایجاد و خلق موقعیت برای کسب کار بوده که بتوان از آن طریق مشکلی از مشکلات جامعه را مرتفع نمود لذا از همان دوران تحصیل مشغول به کار بصورت پاره وقت در شرکت های گوناگون بودیم که پس از 2سال تصمیم به کار مستقل در زمینه ی سیستم های امنیتی و نظارت تصویری گرفتیم .

زمانی و همکارانش از سال 87 فعالیت خود را در زمینه تولید و واردات دوربین مدار بسته آغاز کردند.

ماحصل تلاشهای شبانه روزی او و دوستانش در طول این سالها، ثبت برند پارند سیستم به عنوان یکی از ده برند مطرح و بزرگ تولید دوربین مدار در کشور است.

وی از همان سالهای نخست فعالیتش در تولید دوربین مدار بسته، علاوه بر بازار داخلی،به دنبال عرضه گسترده محصولات پارند سیستم به بازارهای خارجی وصادراتی نیز بود.

از این رو مدیران مجموعه، رایزنی های گسترده ای را برای ورود به بازار های مختلف از جمله بازارعراق انجام دادند. تلاش هایی که به گفته زمانی، به دلیل نبودن مبدا مالی منظم و ثابت برای صادرات تاکنون ناکام مانده است.

این کارآفرین جوان با بیان اینکه محصولات پارند سیستم از نظر کیفی، قابلیت رقابت با محصولات برندهای بزرگ اروپایی را دارد، اظهار داشت: در مورد برندهای اروپایی تقریبا 90 درصد خواسته های سخت گیرانه برندهای اروپایی با استانداردهای محصولات پارند سیستم مطابقت می کند

وی افزود: از نظر قیمت هم محصولات پارند سیستم نصف قیمت و یا در مواردی یک سوم قیمت مشابه محصولات اروپایی و آسیایی است.

زمانی با اشاره به اینکه محصول تولیدی پارند سیستم به لحاظ دانش فنی، اصالتی بلژیکی دارد، تصریح کرد: خط تولید را از کشور چین نمونه برداری کردیم و به صورت های کپی با بالاترین استانداردها وارد ایران کردیم. در حال حاضر هم تمام قطعات ساخته شده در مجموعه پارند سیستم، دارای درجه الف( گرید A) هستند.

این فعال صنعتی به اشتغالزایی 33 تن در مجموعه پارند سیستم اشاره کرد و گفت: در حال حاضر یک خط تولید در پارند سیستم وجود دارد که درتلاشیم آن را به سه خط تولید در سال آینده افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه میزان تولید در پارند سیستم بستگی به سفارش مشتری دارد، اظهار داشت: به طور کلی یک سری محصولات خاص و پروژه ای در پارند تولید می شود که میزان تولیدشان به صد دستگاه در روز می رسد. همچنین تیراژتولید محصولاتی که تجاری هستند و حالت عمومی و پایه ای دارند نیز تا500 دستگاه در روز می باشد.

وی با بیان اینکه تولیدات پارند سیستم به دلیل طیف گسترده ای از کیفیت و قیمت، مشتریان خوبی در بازار داخلی و خارجی دارد، تصریح کرد: هم اکنون از بصره مشتری داریم که بسیار راغب است از برند پارند سیستم خرید کند ولی به دلیل تحریم، مشکل نقل و انتقال پول و نوسان نرخ ارز نتوانستیم در این زمینه گام بزرگی برداریم.

این فعال صنعتی با بیان اینکه برند پارند سیستم توانسته تا حدود زیادی در بازارهای داخلی و خارجی خود را معرفی کند، گفت: پارند سیستم، برند تقریبا شناخته شده ای است ولی به دلیل تعدد برند های داخلی چه در بخش واردات و چه در زمینه تولید نیازمد کار و فعالیت بیشتری برای شناسایی هر چه بهترخود هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که رویکرد مدیران پارند سیستم در هنگام بروز بحران در کار و در بازار مصرف چیست، تاکید کرد: از آنجایی که در کشورما به دلیل عدم تناسب میان درآمد و هزینه ها، بیشتر افراد به دنبال خرید کالای ارزان قیمت هستند، بنابراین مجموعه پارند سیستم دست به تولید محصولات متنوعی برای لایه های مختلف بازار زده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر کالاهای تولیدی پارند سیستم هم پاسخگوی نیاز مشتریانی است که به قیمت اهمیت می دهند و هم پاسخگوی مشتریانی که کیفیت و اصالت کالا برایشان در اولویت نخست است.

وی افزود: هم اکنون و در راستای نیاز شناسی بازار مصرف، در مجموعه پارند سیستم از دوربین های مدار بسته با کیفیت تصاویر استاندارد فول HD تا دوربین هایی با رزولوشن 4K تولید می شود.

انتهای خبر/پیام ساختمان

چاپ شده در هفته نامه پیام ساختمان شماره 352

فهرست مطالب شماره 352

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×