menu

ثبت آگهی رایگان

ساخت-استخر-در-نیاوران

ساخت استخر در نیاوران

شهر : تهران

قیمت : 14,000 ريال

NAQIBSAZEH GROUP

گروه ساختمان و تاسیسات نقیب سازه
مشاوره ، محاسبه ، طراحی ، نظارت ، تجهیز و اجرای کامل پروژه های :
استخر ، آبنما ، جکوزی ، پارک آبی ، مجتمع آبدرمانی
اتاق ماساژ ، تونل مه ، حمام سنتی ، حمام ترکی
سونا خشک ، سونا بخار ، سونا برف ، سونا نمک
در ایران و کشورهای همجوار

گروه بازرگانی نقیب سازه
واردات ، مشاوره ، محاسبه ، فروش و خدمات پس از فروش تجهیزات کامل پروژه های :
پارک آبی ، آبدرمانی ، استخر ، سونا ، جکوزی در ایران

ساخت استخر شنا؛ مقایسه تأسیسات بتنی، روکش وینیل و فایبرگلس

متوسط ​​زمان ساخت استخر روکش وینیل: 4 تا 8 هفته

(بعضی از پروژه ها و سازندگان سریع تر و بعضی کندتر خواهند بود)

مرحله 1: گودبرداری
هنگام گودبرداری برای استخر روکش وینیل، گودال تقریباً سه فوت بزرگ تر از استخرِ نهایی در سراسر محیط خود حفاری می شود. این کار، فضای لازم را برای تیرهای عمودی که پنل‏های تکی دیواره ها را نگهداری می کنند، فراهم می کند. برخی سازندگان، از ابتدا کل گودال، شامل بخش عمقی را حفاری می کنند. دیگران در دو مرحله گودبرداری می کنند. ابتدا تا اندازه کافی برای نصب پنل‏های دیواره های پیرامونی حفاری می کنند؛ سپس حفاری بخش عمقی را شروع می کنند.
مدت زمان: 1 تا 2 روز
چهارچوب زمانی در پروژه: روز اول تا دوم
مرحله 2: سوارکردن پنل‏های دیواره

دیواره های استخر روکش وینیل، شامل مجموعه ای از صفحات ساخته شده از فولاد، پلاستیک و یا آلومینیوم هستند. این صفحات به هم پیچ شده و با تیرهای نگهداری، محافظت می شوند. افرادی که استخر روکش وینیل دارای صفحات دیواره فلزی را در نظر دارند، باید توجه نمایند که از سیستم کلرزنی آب شور، به دلیل خوردگی که هنگام شروع نشت از روکش ایجاد می کند، پرهیز کنند. این صفحات دیواره معمولاً 42 اینچ ارتفاع دارند. به همین دلیل، انتهای کم عمق استخرهای روکش وینیل معمولاً همین قدر عمق دارند. در حین سوارکردن صفحات دیواره، پله های پلاستیکی یا فایبرگلس و یا صندلی های استخر نیز نصب می شوند.
مدت زمان: 1 روز
چهارچوب زمانی در پروژه: روز دوم تا سوم
توجه: قبل از ریختن پِی استخر، بازرسی موردنیاز است.

مرحله 3: پِی‏ریزی بتنی
پس ازاینکه سوارکردن صفحات دیواره پیرامونی کامل و بازرسی پِی تائید شد، یک پِی بتنی با عمق 8 اینچ در اطراف محیط بیرونی سازه ریخته می شود. این کار، صفحات دیواره را در جای خود ثابت کرده، مانع جابجایی آن ها با زمان می شود.
مدت زمان: نصف روز
چهارچوب زمانی در پروژه: روز سوم تا چهارم
توجه: پس از ریختن پِی استخر، بازرسی موردنیاز است.

مرحله 4: لوله کشی استخر
لوله کشی در اطراف محیط استخر و در سیستم پمپ و فیلتر انجام می شود.
مدت زمان: 1 روز
چهارچوب زمانی در پروژه: روز سوم تا چهارم
مرحله 5: اجرای زیرساخت
اکنون که صفحات دیواره سوار شده و ثابت شده اند، لوله کشی اجرا شده و گودال به طور کامل حفاری شده و شکل گرفته، وقت آن است که ماده پوشش دهندۀ زمین را که روکش بر روی آن قرار می گیرد، پهن کرد. این ماده، معمولاً مخلوطی از ورمیکولیت، سیمان و آب و یا مخلوطی از ماسه، سیمان و آب است که در محل، ماله کشی می گردد. بسیار مهم است که یک سطح صاف برای زیرساخت استخر روکش وینیل حاصل گردد؛ زیرا هرگونه نقصی از طریق روکش دیده می شود.

مدت زمان: 1 تا 2 روز
چهارچوب زمانی در پروژه: روز چهارم تا پنجم
مرحله 6: نصب روکش
روکش های وینیل معمولاً 25 تا 30 هزارم اینچ ضخامت دارند که تقریباً برابر ضخامت حدود 10 ورق کاغذ است. بالای روکش دارای مهره ای است که در شکافِ موجود در بالای صفحات دیواره، جای می گیرد. روکش در داخل استخر قرار داده شده و در محل چفت می شود؛ سپس با استفاده از یک مکنده، هوای پشت روکش برای گرفتن شکل استخر، خارج می شود. پس از تنظیم روکش و از بین بردن چین وچروک‏ها، استخر با آب پر می شود. هنگامی که آب کافی برای نگه داشتن روکش در جای خود فراهم شد، سوراخ های کفِ آبرو ها، چراغ ها، جت های بازگرداننده و پله های استخر، بریده شده و صفحات گیره نصب می شوند تا روکش را در جای خود نگه دارند. سپس استخر به طور کامل با آب پر می شود.
مدت زمان: 1 روز
چهارچوب زمانی در پروژه: روز پنجم تا ششم
توجه: بازرسی اتصالات، موردنیاز است.

مرحله 7: نصب پاسیو
اگرچه برخی از پیمانکاران تمایل دارند پاسیوی کناری را قبل از نصب روکش تکمیل کنند؛ اما بیشتر آن ها ترجیح می دهند که ابتدا نصب استخر را تکمیل کنند. درهرصورت، یک امر کلیدی برای موفقیت در مورد پاسیوهای اطراف استخرهای روکش وینیل، اطمینان از این موضوع است که مواد زیر پاسیو پایدار باشند. این امر می تواند یک چالش باشد؛ زیرا همان طور که گفته شد، تقریباً سه فوت از زمین از اطراف محیط بیرونی استخر، برداشته می شود. وقتی این فضای خالی بزرگ دوباره پُر می شود، باید به درستی فشرده گردد. خیلی وقت ها پیمانکاران با همان خاک استخراج شده و بدون استفاده از روش های مناسب فشرده سازی، این فضا را پُر می کنند که این امر می تواند در آینده به مشکلات ساختاری پاسیو منجر شود.
مدت زمان: 1 تا 2 هفته
چهارچوب زمانی در پروژه: هفته سوم تا چهارم
مرحله 8: راه اندازی استخر روکش وینیل
رویه استاندارد راه اندازی برای یک استخر روکش وینیل این است که شیمی آب، آزمایش و تنظیم گردد تا در محدوده پذیرفته شده قرار گیرد و در صورت نیاز، فیلتر در هنگام راه اندازی، تمیز شود تا آب شفاف گردد.
مدت زمان: 1 تا 2 روز
چهارچوب زمانی در پروژه: هفته چهارم تا ششم

#استخر_سونا_جکوزی

گفت و گو با نقیب سازه

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×